Pari edellistä todistaa sen mitä olen oppinut orgista, moottoripyörää ei voi ostaa järjellä koska siinä ei ole järkeä. Seuraava on varmaan se ettei moottoripyöräily ole persaukisten hommaa...
Ja kaikki nyt vaan ei halua busaa tai jotain ratalelua, valitan. Se voi olla vaikea ymmärtää.
Fiiliksiäkin on niin paljon erilaisia.
Meitä on moneen junaan, uskokaa jo.
Nää "ensimmäinen pyörä" topicit päätyy yleensä aina samanlailla.
Jospa topicin aloittaja itse päättää minkälaisen pyörän hommaa, jos ostaa ensimmäiseksi jonkun mopon (alle 1000cc) ja se "jää pieneksi" niin kyllä niistä eroon pääsee ja voi hommata isomman, tuskin edes tappiota ehtii tulla kun niin käy pakostikin jo kuukauden sisällä.
ORG:issa ei aina ole totuus vaikka niin voisi välillä luullakkin, sen näkee kun käy jossain muualla kun mutterilla..

Ja kaikki nyt vaan ei halua busaa tai jotain ratalelua, valitan. Se voi olla vaikea ymmärtää.
Fiiliksiäkin on niin paljon erilaisia.
Meitä on moneen junaan, uskokaa jo.
Nää "ensimmäinen pyörä" topicit päätyy yleensä aina samanlailla.
Jospa topicin aloittaja itse päättää minkälaisen pyörän hommaa, jos ostaa ensimmäiseksi jonkun mopon (alle 1000cc) ja se "jää pieneksi" niin kyllä niistä eroon pääsee ja voi hommata isomman, tuskin edes tappiota ehtii tulla kun niin käy pakostikin jo kuukauden sisällä.
ORG:issa ei aina ole totuus vaikka niin voisi välillä luullakkin, sen näkee kun käy jossain muualla kun mutterilla..