Viimeisin kommentti kertoo kaiken oleellisen
"does it do anything? or does it just sit there? boring ass vid w/ sum gayass music."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeisin kommentti kertoo kaiken oleellisen
Eikä tossa oo plexiä...
Hondista on olemassa sellanen yleinen ja pinttynyt harhaluulo, että ne olis jotenkin parempia pyöriä kuin muut japsilaitteet. Tämä harhaluulo nostaa hintoja. Myös käytettynä. Samanlaisia Hondat kuitenkin on kuin muutkin...Aika laite...
Miksiköhän V-Stormit on reilusti halvempia kuin Varaderot? Molemmat on varmasti hyviä pyöriä. Olen kattellut n. 7-9 t€ hintaisia, niin Suzukin saa uudemman ja vähemmän ajetun.
Juuri tämä asia ratkaisi allekirjoittaneen ongelmat, varsinkin kun Varaderossa on 10 hp tehottomampi kone.Miksiköhän V-Stormit on reilusti halvempia kuin Varaderot? Molemmat on varmasti hyviä pyöriä.
Halvalla pääset siis.Htto kun tota ite tajunut, mullahan on jo tuntsa. Ei siis tarvi ostaa mitään!
Onko tonnisen V-Stromin 1) valmistus vai 2) maahantuonti lopetettu?Juuri tämä asia ratkaisi allekirjoittaneen ongelmat, varsinkin kun Varaderossa on 10 hp tehottomampi kone.Miksiköhän V-Stormit on reilusti halvempia kuin Varaderot? Molemmat on varmasti hyviä pyöriä.
Suzuki DL 1000 ja 60 on rungoltaan jetsulleen saman kokoinen, kuin Hondan vastaava Varadero. Mä en jotenkin keksi mitään syytä, kuin merkkiuskollisuus ostaa Honda. Mulla on ollut Suzuki 16 000 km alla ja mitään vikoja ei ole ollut itsensä moottoripyörän tiimoilta. Mitä nyt kuski itse on saanut sen kylelleen ja osia on tarvinnut vaihtaa.
Mulla rajoittuu Honda kokemus ainoastaan pieneen pyrähdykseen, joten sen mukavuudesta en osaa sanoa. Lienee ihan samanlainen peli kuin 1000 Strommi, ilman 10 hv:aa.
Sit lisäksi pyörän valinta on myös äijän koon mukaan suoritettava valinta. Jos olet lähelle 190, Strommi tai Varadero on oikeaa kaliberia. BMW:n vastaavaa saa melkein 2kpl uuden V-Strommin hinnalla.