Eniten kysytty kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ENITEN KYSYTTY KYSYMYS, - Eli mihin joudutte vastaamaan useimmin.

• 1: Kuinkas iso kone tossa on?

Ääniä: 1 50,0%
  • 2: Paljos tuossa on heppoja?

Ääniä: 0 0,0%
  • 3: Kuis kovaa kulkee?

Ääniä: 1 50,0%
  • 4: Kuis kovaa oot ajanut?

• 5: Paljon tollanen maksaa?

• 6: Minkäs merkkinen toi on?

• 7: Keuliiko?

• 8: Taitaa olla mukava peli ajella?

• 9: Ajokortti ja rekisteriote, kiitos...

• 10: Jotain muuta, mitä?

• Ääniä yhteensä
    2
Ehkä tähänastisista hauskin tapahtuma minulla: vanha mummeli, varmaan jotain 70 tuli ihmettelemään pyörää kun olin pankkiautomaatilla ja keuhskeli että "voi hyvänen aika kun on nätti moottoripyörä ja niin kauniin värinen..."
tounge.gif

Kyllä nauratti!
biggrin.gif

Jostain kumman syystä mulla ei mene herne nenään siitä jos joku toteaakin betsyn olevan pieni, puolilitrainen kun on. Se on niitten maailmankuvan ahtautta se, jos viissatasta pienenä pyöränä pitää  
tounge.gif

Ihan samahan se on miten ahdas niiden ihmisten maailmankuva on ja mitä mieltä ne on, hyvin minä viissatkullani olen ehtinyt... pyörää ei kuitenkaan sanota pieneksi positiivisessa mielessä, sen takia heitän kyllä aina takaisin jotain sellaisille jotka kehtaa päätänsä aukoa. Palaute toiminnan mukaisesti...
tounge.gif

Ja tämä pätee nimenomaan kotilokuskeihin, eipä kukaan motoristi ole vielä tuostakaan avautunut...  
smile_org.gif

No kokohan se kysyjälläkin ratkaisee....
wink.gif

Mutta tuli tuosta aikaisemmasta kommentista mieleen mitä mulle sattui viime kesänä Catilla vielä pyöriessä:
Kävin hakemassa jätskin matkan varrella yhdestä marketista ja kun tulin pihalle mopon viereen, niin vanha mummeli, kanssa ainakin 75-80v käpytteli kepin kanssa siihen viereen ja rupesi kehumaan: Onpa hyvän näköinen moottoripyörä ja kauniin värinen. Siinä muutama lause vaihdettiin ja selvisi että kyseisellä mummelilla oli ittellä ollut joskus 40-50 luvulla Jawa! Ja kun rupesin vetää kypärää päähän niin mummeli vielä lähtiessään tokaisi että voi kun vielä joskus tuollaisen kyytiin pääsisi!
eek.gif
Taisi olla näitä meitin motoristi-tyttösten kantaemoja! Silloin siinä vasta on asennetta ollutkin.
bowdown.gif

buttrock.gif

tavallisimmin keskustelu aikaa päivittelyllä tyyliin "miten noin pieni nainen voi ajaa noin isolla pyörällä.." tai "kuinka sä uskallat ajaa, onko toi todella SUN pyörä.. "  
biggrin.gif
no jos juttu jatkuu niin sitten kysytään kuutioita sun muuta.. Ihmetyksen aihe on siis useimmin kuski eikä pyörä, harvoin sitä ihminen saa niin paljon huomiota osakseen kuin Ninjan kanssa pyöriessä..  

tossa yks päivä kun oltiin parkissa kadun varressa ja pappa tuli naperon kanssa ihailemaan sinisiä kawoja (kukapa ei ihailisi..
cool.gif
).. no kyseli siinä kaikkea mopoista ja lopuksi pappa totesi silmät lautasen kokoisena tuijottavalle pikkupojalle että "nii-in, täti ajaa siinä isolla pyörällä.." Meinasi nauruun tukehtua, kun sitä ikää on tosiaan 25...

Yleisin on ollut: miten sä tommosen ostit?

Kysymyksessä valkoinen YZF 750 R, mutta ilmeisesti kuskin ulkoinen olemus viittaa enemmän vanhaan mattamustaan Amerikan tuotteeseen.  
nixweiss.gif

Taitaapi olla tuo koneen koko. Sen jälkeen tietenkin "meneeks toi kovaa" , "Paljon makso" ja niin eespäin.

