• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Emc spy ohjelman osaajia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suska1100
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä olen jonkunverran loggaillut ja tutkinut MLV:n karttoja ja aika kovia muutoksiahan se alkuun ehdottaa...
Oletko ottanut tuon MLV:n ehdottamia karttoja sellaisenaan käyttöön vai oletko viilannut niitä vielä itse lisää?

edit:
laitetaas tälläinen linkki tänne, melko hyvä opas tähän ecmspy:n liittyen.
http://www.musclecross.com/forum/viewtopic.php?id=194
En ole vielä polttanut karttoja ollenkaan ecm:lle, olen vaan ajellut loggausajoja ja tarkastellut millaisia muutoksia MLV ehdottaa (osittain siksi, etten ollut päättänyt mitkä palikat mopoon laitan). Suurimmat muutokset tulevat tuohon keskialueelle (luultavasti johtuen siitä että sieltä on eniten dadaa), joten mua tosiaan vähän arveluttaa se, että miten käy open loopin jos saan closed loopin kuntoon, ajelen kuitenkin aika paljon open loopilla 4500+ kierroksilla. Toki MLV ehdottaa lisää kakkua myös ylös (jonnekin jopa yli 255), mutta kaikkien TPS/RPM-solujen loggaaminen ylärekisterissä on aika hankalaa maantiellä...

Vaihdoin eilen 2007+ sisemmän ilmanputsarikopan (muut palikat remus revolution, race-filtteri ja race ecm), pitää antaa ecm:n säätää itsensä tuolle ja ajaa sitten vielä lisää loggausajoja ja tsekata mitä MLV ehdottaa.

Musclecrossin ohjeet olen lueskellut, samoin buelletinboardin, ukbegin ja badwebin.

Musclecrossin ohjeet olen lueskellut, samoin buelletinboardin, ukbegin ja badwebin.
Jep, ihan vaan siltä varalta jos joku ei ole tuota nähnyt.
smile_org.gif

Mulla toi AFV arvo pysyy 100-105 välissä ei o ton Xoptin eprommin jälkeen vatkannu sen enempää kun vertain mitä se oli tosta muuttanut esim Race ecuun verrattuna niin ainakin Oxygen sensor jännitteitä se on muutellut suuremmix ja tosta other maps kohdasta melkeen jokaisessa kohdassa on eri arvoja kun tossa orgineeli race kalikassa.
062802moto_prv.gif

Mulla toi AFV arvo pysyy 100-105 välissä ei o ton Xoptin eprommin jälkeen vatkannu sen enempää kun vertain mitä se oli tosta muuttanut esim Race ecuun verrattuna niin ainakin Oxygen sensor jännitteitä se on muutellut suuremmix ja tosta other maps kohdasta melkeen jokaisessa kohdassa on eri arvoja kun tossa orgineeli race kalikassa.  
062802moto_prv.gif
Mä lueskelin tosta o2-anturin jännitteiden muuttamisesta, äkkiseltään se vaikuttaisi aika pätevältä tavalta rikastaa seosta... Ainakin '03 xb9:n race ecm on aika erikoinen syöttökartoiltaan, se on monelta kohtaa laihemmalla kuin std-kartat, pistää vähän ihmettelemään jos race ecm on kuitenkin säädetty vapaavirtausputsarille ja hengittävälle putkelle.

Sadan kilsan koeajon jälkeen tuo '07+ inner airbox vaikuttaa pätevämmältä kuin ultimate airbox, imuäänet eivät ole läheskään yhtä kovat ja silti ilmaa riittää. Mulla oli välissä kiinni orgis umpinainen airbox ja sen kanssa pyörä tuntui tosi tukkoiselta, vaikka jotkut väittävät että umpiboksin pitäisi toimia jopa paremmin kuin avonaisen. Pitää käydä vielä kokeilemassa huiput kun ehtii, jos kulkee tarpeeksi niin vois alkaa taas loggaamaan ihan tositarkoituksella...

Olin alkukesästä yhteydessä xoptiin, mutten silloin vielä ollut päättänyt mitä mopolle teen... Ja nyt näyttäisi että xopti on laittanut lapun luukulle ecmspyn jakelun lopettamisen myötä, ainakaan webikaupasta ei enää löydy mahdollisuutta ostaa säätöpalvelua.

Back