Mä pääsin näyttää eilen keskaria, kun paku yritti torpata väkisin itäväylällä.
Sitten kostoks vielä koukkasin eteen ja kiilasin sitä puolestani![]()
Harvaa pystyy noin miehekkääseen tekoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä pääsin näyttää eilen keskaria, kun paku yritti torpata väkisin itäväylällä.
Et ainakaan sinäMä pääsin näyttää eilen keskaria, kun paku yritti torpata väkisin itäväylällä.
![]()
Harvaa pystyy noin miehekkääseen tekoon.
Kyllä näin on, kun tämän muistaa niin selviää ehjänä perilleJatkuvaa ennakoivan ajon kurssiahan tämä moottoripyöräily autojen seassa on. Joskus tuntuu siltä, että olisi täysin näkymätön muille tielläliikkujille. Eipä auta muuta kuin ennakoida, ennakoida ja vielä kerran ennakoida. Kaikesta huolimatta moottoripyöräily on sangen mukavaa, mieli lepää ja työasiat unohtuvat.
Milläköhän perusteilla autonvalmistajat suunnittelevat noita tuulilasinpesureita, kun toisissa autoissa ne toimivat ihan siivosti ja toisissa kastelevat tuulilasin lisäksi hehtaarin maastoa ympäriltä ?!Tuulilasin pesuhan ei ole kiellettyä. Missään ei myöskään ole kielletty tuulilasin pesua, kun moottoripyöräilijä ajaa/seisoo takana. Myönnän, että joskus olen jopa itse vahingossa ruikannut soosit takana tulevan mopoilijan naamalle, kun ensimmäinen ajatus (kuten monella muullakaan) ei ennen tuulilasin pesua ole tarkastaa taustapeilistä takanatulevan ajoneuvon tyyppiä. Se onko moinen toiminta hyvien tapojen mukaista ja kohteliasta, on kokonaan oman keskustelunsa aihe, mutta mitään kovin vahvoja perusteluja ei kenelläkään ole lähteä mieltään osoittamaan.
Edessä tuulilasia pesevät autoilijat kuuluvat siis lajiin kuten hyttysetkin. Tuossa taas yksi hyvä syy opetella pitämään turvaväliä edellä ajaviin.