Näin on..kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä........sähkönsininen pesee mennen tullen..![]()
![]()
Saahan sitä tietenkin yrjönvärisen ostaa jos se tuntuu ainoolta oikeelta väriltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on..kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä........sähkönsininen pesee mennen tullen..![]()
![]()
Makuasioitahan nämä... Kun itse ostin viime vuonna Kawan olisin halunnut titaniumin värisenä mutta en jaksanut odottaa joten otin sinisenä. Nyt mielestäni sininen on värinä kaikkein parasNäin on..kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä........sähkönsininen pesee mennen tullen..![]()
![]()
Saahan sitä tietenkin yrjönvärisen ostaa jos se tuntuu ainoolta oikeelta väriltä.![]()
TÄMÄ se on se ehta Wihersaki, jos mikä. Ensimmäinen kotikylän ysipyssy oli muuten samaa sävyä.Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.
AAMEN.Mitä helvettiä? Tuohan oli aivan helvetin siisti vihreä kawa mitä myyvät ja ei muka mene kaupaksi. Itsellä ollut 3 kawaa, kaikki vihreitä enemmän tai vähemmän.
VIHREÄ SEN OLLA PITÄÄ
No täytyy myöntää että tämän vihreän ymmärrän, mutta se ysipyssy Z1 pitää kyllä olla punainen.TÄMÄ se on se ehta Wihersaki, jos mikä. Ensimmäinen kotikylän ysipyssy oli muuten samaa sävyä.Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.
Juuri näin. Lime Green on ainoa sportti-Kawasakin väri.mielestäni sininen kawa on sama asia kun ostaisi Ferrarin vaikka hopeisena.
Millä sä taas tämänkin perustelet??Vihreä on kaikkein racing-henkisin. Sininen sopii insinööreille ja titanium romantikoille.
Raidallinenpas...No täytyy myöntää että tämän vihreän ymmärrän, mutta se ysipyssy Z1 pitää kyllä olla punainen.TÄMÄ se on se ehta Wihersaki, jos mikä. Ensimmäinen kotikylän ysipyssy oli muuten samaa sävyä.Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.
olikaan. Anyway, kyllä tulee nuoruus mieleen näitä katsellessa... *nostalginenhuokaus-hymiö*sanoi:Se on yllättävän tumma: Z1