• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ensimmäistä kertaa kisaamassa, Road Racing SM 2016 Motopark

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitrous
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Eihän tuo ole mistään muusta kuin rahasta kiinni... jos sitä vaikka pääsis tyrkkäämään koko kauden kilpaa.

Olipa mukava tarina ja video.
Tästä kun apinoi ajolinjoja ja koittaa niitä vielä toteuttaa, niin kierrosaikaa saa aika mukavasti tiputettua. Erittäin hienosti ajoitat mutkaan taiton ja saat ne apeksit napsittua. Ei mun kokemuksella ole kyllä mitään asiaa noin vakaisiin suorituksiin.

Lisäksi pyörä näytti toimivan moitteetta. Näytti jopa, että rata olisi tasainen :grin:
En tiedä loppuiko edellä olevilla kunto, kun viimeisellä kierroksella sait niin hyvin kiinni ja ne näytti tekevän virheitä, mutta sulla sitä ei ollut ajon perusteella havaittavissa. Lisäksi olisit ihan varmaan päässyt siitä kawasta ohi, jos ois ollut se yksi kierros enemmän.

Toivottavasti euroja rupee tulemaan tilille ja tarroja pyörään, niin pääset ajamaan koko kauden. Olipa äärettömän hauskan näköistä puuhaa! :bisseä:

T1mppa sanoi:
Lisäksi pyörä näytti toimivan moitteetta. Näytti jopa, että rata olisi tasainen :grin:
En tiedä loppuiko edellä olevilla kunto, kun viimeisellä kierroksella sait niin hyvin kiinni ja ne näytti tekevän virheitä, mutta sulla sitä ei ollut ajon perusteella havaittavissa. Lisäksi olisit ihan varmaan päässyt siitä kawasta ohi, jos ois ollut se yksi kierros enemmän.

Epäilen, että Rätön ohittelu söi vauhtia tuolta ryhmältä sen verran, että sain kiinni.

Hieno suoritus ja hyvää tekstiä, toivottavasti sponsseja löytyy jotta pääsee jatkamaan useammin kisoja.

Yleensä en kirjoita foorumeille enää nykysin, nyt kuitenki pitää. Hienosti ajoit koko viikonlopun Nitrous onnea kovasti vielä. Toivottavasti kisoihin tulee lisää kuskeja joka luokkiin. Ei tää niin ryppyotsasta hommaa ole. Suomalainen tyylihän on reenata niin kauan että voi mennä voittamaan. Niinhän saatiin siitäkin malliesimerkki Motoparkissa.:p No ei vaiten. Joku kumma tosi kova kynnys monella kisahommiin on. Eikä se monasti ole edes raha… Koko kauden 2015 olin viimenen tai edellistä viimenen. Nytkään ei paljon häävimmin menny. No podiumille pääsin ku muilla huono päivä. Siksi niistä vahingoista tulee ottaa kaikki irti. Siihen todellakin kuuluu myös samppanjasuihku. Hieno oli Nitroottimen ja Caijon kans seistä podiumilla. Ens kaudella jatketaan.

Onnittelut, hieno setti. Se qstarz näytti mulla aina liian hitaita aikoja, toimii sulla näköjään hyvin :grin::grin:

Turder sanoi:
Se qstarz näytti mulla aina liian hitaita aikoja, toimii sulla näköjään hyvin :grin::grin:

Itseasiassa se toimii vaan 5Hz asennossa, 10Hz asennossa tulee ihme datahäröö.

Ja näyttäs pahasti siltä, että joudutte lukemaan mun kisaraportteja myös ensi vuonna. Tarkoitus olis tyrkätä kilpaa koko kausi ja siinä ohessa pokata Superbike B:n mestaruus. Naamakirjaa seuraavat käykääs tökkäämässä tykkää nappia tuolla niin pysytte mukana viimeisimmissä edesottamuksissa: https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7/

Nitrous sanoi:
Ja näyttäs pahasti siltä, että joudutte lukemaan mun kisaraportteja myös ensi vuonna. Tarkoitus olis tyrkätä kilpaa koko kausi ja siinä ohessa pokata Superbike B:n mestaruus. Naamakirjaa seuraavat käykääs tökkäämässä tykkää nappia tuolla niin pysytte mukana viimeisimmissä edesottamuksissa: https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7/

Alkaa toi kynnys naamakirjan tilin luomiselle olla melko matalalla. Sen verran paljon siellä on mielenkiintoista seurattavaa. :thumbup:

Mutta naapurin kissavideot ei kyllä kiinnosta pennin vertaa...:shoot:

Knaku sanoi:
Alkaa toi kynnys naamakirjan tilin luomiselle olla melko matalalla. Sen verran paljon siellä on mielenkiintoista seurattavaa. :thumbup:

Mutta naapurin kissavideot ei kyllä kiinnosta pennin vertaa...:shoot:

Sen lupaan, että kissavideita ei tuonne tule. Kaikkee muuta enempi ja vähempi mielenkiintosta pyrin päivittelemään säännöllisesti.

Ja parit päivitykset tässä välissä ilmestynyt tuonne. Kaikkein isoimpana uutisena lienee se, että Moto Ranch on mukana tukemassa meikäläisen mestaruusjahtia.

Pitänee perustaa tänne ihan oma topic tälle kun pikku hiljaa alkaa olla ihan uutisiakin kerrottavana.

Back