Eniten kysytty kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ENITEN KYSYTTY KYSYMYS, - Eli mihin joudutte vastaamaan useimmin.

• 1: Kuinkas iso kone tossa on?

Ääniä: 1 50,0%
  • 2: Paljos tuossa on heppoja?

Ääniä: 0 0,0%
  • 3: Kuis kovaa kulkee?

Ääniä: 1 50,0%
  • 4: Kuis kovaa oot ajanut?

• 5: Paljon tollanen maksaa?

• 6: Minkäs merkkinen toi on?

• 7: Keuliiko?

• 8: Taitaa olla mukava peli ajella?

• 9: Ajokortti ja rekisteriote, kiitos...

• 10: Jotain muuta, mitä?

• Ääniä yhteensä
    2
Niinpäd.se kysymys on ollut ensimmäisex "onx toi uus".
ilmeisesti pyöräni on ajaton kun kyseessä GSX1100-G vm-1992.

Ilmeisen hyvin pidetty ku tommosia kyselevät
tounge.gif

ja hyvää huoltahan näistä pidetään......
inlove.gif

jostain syystä 3. on melkein aina se ensimmäinen kysymys ihmisiltä. Itse kysyn ensiksi "onko tuo sinun?".
wink.gif

noista kysymyksistä minun ei edes kovin usein tule kysyttyä, kun monesti olen tietänyt ajokista enemmän tietoa, kuin omistaja/kuski. Lähinnä merkistä/mallista, jota en tunne niin hyvin, saatan kysellä noitakin

Nykyisestä mopottimesta kysytään enimmäkseen tuota vaihtoehtoa 6. Pyörä kun ei ole ihan heti tunnistettavissa.

Näinhän sen pitäis mennä:

1. Onko toi sun prätkä ?
- on
2. Haluakko pillua ?
- no emmä nyt taida piitata
3. Saat panna perseeseen jos haluat.
- ai no sitte...

Ja kysyjänä sais mieluiten olla semmonen alle kakskymppinen
isorintainen nymfo.

sad_orig.gif
smile_org.gif
wink.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Edit. On vähä rapulaa...

Viime kesänä, kun ekaa kertaa pyörällä menin töihin kysymys oli "how fast is that?". Ja jo iltapäivällä kuulin kuinka pomo puhuin mun pyörästä jollekin muulle. Parin tunnin aikana r6:sta oli tullut jo 150-heppainen
biggrin.gif

Ajokorttia ja rekisteriotetta eivät ole vielä onneksi kyselleet.

Perinteiset..
Paljon kuutioita
Paljon kulkee
Taitaa olla isot vakuutus maksut,paljonko...

Viime kausina kysymykset on painottunu näihin "Kuinka iso kone tossa on?", mutta varmaankin tänä kautena kysymykset muuttuu, kun uus pyörä tulee alle
tounge.gif

JOVVAIN...
sport05.gif

........Naaaaaa, kylä se aina kevväilä o tämä:

...."eikö se ole kylymä ajella? "

.....ensin siinä mittarikentäl, kassal sit sama uuvestaan ja sit vielä enneku oot kereenny kypäriä laittaa päähän nii sit vielä joku kerkee ...
lookaround_orig.gif

Ni vastaus on kaikille se sama: " ei ou jos ei piä pitkiä taukoja" (thuliliiivi ei lämmitä jos ei kone käy)
biggrin.gif

Jotain muuta. "Ajatko SÄ moottoripyörällä?" "Miten uskallat?" "Onko toi sun oma?" (johon vastaan, että ei...) jne. Sen jälkeen tulee ne loput "minkä merkkinen ja miten iso?"

Kyselyt menee varmaankin pääasiassa ton nopeuden ja kiihtyvyyden puolelle. Nopeus riittää suomen teille ja kiihtyy kiukkusesti
033102bebe_1_prv.gif

Ekas kysytään kokoa (koneen), ja ennenkuin kysyjä ehtii kuitata
sen pienuudesta (koneen), sanon huiput ja kiihtyvyyden.
Aluksi kyllä sanottiin, että niin se kuume leviää.
Pojalla ja veljellä oli jo pyörät
biggrin.gif

joo täähän on selvä peli..eli aina nämä samat vakkari kysymykset tulee..ekaks kysytytään että kuinka kovaa kulkee ja sitten kysytään kuinka kovaa olen itse ajanut ja sen jälkeen kysytään, että keuliiko. pikkasen alkaa jo tympii näihin kysymyksiin vastailu.Ja vielä ei oo ollu tarvetta näyttää ajokorttia ja rekisteriotetta
wink.gif

Koneen kokoahan useimmiten kysellään. Mielialan mukaan vastauksena = riittävän iso <--> koneen käynnistys ja poistumine paikalta. Eli milloin mitäkin kysyjästä riippuen.

Toiseksi usein kysytään että osataankohan sitä nyt varmasti ajaa, vakiovastaus jokaiselle = Toivotaan, jonka jälkeen tarkkana seurataan kysyjän reaktiota.

vähä off topic mut onko kukaa huomannu et joka kaveri joka on ammatiltaa alkomahoolisti omistaa harrikan? ei oo meinaa eka kerta ku joku punanenänen segtä tulee kertomaa kuin sen hd o sika nopee

Naisten eka kommentti: "kivan värinen pyörä", "onko toi sun?", "pääseekö kyytiin?"

Miehiltä: "paljonko kuutioita ja miten kovaa kulkee?"

lookaround_orig.gif

Back