^Nyt on pyörä käytetty tuolla motonummelassa. Hommat oli tehty, hinta oli edullinen ja palvelu pelasi, joten olen tyytyväinen ja mulla ei mitään valitettavaa.
Tuo kommenttini tuli heti pyörän haettuani, mutta huomasin toki tämän jälkeen, että kate repsotti = kasattu päin vittua. Stonga ei käänny kunnolla vasemmalle = piuhat vedetty päin vittua.
Eilen huomasin, että on jotain rasvaa paikassa, missä ei pitäisi olla, joten huoh..
Ajattelin tosiaan, että jumalauta! Tulpan ja jarrunesteiden vaihto ei nyt vain voi olla semmoinen homma, minkä "ammattimies" - ryssii, mutta näin hän näköjään ryssi.
Säästäny siis vittuakaan ajallisesti tämän kanssa, kun kiikutin liikkeeseen. Olis vain pitäny tehdä itse, kun luottohuoltajalla ei ole aikaa. Ei olis pitäny viedä rakastaan millekään tuntemattomalle.
Vittu kun sanoin sille vielä noista piuhoista, että on tarkkana sen syylärin irroituksen kanssa!
Ok. Äkkiäkös mä noi piuhat ja katteet korjasin huollon jälkeen ja kyllähän ne tulpat tuli vaihdetuksi ja muutkin tilaamani asiat tuli tehdyksi ja kyllä. Hinta oli kohtuullinen, mutta vituttaa kumminkin, kun on itse vähän tarkka tuon vehkeen perään, joten joutui sitten kumminkin vähän korjailemaan itse tuon huollon jälkeen.
Ei homman vain pitäisi olla näin!
Tutkitaan nyt siis johonkin väliin nuo ylimääräiset rasvatahrat, että onko huollon aiheuttamia, vai onko vain jotain muuta...
Vittumaista kumminkin, että tulee tämmöisiä pikkuhommia palkatun ammattilaisen jälkeen..
Näin se näköjään vain on, että tähän omaan rykköseen koskee tästä lähin vain kolme henkilöä. Minä, Salonen ja kaima Malmilta..