Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veijo Esso sanoi:Moottoripyörän hankinnassa kun käyttää järkeä, niin ainoa vaihtoehto on olla ostamatta.

ktv sanoi:"Parhaat neuvot Harrikkaa harkitsevalle naiselle näyttää tällä palstalla tulevan heiltä, joilla sitä ei koskaan ole ollut eikä tule ? [emoji4]"
Ja siihen on syynsä.

Tiinuliinu sanoi:Juu on huomattu, että tää mun Harrikan osto aikomus saa kovasti vastatuulta kaikilta ja luultavasti just heiltä joilla sitä ei ole ollut eikä tule
No mulla on onneksi omaa tahtoa riittävästi, nyt vaan puntaroin, että onko viisaampaa harjotella jollaki halvalla ja ostaa sitte vai ostaa heti, mutta siitä mun pää ei oo kääntynyt etteikö se joskus tule olemaan nyt vai heti don't know

Mä luulen, että sä olet ymmärtänyt asian hieman väärin päin. Ainakin itse voin hyvinki kuvitella ostavani hoodeen jossain välissä – mieluusti jäykkäperäisen ja jollain springeri-keulalla. Niillä on kiva ajaa iisimmin. Ominaisuudet lujempaa ajaessa on hieman kyseenalaiset ja töitä saa tehdä ihan eri tavalla. Jollain uudella kyykyllä ei kakssataa tunnu just miltään. Hoodella tuntuu jo pienempikin nopeus.Bolt sanoi:Siis onko customin omistaminen merkki pelosta?
PoS sanoi:Ominaisuudet lujempaa ajaessa on hieman kyseenalaiset ja töitä saa tehdä ihan eri tavalla. Jollain uudella kyykyllä ei kakssataa tunnu just miltään.
Pet_M sanoi:Nää on muuten hyviä ketjuja. Monta sivua aina ehdotuksia ja usein lopputulos on se, että ap ei osta mitään![]()

Kokeiluun liittyen;Tiinuliinu sanoi:saan kyllä kokeilla ja harjotella hänen pyörällä
scuuba sanoi:Kokeiluun liittyen;
Jos jalat loppuu kesken, niin silloin kannattaa madaltaa ja kaventaa satulaa. Muutamakin sentti satulassa, varsinkin leveydessä, tekee ihmeitä.
Ja jos mahdollista, vaihtaa mopoon perää madaltavat ns koiranluut. Sportsterissa tosin tuota mahdollisutta ei ole (koska ei ole linkkua/koiranluita), mutta monessa mopossa on.
Tiinuliinu sanoi:Kävin autokoululla testaamassa yltääkö jalat maahan HONDA CBF600S varpaat nippanappa, ilmoitettu istuinkorkeus 785mm
HARLEY-DAVIDSON XL883 SPORTSTER, ilmoitettu istuinkorkeus 693mm
Toivottavasti tuo 88mm riittää siihen että kantapäätki sais maahan. On noita myynnissä low ja superlow sportstereita, ehkä ostan semmosen. En tosin löydä mistään tietoa mikä noissa istuinkorkeus