Eniten kysytty kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ENITEN KYSYTTY KYSYMYS, - Eli mihin joudutte vastaamaan useimmin.

• 1: Kuinkas iso kone tossa on?

Ääniä: 1 50,0%
  • 2: Paljos tuossa on heppoja?

Ääniä: 0 0,0%
  • 3: Kuis kovaa kulkee?

Ääniä: 1 50,0%
  • 4: Kuis kovaa oot ajanut?

• 5: Paljon tollanen maksaa?

• 6: Minkäs merkkinen toi on?

• 7: Keuliiko?

• 8: Taitaa olla mukava peli ajella?

• 9: Ajokortti ja rekisteriote, kiitos...

• 10: Jotain muuta, mitä?

• Ääniä yhteensä
    2
Ihmeen moni autoilija (yleensä 35-45w, mies) valoissa rupee polkemaan autoansa viereisellä kaistalla.. ja jatkaa seuraavissa valoissa samaa touhua vaikka jäi kuin tikku P****an.
Onkos tullut mieleen, että hemmo härnää ja pyrkii vaan saamaan motoristin näyttämään....
Selvähän se on ett nää kotilot jää jälkeen kuin paha haju....
biggrin.gif

Ykköseen meni, eli kuutioita kyselevät.
Hauskin tapahtuma sattui viime keväänä. Naapurissamme on vanhusten palvelutalo. Olin lähdössä ajelulle kun minun ja pyöräni viereen kurvasi n. 70-75 vuotias mummo pyörätuolilla missä oli sähkömoottori. Mummo siinä sitten kysäisi Suzukin tehot ja kuutiot. No pitihän ne kertoa kun kysellään. Mummo siinä hetken mietti ja sanoi: "No onhan mulla aikas tehottomampi kone, mutta tää vääntää takuulla enemmän." Sitä siinä hölmistyneenä miettiessäni, mummo jatkoi: "Katsos tää menee vaikka perunapellolla kun sun peli hyytyy jo siinä ojan pohjalla."
Ikinä ei tullu selvitettyä paljonko siinä tuolissa ne väännöt on mutta, mummo lähti kuitenkin paikalta tyytyväisen näköisenä.
sport05.gif
sport05.gif
sport05.gif

Kuin sää uskallat? Eikö tuo oo vaarallista?

Tosin nykyään lienee yleisin kysymys: Missä pyörä? Kuin sinä autolla olet?

Näin se maailma muuttuu...
omg.gif
nixweiss.gif

Kyllä kuutioita on moni ensimmäisenä kyselly, ja vastaukseksi saa vain että vähän alle kilo... (998)
wink.gif

Multa on vain kerran Mäntsänlän shellillä kysytty, kuis kovaa tuo kulkee (EN 500)??? Enpä osannut muuta vastata, kuin että olen ajanut 140 km/h.....Ja kysyjänä n. 60-70 mies..... halusi tulla auttamaan, kun joku motoristimies oli ajanut oman viragonsa pikkasen liian lähelle..... mutta selvisin pinteestä ihka itte!!!!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Pari kertaa on meinannut pokka pettää laakista, kun kuutioiden kyselijä toteaa tuohon 900 kuutioon puolihuolimattomasti tyyliin "Ai niin pieni..."

Ei siihen pysty enää mitään sanomaan, väkisinkin alkaa hymyilyttämään...
biggrin.gif

Bandit'ia kun on kahta kokoa niin aina kysytaan kumpi se on 600 vai 1200
wink.gif

Isommassa se lukee isoin numeroin katteessa, pikkuveljessa ei lue mitaan
cool.gif

Moottorin vari paljastaa, hopeinen on 600 ja musta-koneinen on 1200
blush.gif

Koneen aani kunnioitusta herattava, joten kukaan ei oo viela sanonut etta vaan 600
cool.gif
cool.gif

minulta useimmiten kysytään, että minkä kokoinen, siis paljonko kuutioita ja samaan hengenvetoon, että joku "seiskapuolikas" siis ja kun sanon sitten, että ei, ei se ole 750 vaan "ysipuolikas" niin sitten sanotaan OHO!!! on sulla pieneksi tytöksi iso pyörä alla....ja enhän mä ole edes pieni enkä enää mikään tyttö...ihan vanha kaakki vaan  
buttrock.gif

On se kumma, multakin kysytään kuutioita ja kun sanon että 750, vastaus: "ai luulin ainakin 1000 kuutioiseksi" :
biggrin.gif
On se metkaa miten ihminen käyttäyttyy kaavamaisesesti..
tounge.gif

Puuttui kysymys joka jostain syystä multa usein kysytään: jos toi kaatuu niin saatko sen yksin pystyyn. seuraavaksi kyllä sitten koneen kokoa johon nykyään vastaan että kyllä se on hyvin muovin alle mahtunut.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Useimmiten kuutioita kyselevät... ja jos ollaan pelkästään tuon kauniimman puoliskon mopotilla liikenteessä (haluaa aina välillä kyytiin, kun mä ajan VIELÄ mutkat kovempaa
biggrin.gif
) niin sitten juttu jatkuu jotenkin näin: "ai tää on SUN (hänen) pyörä?", "teillä on kaks MOOTTORIpyörää?", "siis teillä on molemmilla OMAT pyörät?"
wink.gif
Naisia ei tosiaan liian usein näe itse ajamassa niin kyllä ne tuolta paremmalta puoliskolta kyselee töissäkin et "sä siis ajat ITSE tuota pyörää?!?"
tounge.gif
Ainiin, paras meinas unohtua, kun tulivat tyttöä käytävällä vastaan, että "oletkos tullut SKOOTTERILLA töihin?" (täydessä varustuksessa;kypärä, saappaat, hanskat ja gorepuku -oli meinannut vetää samantein kysyjää turpaan
tounge.gif
)

Ainiin, paras meinas unohtua, kun tulivat tyttöä käytävällä vastaan, että "oletkos tullut SKOOTTERILLA töihin?"
hahhah..multa kysyttiin ihan samaa. Näytin sitten äijälle mun "skootterin" myöhemmin
buttrock.gif

Ja mulla kans nahat päällä, kengät ja kaikki vermeet. Kuka ihme silleen ny skootterilla tulis? ...
nixweiss.gif

Ykkös vaihtoehto on yleisin kuultu kysymys.
Merkkiä ei oo kukaan vielä kysynyt,jokainen on tähän asti kyennyt sen tankinkyljestä lukemaan
wink.gif

paljonko tuossa on kuutioita?

sit kun vastaan 600, ne sanoo " näyttää paljon isommalta"  
eek.gif
biggrin.gif

Ensimmäinen kysymys on aina kuutioista. Sitä seuraa yleensä kysymys, kuinka kovaa olet ajanut?
buttrock.gif

Viime päivinä lähinnä että pystyykö tuolla vielä kääntymään  
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tanan hyvä, Jussi. Oot tainnut saada pitkän keulan paikoilleen.

Muuten oon itse huomannut, että kun on musta custom, mustat nahkat, mustaa sitä ja mustaa tätä ja muutenkin habitus tietynlainen, ei juuri muuta tulla kylemään kuin "saako anteeksi".

tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Back