Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nubnub sanoi:Kannattaa harkita tarkkaan hommaatko vai et, joissain paikoissa myös vuokrataan pyöriä, joku tässä ketjussa ehdotti myös sähkö pyörää joka olisi myös luultavasti hauska vehje.
Itse menin tässä muutama viikko sitten ostamaan ensimmäisen pyöräni, sen jälkeen ei ole oikein päässyt ajelemaan huonojen kelien takia, jonkin näköinen katumus on tullut päälle, tekisi vain mieli myydä pyörä ja kamat pois ja sit ostaa sähkö maastopyörä tilalle.
Ihan huvi vehkeeks kesäajeluja varten se tuli hommattua mutta on kyl vähä meh fiilikset tällä hetkellä, voi myös johtua siitä että ei ole lämpimiä kelejä vielä ollut.
BudgetBiker sanoi:Paras ajosää on 10-20 astetta. Jos on lämpimämpää, tulee helposti hiki varsinkin kaupunkiliikenteessä.
Mama sanoi:Ja ehkä laitoin hieman väärin tuohon ensimmäiseen viestiin. Ropaaminen kyllä onnistuu ja hyvät tilat on. Lähinnä ettei kesken ajokauden tarttis alkaa räpeltää. Talvella kyllä on aikaa laittaa lämpimässä pajassa vehkeet kesäkuntoon.
Mama sanoi:Terve kaikille!
...hinta, joka olisi max. 2000€...

Samaa itse alkuun ihmettelin kun ekoja olin ostamassa. Moni hoki että "käytettynä löytyy helposti!" mutta en vaan löytänyt, lopulta kävin ostamassa stormista kaiken kerralla. Nyt huomannut että kyllä niitä käytettynä löytää kun on syksy, talvi ja kevät aikaa katsella ja vahtia toria, mutta ei sitä sillon keväällä kun kortti oli jo miltein taskussa ja aikaa oli vain kuukausi etsiä kamat niin sopivia kokoja löytänyt millään. Eikä sitä lopulta tietänyt niistä vaatteista mitään, jotkut myy ties minkä kuntosta milläkin hinnalla.Mama sanoi:Ajovarusteita tosiaan yrittänyt käytettynä katsella jo tovin, mutta aika heikosti tuntuu olevan. Olisiko muuta paikkaa suositella kuin tori.fi mistä voisi katsella?

Päivitystä asiaan.
Kortti tuli 2vk takaperin, teoria ja inssi jopa ekalla läpi!
Yhtäkkiä olin Suzuki VX800 -91, 64tkm ajetun moottoripyörän omistaja ja eikun baanalle! Kahden viikon aikana kilometrejä tullut noin 700, ja ainakin vielä olen erittäin tyytyväinen ostokseen.
Varusteet tuli tilattua XLmotosta, jotkut halvat Courset. Tulivat jo perille ja on ihan ok äkkiseltään. Hinta/laatu ainakin. Bootsit puuttuu vielä, mutta haku päällä koko ajan. Hanskat tulivat myös XLmotosta ja varusteisiin meni sen 130€ tähän mennessä.
Tänään sateen uhan vallitessa taidan kiinnittää takaboxin kiinni ja katsella paljon siihen saa tavaraa mahdollista kesäreissua varten. Lomalla voisi jonkun ~1000km reissun tuupata jos peffa kestää.![]()
varusteisiin meni sen 130€ tähän mennessä.
lario sanoi:VX kokemuksia vuosien takaa ja maininta siitä perästä.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/205336-VX800-kokemuksia