Akiva
Outlaw biker
Hitaammin ei enää pääse vaikka kuinka polliisi väittää.ismo sanoi:Ja se pysähtyminen tarkoittaa nimenomaan pysähtymistä, ei riitä ihan nollille tiputtaminenkaan,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitaammin ei enää pääse vaikka kuinka polliisi väittää.ismo sanoi:Ja se pysähtyminen tarkoittaa nimenomaan pysähtymistä, ei riitä ihan nollille tiputtaminenkaan,
ismo sanoi:En väitä että oma käsitykseni olisi absoluuttinen totuus mutta viranomaisen suusta sen olen kuullut (oikeasti jossain poliisi neuvoo palstalla, vaikuttaa kyllä ihan pätevälle ohjeelle ):
Stop merkki määrää pysähtymisen, mikäli pysäytysviiva on merkitty niin se tarkoittaa pysäytyskohtaa,
milloin pysäytysviivaa ei ole niin sitten stop merkin kohdalla. Ihan samantapainen juttu kuin liikennevaloissa,
pysäytyspaikka on ensiöopastimen takana ellei muuta ole osoitettu

tonttuj sanoi:Huomautusta ei kirjata mihinkään tietojärjestelmään lappusen tulostuksen jälkeen.
Kuka on sanonut ettei niillä ole rekisteriä?SamiN sanoi:jaa ei vai? mitäs virkaa niillä sitten on?
eihän poliisilla ole valokuvarekisteriäkään vaikka niitä ottavat![]()
Akiva sanoi:Kuka on sanonut ettei niillä ole rekisteriä?
Ainut mitä olen kuullut/lukenut on ollut, että niillä ei saa olla rekisteriä.
SamiN sanoi:jaa ei vai? mitäs virkaa niillä sitten on?
eihän poliisilla ole valokuvarekisteriäkään vaikka niitä ottavat![]()
ek@ sanoi:Stop-merkki on aivan yliarvostettu suomalialoisialassa. Sivistyneessä maailmassa ei siinä parkkeerata keskijalalle, steppailla jalkoja maahan ja aleta tanssia nuotion ympärillä noitarummut päristen - riittää kun selkeästi on huomioinut tilanteen ja suurta varovaisuutta noudattaen liittyy pääväylään. Ihan sama juttu suojatien eteen pysähtyneen ajoneuvon ohittamisessa - ei siinä kukaan parkkeeraan minnekään. Ennen kuin joku koomalammas saa slaagin, niin ei siinä hytti pystyssäkään ole sopivaa kaahata...

Juska2000 sanoi:Ei tuolla alueella ole yhtään tolppaa mikä kuvaisi myös takaapäin. Enkä tiedä onko niitä Suomessa laisinkaan?
Kamera-autoja kyllä liikkuu![]()
tonttuj sanoi:Niillä herätellään kansalaisia valveuteen.

Toivottavasti otit opiksesi etkä enää hölmöile tuollalailla.mart-t sanoi:Mulla tuli tosi valveutunut olo, kun sain kirjallisen huomautuksen. Olin kys. tapahtumahetkellä ulkona autosta, automaatti P-asennossa ja moottori sammutettuna. Ilmeisesti mä en vaan osaa![]()
wanico sanoi:Minusta se Steissin edessä oleva tolppa Kaivokadulla kuvaa myös takaapäin.
Siis kun ajetaan Kaisaniemestä kohti Forumia ns. itä-länsi suunnassa.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Naakka sanoi:Ehkä mulla meni jotain ohi...
MITÄ pitää kiistää? Kaveri on saanut ymmärtääkseni SoosooEiNoinSaaTehdä-huomautuskirjeen kotiinsa.
Sillä ei voi pyyhkiä edes hanuriaan, paperin laadun vuoksi. Muuten se on sen veroinen
wanico sanoi:Minusta se Steissin edessä oleva tolppa Kaivokadulla kuvaa myös takaapäin.
Siis kun ajetaan Kaisaniemestä kohti Forumia ns. itä-länsi suunnassa.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Husky510 sanoi:Joo kamera auto, niin niissä on kamera moottoripyöriä varten edessä...En tiedä onko manuaalia vai automaatti.
Ja on sitten erinomaisen huono juttu prätkäilijän kannnalta. Meinaan itte pyrin nykysin kattomaan aina pelastussuunnan, vaikka muu ajoneuvo olisi kuinka pysähtynyt risteävällä tiellä. Jos se piruts18056 sanoi:niin kaikkien näiden (stop-merkki, kolmio ja suojatie) arvostus on kovaa vauhtia häviämässä![]()
sittenkin sieltä änkeää, sen verran monta kertaa lukenut / kuullut tapauksista.