• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensimmäistä pyörää hankkimassa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mazkuzer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
seppo02 sanoi:
Juu ei oo bensarosvo fz-6, omassa vanhassa en muista mitä kulutti mutta ainakin Ylöjärveltä Savonlinnaan pääsi pysähtymättä
Alkoi kyllä maistua emännän 6N:lle kun ajettiin reippaasti. Tosin mun tonninen hörpää siihen nähden vielä huomattaasti enemmän.

Tuon kutosen tankki riittää jo siihen ettei koko ajan ole pelko perseessä että bensa loppuu. Tankki taitaa olla + 19 litraa ja kun liruttaa ihan täyteeen, menee vielä ehkä litran enemmän.

Tonnisessa on 18 litraa ilmoitettu tilavuus ja 19 litraa menee. Sillä pääsee nätisti ajamalla 250 kilsaa, ehkä jopa oikein kusi sukassa lähes 300, kusiaisessa ei vielä edes vilku viimeinen pykälä siinä vaiheessa kun tonnisesta loppuu kokonaan.

Mulla on speedo healerilla korjattu mittarivirhe joten se kerää vähemmän kilsoja mittariin kuin korjaamaton emännän kusiainen. Kyllä sille kuitenkin maistuu, nakupyörä, iso ilmanvastus niin tuota faktaa on vaikea kiertää. Vähempi kulutuksisia löytyy helposti katetusta pyörästä.

Tonnisen toimintasäde välillä vähän rassaa, ei sillä muuten hinnan puolesta väliä ole.

Re: Ensimmäistä pyörää hankkimassa.

Alkuperäseen viestiin voisin vastata, että olen 197cm ja 108kg. Tuli pyöräksi puoli vahingossa vanha 1100 zzr. En tiedä miltä sivusta katsojalle näyttää, mutta kyllä mä viihdyn selässä. Siis pyörän [emoji6]. Ei väsy paikat ja kivvaa on. Jokainen kuitenkin tavallaan.

Re: Ensimmäistä pyörää hankkimassa.

Löysikö tuo topicin aloittaja muuten koskaan pyörää ja eksyikö se kortti taskuun? Vai menikö se jossain kohtaa multa ohi? [emoji2]

markuskuisma sanoi:
Löysikö tuo topicin aloittaja muuten koskaan pyörää ja eksyikö se kortti taskuun? Vai menikö se jossain kohtaa multa ohi? [emoji2]

Minusta vähän huono tapa etenkin ongelmanratkaisuketjuissa on lopettaa siihen kun mopo tuli kuntoon, eikä edes kertoa mikä oli se vika ja oliko jostakin ketjussa olleesta jotakin apua.

Eli siihenhän se mielenkiinto lopahtaa, kun ei ole enää mitään kyseltävää.

Viikko sitten saatiin kortti taskuun ja pitihän sitä lähes suoriltaan mennä katsomaan pyöriä.
Loppujen lopuksi ensimmäiseksi pyöräksi valikoitu -07 HD Sportster 883 joka on alkuperäisessä kunnossa, eli ei räpellyksiä. Budjettia joutui hieman nostamaan 5 kilosta 7 kiloon, mutta olen tyytyväinen. Spora miellytti silmää ja niitä koeajettiinkin useampia, 883 ja 1200 molempia jokunen yksilö. Ääntähän tuosta omasta pyörästäni puuttuu mutta siihen saadaan muutosta pelkillä äänenvaimentimillakin. Vielä on kesää jäljellä sanois joku laulaja, mutta vettä sataa kun katsoo ulos ikkunasta... :orgmp:

Back