Eniten kysytty kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ENITEN KYSYTTY KYSYMYS, - Eli mihin joudutte vastaamaan useimmin.

• 1: Kuinkas iso kone tossa on?

Ääniä: 1 50,0%
  • 2: Paljos tuossa on heppoja?

Ääniä: 0 0,0%
  • 3: Kuis kovaa kulkee?

Ääniä: 1 50,0%
  • 4: Kuis kovaa oot ajanut?

• 5: Paljon tollanen maksaa?

• 6: Minkäs merkkinen toi on?

• 7: Keuliiko?

• 8: Taitaa olla mukava peli ajella?

• 9: Ajokortti ja rekisteriote, kiitos...

• 10: Jotain muuta, mitä?

• Ääniä yhteensä
    2
G

Guest

Guest
Tuo moottoripyörä on siitä kummallinen laite, että jostain syystä tuntemattomat ihmiset tuntee suurta kiusausta tulla kyselemään pyörästä ja usein ne tulee sitten kyselemään...

Mikä kysymys on yleisin tai muuten vaan jäänyt mieleen tuntemattomien kanssa höpötellessä, pistäkääs näppäimistöt sauhuamaan...

Edit: Täytyy varmaan selventää noita kysymyksiä, ettei tule epäselvyyksiä:

1: Kuutiotilavuus...
2: Hevosvoimat...
3: Km/h...
4: Km/h...
5: €...
6: (Tätä tuskin tarvii selventää...)
7: (Eikä tätä...)
8: (Joopa joo...)
9: Ks. kohdat 1-5...
10: ?

Aina siinä yleensä käy niin, että kun multa jotain kysytään niin en osaa siihen vastata. Miksei voi kysyä jotain helppoa, niinkun merkkiä tai kuutioita?
tounge.gif

Täytyy varmaan ottaa projektiks rekisteriotteen ulkoaopettelu, niin osaa kertoa asiat tosta vaan, tietäväisenä
lookaround_orig.gif

Niin, heppoja kysytään yleensä ... kilowatit minä tiedän
blush.gif

Reaktio yleensa kun kaupunkialueella kiskoo kyparaa paaha 'ihanko tosissas sina itse ajat tuolla? Ei voi olla!'

Ja kyseessahan on pieni nakumopo, mut kai se ei tassa kulttuurissa naismopoilija ole ihan jokapaivainen naky.

Ja toinen mita kysytaan usein on etnisen rodun edustaja (nainkos se oikeaoppisesti meni?) viereisen kaistan kotilosta et 'josko drinkille haluisit lahtea'
shaun.gif
crazy.gif

Ajokorttii ja rekisteriotetta ei kukaan ole viela halunnukkaan nahda
wink.gif

Kyllä ne minulta on yleensä hintaa kysynyt,koska pyörä on minun omia saksan tuliaisia...
buttrock.gif

Ei ole kukaan halunnu kortteja katella...vielä...

baaa.gif

Yleensä, että mitä sinullako on pyörä
confused_orig.gif
???  
mad.gif
. Eivät meinaa uskoa, että ajan. Seuraavaksi, että miten iso ja paljonko kulkee  
wink.gif

Jotain muuta...
Onko toi oikeesti sun? Yletytkö maahan ja osaatko varmasti ajaa?
lookaround_orig.gif

Että semmosia, onneksi jokaiseen vastaan hyvällä (?) omalla tunnolla: TOTTAKAI!
tounge.gif

-"Paljollako myyt?"

..johon vastaan luonnollisesti, että Zeta ei ole myynnissä. Mutta ainahan voi ostaa jonkun vähemmän harvinaisen..
biggrin.gif

Minkä ikäinen toi on? Ja kun sanoo et vm -80, niin sanotaan, ai et niin uusi! Miksi muka 23 vuotta uusi mopo ei voi olla matta vihreä..??
biggrin.gif

Vaihtoehto 1. Yleensä kysyjänä on miespuolinen, täysin moottoripyöristä mitään tietämätön hekilö. Kun vastaukseni on 600 kuutiota, niin seurauksena on tuhahdus sekä yleensä lause: "Jaa, no sehän on vielä ihan mopo sitten...Näyttää kyllä joltain tuhat-kuutioiselta."
Siihen sitten vaan, että enemmän tässä on heppoja kun tuossa sun Nissanissasi... Tai että ei niillä kuutioilla ajella.
Yleensä mua ärsyttää tuollainen moukkamaisuus niin paljon, että poistun eturengas ilmassa.
Toinen epäusko liittyy siihen, että onko tuo SINUN pyöräsi. Jaa ihan oma vai..?

Mopoon suoraan liittyvä kysymys nro ykkönen on nro ykkönen. Mutta jaetulle sijalle pääsee tuo "Onks SULLA moottoripyörä?"
033102bebe_1_prv.gif
sport05.gif

Okei.. taitaa olla ihan yleiseurooppalaista tuo epausko motoristinaisiin
crazy.gif

Ehka me ollaan semmosii taruolentoja
biggrin.gif

Mullahan toi yleisin kysymys taitaa mennä noihin kuutioihin, hevoset tulee toisena.

Eilen oli kyllä tähän astisista paras (Siitä mä tän äänestyksen idean sainkin)...

Kävin tuossa sepänkievarissa (5.tien varressa) juomassa pullon limunaatia. Olin siitä sitten pois lähdössä kun viereen pysäköi vanha patu etuvetoeskorttinsa. Humppa soi autossa kohtalaisen kovaa (autossa ikkunat kiinni, mulla korvatulpat ja kypärä, ja hyvin kuului) ja äijä kaivelee jotain ja asettelee karttoja, yms, yms...

