En ole vielä polttanut karttoja ollenkaan ecm:lle, olen vaan ajellut loggausajoja ja tarkastellut millaisia muutoksia MLV ehdottaa (osittain siksi, etten ollut päättänyt mitkä palikat mopoon laitan). Suurimmat muutokset tulevat tuohon keskialueelle (luultavasti johtuen siitä että sieltä on eniten dadaa), joten mua tosiaan vähän arveluttaa se, että miten käy open loopin jos saan closed loopin kuntoon, ajelen kuitenkin aika paljon open loopilla 4500+ kierroksilla. Toki MLV ehdottaa lisää kakkua myös ylös (jonnekin jopa yli 255), mutta kaikkien TPS/RPM-solujen loggaaminen ylärekisterissä on aika hankalaa maantiellä...Oletko ottanut tuon MLV:n ehdottamia karttoja sellaisenaan käyttöön vai oletko viilannut niitä vielä itse lisää?Mä olen jonkunverran loggaillut ja tutkinut MLV:n karttoja ja aika kovia muutoksiahan se alkuun ehdottaa...
edit:
laitetaas tälläinen linkki tänne, melko hyvä opas tähän ecmspy:n liittyen.
http://www.musclecross.com/forum/viewtopic.php?id=194
Vaihdoin eilen 2007+ sisemmän ilmanputsarikopan (muut palikat remus revolution, race-filtteri ja race ecm), pitää antaa ecm:n säätää itsensä tuolle ja ajaa sitten vielä lisää loggausajoja ja tsekata mitä MLV ehdottaa.
Musclecrossin ohjeet olen lueskellut, samoin buelletinboardin, ukbegin ja badwebin.