Yleensähän se on vanhojen pappojen kyselyä, et kai sä itte tätä aja ja sit ne kyselee, et pääsiskö kyytiin
smile_org.gif

Niin ja; miten sä uskallat..

Viime kesänä kun systerin kanssa poikettiin illalla naantaliin kahville, ajokamat päällä tietty, niin lauma ukkoja katseli meitä hetken ja päättelivät sitten fiksusti et " tytöt on päässy tarakalle", eipä siinä viittiny ruveta oikomaan vanhoillisia käsityksiä.

Hauska juttu oli muutama vuos sitten kun lainasin kaverin keltaista Suzukia, ajoin tankkaamaan ja hetken päästä siihen tuli mietteliään näköinen pieni tyttö joka päätteli et; sä oot varmaan prinsessa, kun prinsessat ajaa keltaisella moottoripyörällä... mitäs siihen enää voi sanoa
biggrin.gif

"Miten kovaa tolla pääsee??" tuota sitä kysytään ensimmäisenä..
crazy.gif
tuntus että hevosvoimat olis tärkeempi kysymys mutta ei
baaa.gif

Kyllä mulle on toi kyssäri kuinka kovaa toi kulkee kaikista tutuin...ehkä pyörä provosoi kysymään,ei tää tiiä..
biggrin.gif

Siitä seuraava asia onkin jo Eläintarhan-ajot ja osallistuminen niihin nuoruudessa(kysyjän ollessa vanhempi herrasmies)..sitä rataa...mutta aina hymyssä suin...
biggrin.gif
smile_org.gif

Vastasin ykkösen, lähes päivittäin tulee joku kysäisemään esim. huoltoasemalla paljonko tuollaisessa on kuutioita, sitten mahdollisesti tulee kaikki nämä legendaariset teho, huippunopeus, valmistusmaa ym kysymykset, mutta todellakin tuo kuutioiden määrä on se jota kysytään lähes poikkeuksetta ensimmäisenä
smile_org.gif
.

bawling.gif
Kukaan koskaan kysy mitään, kun ei ehdi paljoa ajella..

Ehkä yleisin.. Mitä tuo ORG tarkoittaa?
confused_orig.gif
?
062802moto_prv.gif

ONKOSULLAMOOTTORIPYÖRÄ!? on ollut kavereilta ja tutuilta useimmin kuultu kysymys sitten viime syksyn, alkaa tosin jo vähetä.

Viimeaikoina edellisen ohi on alkanut kiilata 'yltääksullajalatmaahan?'
mad.gif
siis minä olen 162 cm PITKÄ! ja yltää ne - no ei nyt kantapäitä myöten
biggrin.gif
tounge.gif

Tapauksesta riippuen seuraavaksi kysytään sitten kaikki tekniset tiedot, jotka ilmeisesti pitäisi istua oikein ulkoa opettelemaan ettei tarvitsisi nolona änkyttää sekavia
blush.gif
(jos Ukkonen sattuu olemaan läsnä luovutan tässä vaiheessa puheenvuoron tallimme huoltopäällikölle)

Pakko oli vastata tuohon "jotain muuta", koska valtaosin varsinkin harrastajat kysyy, että mikä kombinaatio tuo oikeen on?? Johtunee siitä, että osa ulkoisista osista on täysin eri vuosikertaa tekniikan kanssa, ja sen kyllä huomaa jos noita rakkineita tuntee.

Kyllä useimmiten kysytään kuin suuri toi on, varsinkin tämmöset maallikot jotka ei muuta mopoista tiedä.....

Useimmiten eka kysymys on kuutioista. Kun kerron etta 600, niin vastaus on yleensä, etta nayttaa isommalta. Mun kysymys on yleensa: "Milläs itse ajat?" Useimmiten utelija on pyöratön
tounge.gif

Kuinka kovaa toi kulkee ja paljon oot ajanut???

Täh?? Onks toi sun?? Miten sä uskallat??

Mitäh??!! Ootko sä tyttö??!!

sport05.gif
sport05.gif
sport05.gif

Ekana tulee yleensä et paljos oot kokeillu.
sen jälkeen kysytään vekottimen hintaa.
ihmeen moni autoilija (yleensä 35-45w, mies) valoissa rupee polkemaan autoansa viereisellä kaistalla.. ja jatkaa seuraavissa valoissa samaa touhua vaikka jäi kuin tikku P****an. kyljessä loistaa mukavasti 600 et kai ne luulee et eise mee mihkään ku on noin pieni.  
lookaround_orig.gif

Back