Itse ajelin viime kesän ekalla pyörällä, joka on '94 600F. Olen ollut tosi tyytyväinen pyörään, sen ajettavuuteen ja toimintavarmuuteen. Enimmäkseen ajellaan emännän kanssa, enkä kyllä ole kertaakaan kaivannut isompaa pyörää, vaikka itse painan 110 kg ja eukko kai jotain 60. Kulkee kyllä ihan riittävästi minulle ja jos kiire tulee päästä ohi, niin tipauttaa vähän vaihdetta.
Nyt talven aikana olen rakennellut ja tuunaillut pyörää, enkä meinaa pois vaihtaa.
Edit: Ainoa mikä vituttaa on se, ettei säilytystilaa ole periaatteessa ollenkaan. Vain se pieni lokero penkin alla kun sivukatteen irrottaa. Tankkilaukkua olen käyttänyt sitten reissussa, sen kun saa mukavasti selkärepuksi kun jalkautuu. Joku takalaukku on kyl harkinnassa...
Nyt talven aikana olen rakennellut ja tuunaillut pyörää, enkä meinaa pois vaihtaa.
Edit: Ainoa mikä vituttaa on se, ettei säilytystilaa ole periaatteessa ollenkaan. Vain se pieni lokero penkin alla kun sivukatteen irrottaa. Tankkilaukkua olen käyttänyt sitten reissussa, sen kun saa mukavasti selkärepuksi kun jalkautuu. Joku takalaukku on kyl harkinnassa...