Käynnistin pyörän ja aloin peruutella, kun huomasin että autosta oli ikkuna avattu ja ukko katselee meikäläistä semmosella ilmeellä että nyt kysytään... Ja kysyihän se:

-Paljos tuossa on tehoja?
-Vajaa 140.
-Niin paljonko? (pyörä käynnissä, ei varmaan kuullut)
-Vajaa 140.
-Tässä on 68.
-Jaa.
-Tää on kato brasilian tuonti malli.
-Aha.
-Tätä kyseli yks sälli peltoautoks, mutta mä sanoin sille että 30 donaa kun maksat, niin saat.
-?
-Tässä on kolme penkinlämmitintä kuskinpenkissä. Tänne mahtuu hyvin kolme ukkoa nukkumaan kun kääntää noi penkit tosta ja...

Tän jälkeen en pystynyt oikein mitään enää sanomaan, äijältä tuli tekstiä siihen malliin ja tuli sitten kuunneltua kuinka luotettava peli se sen eskortti on, jne, jne... Eikä siinä mitään sanottavaa enää keksinyt, piti vaan keskittyä pokan pitelemiseen, onneks oli kypärä päässä...

En olis kyllä ikinä pyörää ostaessa uskonut, että ihmiset tulee puhumaan omasta autostaan moottoripyörän nähdessään. Ja tähän mennessä on tullut yllätyttyä muutenkin positiivisesti noiden vanhojen mummojen ja vaarien suhteen, autossa istuessaan ne näyttää siltä että kohta ajetaan tuon motoristin yli. Mutta sitten kun ne alkaa höpötellä, niin osottautuu noi mun pelot turhiksi...  
biggrin.gif

Edit: Meinaa hymiöt hyppiä silmille, ja kun vielä oppis kirjoittamaan...

Uskoisin, että mulla on eniten kysytty kysymys.. "Meinaatko yksin lähteä?" Vaimokkeen kysymänä.

On joku tehoakin kyselly ja huippunopeutta ja kuutioita ja hintaa ja ...

Mutta kohta lähen mökille ja ainoita kysymyksiä on "missä on kaljat" ja "onko sauna jo lämmin"
smile_org.gif

Mulle sattuu monesti seuraava:

smile_org.gif
"Kuinkas iso tämä pyörä on?"

"Seiskapuokki"

smile_org.gif
"Jaa, no sillähän varmaan ehtii"

"Joo"

smile_org.gif
"No paljonko siinä on heppoja?"

"122"

omg.gif
"Ai paljonko?

"122"

omg.gif
"No kauanko se...öö kiihtyy tai siis..."

"Siis montako sekuntti nollasta sataseen?

sad_orig.gif
"Joo, sitä tarkoitin"

"3"

omg.gif
"Siis mitä?"

"3"

omg.gif
"3?"

"kyllä, 3 sekunttia"

tounge.gif
*nauraa " No voi perkele, on ne pyörät kehittyny mun ajoista, mulla oli..."

"Joo, tuota voisitko nyt nousta pois mun pyörän selästä, S**tana!"

Tai no harvoin siinä kukaan on istunu... On vaan niin tylsää töissä että piti vähän vesittää loppua!!  
biggrin.gif

Hyvä galluppi!!!!

Kaikenlaista on kyselty, mutta eniten kuutioita, kun se ei näy mistään. Jos ollaan mamman kanssa liikenteessä, häneltä kysytään usein "ootko itte ajanut?"  
062802moto_prv.gif

Ykköseen menee... Yleensä joku keski-ikäinen äijä joka toteaa heti vastauksen saatuaan jotain tyyliin "eiks se ole nykypäivänä vähän pieni" tms muuta fiksua ja ystävällistä...  
veryangry.gif
Tähän sitten enemmän tai vähemmän ystävällinen vastakuitti kysyjän kulkupelistä...  
kaboom.gif

tounge.gif

Kuulun tuohon samaiseen porukkaan, jolle kommentit kuuluu:

"Onko sulla IHAN OMA pyörä? Ajat sä sillä ihan itse? ...siis eiks toi ole sun miehes pyörä? Ai, teillä on molemmilla omat? "
eek.gif

"Ai vaan 500 kuutioinen, ihan mopo..."  Ja tuo tulee just niiltä joilla ei ole omaa moottoripyörää

Johon vastaus:

"Vaikka pieni onkin niin kyllä viivalla jäät autosi kanssa perävaloja katsomaan!" Tosin en ihan ferrarikuskeille tuota menis isottelemaan  
biggrin.gif

Siis onhan mun mopo vielä ihan harjoittelupyörä, mutta kyllä se tuskaiselta tuntuu lähteä kavereden nissaneilla kiihdyttämään...

"eiks se ole nykypäivänä vähän pieni" tms muuta fiksua ja ystävällistä...  
veryangry.gif
Tähän sitten enemmän tai vähemmän ystävällinen vastakuitti kysyjän kulkupelistä...  
kaboom.gif

tounge.gif
Jostain kumman syystä mulla ei mene herne nenään siitä jos joku toteaakin betsyn olevan pieni, puolilitrainen kun on. Se on niitten maailmankuvan ahtautta se, jos viissatasta pienenä pyöränä pitää  
tounge.gif

Edit: kummallista siitä tekee sen että mä nyt en varsinaisesti ole tunnettu siitä olisin kauheen kärsivällinen kuuntelemaan ihmisten idioottimaisuuksia  
wink.gif

Back