Eniten kysytty kysymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ENITEN KYSYTTY KYSYMYS, - Eli mihin joudutte vastaamaan useimmin.

• 1: Kuinkas iso kone tossa on?

Ääniä: 1 50,0%
  • 2: Paljos tuossa on heppoja?

Ääniä: 0 0,0%
  • 3: Kuis kovaa kulkee?

Ääniä: 1 50,0%
  • 4: Kuis kovaa oot ajanut?

• 5: Paljon tollanen maksaa?

• 6: Minkäs merkkinen toi on?

• 7: Keuliiko?

• 8: Taitaa olla mukava peli ajella?

• 9: Ajokortti ja rekisteriote, kiitos...

• 10: Jotain muuta, mitä?

• Ääniä yhteensä
    2
Peruskysymysten jälkeen YLLÄTTÄVÄN moni kyselee, et onks tää niitä samoja pyöriä, joita ruÅttalaiset ajelee virkavaltaa keulien karkuun ja videoi koko jutun...

"Ai sääkin oot jo tullut tohon ikään..." "Eikö seiso enää?"

crazy.gif

-harmaahukka-

Koneen kokoa yleensä kysyvät. Sitten kysyvät huippuja jne. Johon vastaan yleensä aina että, ei tarpeeksi tai että kyllä tuollakin ittensä tappaa
ghostface.gif

Isommaksi yleensä luulevat, kun tuo on piikkinen. Merkkiä ei kukaan vielä ole tiennyt, vaikka se tankissa lukeekin. (MZ) ja vuosimallli -01
tounge.gif

1: Kuinkas iso kone tossa on? (vaikka kyljessä lukee 1300)
2: Paljos tuossa on heppoja? (sitten ihmetellään että siinä saman verran kun kahdessa pienessä kotilossa yhteensä )
3: eikö tolla tapa itsensä? ( olen vastannut että tämä juuri niin vaarallinen harrastus kuin itse haluaa, ottamalla muut tiellä liikkujat huomioon pärjäät varmasti)
4: Kuis kovaa oot ajanut?
5: Kuis kovaa kulkee?
6: Mikä pyörä tuo oikein on?
7: Keuliiko?
8: Taitaa olla mukava peli ajella?
9: Ajokortti ja rekisteriote, kiitos... (nykyään tosi harvoin onneksi )
10: eikö ole kallis harrastus kun täällä on niin lyhyt kesä?

Se on ollut hienoa kun pysähtyy jonnekin niin aina löytyy uteliaita positiivisessa mielessä jotka uskaltavat tulla ja avata suunsa kysyäkseen jotakin pyörään tai harrastukseen liittyvää.
wink.gif

Oli huvittavaa,kun yks pappa tuli jutteleen,kun olin nähnyt mun kiihdyttelevän. Luulin ensin et se oli tulossa valittaa,mut ei.Pappa osoittautui oikein mukavaksi. Käytiin seuraavaa keskusteluu:

-Näin ko kiihdytit,näyttää kiihtyvän hyvin.Kiihtyykö alle 8 sekunnin?
Ei,vaan alle neljän..

-ohhoo,yhtä nopea kuin formula.paljon on pyörät kehittyny mun nuoruudestani. Paljonko kuutioita?
600.

-Luokitellaanko isoksi pyöräksi?
Yleisintä kokoa. Keskikokoinen katupyöräksi.

-jaa. on tainnut nuo kuutiokoot kasvaa. Nuoruudessani 600 kuutioinen oli tosi iso tykki.
joo. nykyään alkaa olla paljon yli litrasii.

tä.yhtä isoi koneita,kun autoissa?
joo.paitsi tehokkaampia.

jotain muutakin turistiin,ja pappa toivotteli turvallista matkaa

Hahaha aiheutti toi 9. kohta näin aamu väsymyksessä täydellisen repeämisen
withstupid.gif
Niin ja ite ruksasin sen ekan
smile_org.gif

Onhan se hyvä, että ollaan kiinnostuneita moottoripyöristä, mutta huvittaa kun kysymyksiin vastaa niin on ihan sama mitä sanoo, kun ei se kysyjä yleensä pyöristä mitään tiedä.
Ai niin en kyllä tiedä minäkään
tounge.gif

Moni luulee mun KTM:ää kevariksi
crazy.gif
, kuutioita on kuitenkin 625 cc
cool.gif
Saattaahan se sitten lähdössä yllättää.

-Väpä-

Useimmiten kysytään että mistäs noin komea mies tulee....

biggrin.gif

En oo tilastoinu, että mitä useimmin, mutta naiselta tietty että miks moottoripyöräily, eikö pelota, eiks ois turvallisempaa ajella autolla jne...?
Ja sit ihmetellään usein että mitä järkee m-pyöräilyssä on
A)Suomen olosuhteissa/lyhyessä kesässä
B) näillä kauheilla vakuutusmaksuilla ?!?
blush.gif

En oo tilastoinu, että mitä useimmin, mutta naiselta tietty että miks moottoripyöräily, eikö pelota, eiks ois turvallisempaa ajella autolla jne...?
Ja sit ihmetellään usein että mitä järkee m-pyöräilyssä on
A)Suomen olosuhteissa/lyhyessä kesässä
B) näillä kauheilla vakuutusmaksuilla ?!?
blush.gif
Tuo moottoripyöräilyn kalleus kauhistuttaa yllättävän montaa ihmistä, ja pahinta siinä on se, että se kauhistelu alkaa tarttua itseenkin. Eli kun joka keskustelussa on joutunut kertomaan vakuutusmaksujen hinnasta, alkaa jo itsekkin päivittelemään että kyllä se on kallista.

Ja oikeasti mua ei edes kiinnosta, että maksaako vakuutukset paljon vai vähän, revin rahat vaikka persettä myymällä ettei pyörästä tarvitse luopua. Tässä tulee jakomielitautiseksi...

paras kommentti jonka sain, oli keski suomessa vierailessani,, risteyksessä seisoskeli Wanhahko pariskunta,, pysähdyin stoppi merkin eteen ja odottelin vuoroani,, sitte puoli vahingossa väänsin pikkusen kahvaa,, johon mummo "Voi Heeerran Jumala" nauratti niin, että melkein tipahdin
smile_org.gif

Vuonna 1995 legendaarisen Pudasjärven mummon retorinen kysymys hänen ihmetellessään ohi plätkyttelevää HD -paraatia:

'Miksi noin kauniilla pyörillä on noin rumat kuskit?'

Eihän sitä tuntemattomille saa jutella herranjumala! ;) Kyselevät aika laidasta laitaan, joskus kyllä töissä ärsyttää kun 10 ihmistä kysyy "No, ootkos ajellu?"

Back