• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eikö vihreä olekkaan Kawasakin väri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Duster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Eikö vihreä olekkaan Kawasakin väri? -

• Kyllä ainoa oikea Kawasakin väri on vihreä

Ääniä: 1 100,0%
  • Ei, ei sovi minun silmälle tuo vihreä otan mielummin muun värin

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Mä en oikein ymmärrä noita mustan kannattajia? Haluaako ne katella itteään peilistä vai mikä siinä on?
Mustahan on vittumainen väri pitää puhtaana, havaittavuus liikenteessä varsinkin tumman ajopuvun kanssa ihan perseestä, skraadut näkyy heti, tavallinen..

Kawanvihreä näkyy hyvin myös tienpäällä, joten komeuden lisäksi saa ison annoksen turvallisuutta puusilmä-kotilokuskien varalle.
Voihan se mopo olla vaikka keltainenkin, punainen tai vaikka oranssikin, mutta että musta... ??

062802moto_prv.gif

Sopiihan se vihreä Kawaan, sehän on perinteisesti se kateellisten väri. Johtuneeko siitä, että muut merkit ne kulkee ja Kawat makaa korjaamolla
crazy.gif
nixweiss.gif

"Sopiihan se vihreä Kawaan, sehän on perinteisesti se kateellisten väri. Johtuneeko siitä, että muut merkit ne kulkee ja Kawat makaa korjaamolla "

Juu, mut ei se haittaa ku mun isi on vahvempi ku sun...
tounge.gif

onon, omasta ysiöstä tulossa vihree kermit - entisen vihreenvioletin sijasta
smile_org.gif

Kunhan vaan saa tankin ja katteet niin bueno, viheriö ysiö liikahtaa
smile_org.gif

(edit: kirotusvireet)

Onpas objektiivista porukkaa. Pitänee korostaa, jotta puhuin makuasiasta. En koe tarvitsevani narua, enkä tykkää kattella itteäni peilistäkään. En ole omistanut vihreää, enkä mustaa pyörää, mutta mielestäni mustat ovat nättejä. Pakollinen:
033102bebe_1_prv.gif

Kawan ainoa oikea väri on vihreä. Sillä sipuli. Toki mustakin tms. menettelee, mutta... Perinteitä, luonnetta = Vihreä.

Onhan se vihreä kawan väri, toiset tykkä toiset ei. Itse en ostaisi Kawasakin vihreää edes käytettynä. Kyllä musta on paras väri kawaan.
http://www.ibike.com.hk/08_fun/motogp/05_kawa_team/cb.jpg

http://www.biketel.com/race....g

Näkyykö kuvassa Kawasakin mustia, sinisiä tai punaisia. Kyllä tuo kuljetuskalustokin aika vihertävältä näyttää. Mielestäni säväyttävin väriyhdistelmä Kawasakiin on vihreä jossa seassa hiilikuituisia elementtejä, eli paljon vihreää ja hiilikuitua. Vihreää ja mustaa, mutta vain vihreää mallipurkista. Vihreästä tunnistaa Kawasakin. Muun väriset ovat vääränvärisiä.

Ai muun kuin vihreän väriset ovat vähän kuin Nokian piraattikännykät tai jotenkin sinnepäin vai
eek.gif
.

Ai muun kuin vihreän väriset ovat vähän kuin Nokian piraattikännykät tai jotenkin sinnepäin vai
eek.gif
.
Jep!
idea3.gif
. No onhan noita muunkinvärisiä ja kulkevat varmaan ihan mukavasti ja näyttävätkin komeilta, mutta vihreästä tunnistaa kyllä helposti Kawasakiksi. Olen koeajanut vihreää ja punaista Kawasakia. Ja kyllä vihreällä ajaessa oli hienommat ajofiilikset
biggrin.gif
, jostakin järjellä selittämättömästä syystä. Tai oli se koeajettu vihreä kyllä muutenkin parempi teknisestikkin. Mutta fiilispohjalta valitsisin kyllä ehdottomasti vihreän. Meinasin Ducatinkin värjätä siniseksi ja ajatuksen johdosta näin painajaisunia. Punamustavalkoiseksi Ducati jää ja vain punaista ja valkoista maalipurkista laitetaan.

Toki onhan hienonvärisiä laitteita pienillä kilpatalleilla, kuten Red bull teamilla yms. mutta se väri on jonkun tuotemerkin värinen.

Kyllä mielestäni Kawasakin vihreä on hieno. Se on Kawasakin vihreä ja sopii hyvin jopa Kawasakin kustomiinkin.

Olen koeajanut vihreää ja punaista Kawasakia. Ja kyllä vihreällä ajaessa oli hienommat ajofiilikset
biggrin.gif
, jostakin järjellä selittämättömästä syystä. Tai oli se koeajettu vihreä kyllä muutenkin parempi teknisestikkin.
Oon ajanu kaksi kertaa vihreätä 6R:ää ja pakko sanoa,että teknisesti ja ajoltaan aivan helkkaristi huonompia kuin oma sininen..
cool.gif
biggrin.gif

Olen koeajanut vihreää ja punaista Kawasakia. Ja kyllä vihreällä ajaessa oli hienommat ajofiilikset
biggrin.gif
, jostakin järjellä selittämättömästä syystä. Tai oli se koeajettu vihreä kyllä muutenkin parempi teknisestikkin.
Oon ajanu kaksi kertaa vihreätä 6R:ää ja pakko sanoa,että teknisesti ja ajoltaan aivan helkkaristi huonompia kuin oma sininen..  
cool.gif

biggrin.gif
Pitäisiköhän Kawasakin sitten vaihtaa väri siniseksi, jotta pärjäisivät motogp:ssä. punaiselle Ducatille?
062802moto_prv.gif

Klassikkoväri vaatii klassikkopyörän. Toisinsanoen möhkö, pikkukatteellinen ZRX ja ZXR vihreinä, muut muun värisinä
tounge.gif

Oma exä olisi näyttänyt reisinkin viheriönä varsin mauttomalta, tosin ehkä paremmalta kuin ne ysärin puolenvälin pastelli-ilotulitukset, joihin kawa suhtautui hieman radikaalimmalla innolla kuin muut valmistajat.

mustakin vihreä on hieno väri, mustakin mattasena on jees, mattasena musta käy vaikka mihkä prätkään. vihreä sellaisena loistavana kawoihin. etenkin oma zx12r limited edition racing green oli silloin sen jo bongatessani nimenomaan väriltään säväyttävä.

vanteetkin ovat samaa sävyä, tosin saisivat olla mieluummin ihan mustat, ne kun kuitenkin paskottuvat nopeasti ja ovat työläitä pitää limanvihreinä koko aikaa.

trumpissa taas tummanvihreä british racing green menettelee.

kisapyöristä, oliko se derbi jonkun lähes kawanvärinen piikkiluokassa, taisi olla kuitenkin sponsoriväri se.

punainen on liikenteessä näkyvä, mutta liian tavanomainen, niitä on lähes jokaisella valmistajalla prätkissään, samoin kuin nyt kotarin kautta yleistynyt oranssikin.

^ Olen (ei niin yllättäen) aivan samoilla linjoilla Kawabatan kanssa. Musta mattamusta päihittää esim. punaisen ihan minkä tahansa ajoneuvon värinä, myös Ferrarin. Kawa ja vihreä kuuluvat kuitenkin erottamattomasti yhteen.

Mikä on ton Kawan oikeen vihreen värikoodi?!?!? Maalasin tossa pyörästä etuvanteen ja eihän se väri sattunu kohilleen kawan värikartasta oli väri otettu mutta EI!!
veryangry.gif

Back