• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eikö vihreä olekkaan Kawasakin väri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Duster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Eikö vihreä olekkaan Kawasakin väri? -

• Kyllä ainoa oikea Kawasakin väri on vihreä

Ääniä: 1 100,0%
  • Ei, ei sovi minun silmälle tuo vihreä otan mielummin muun värin

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä..
biggrin.gif
......sähkönsininen pesee mennen tullen..
inlove.gif
Näin on..
Saahan sitä tietenkin yrjönvärisen ostaa jos se tuntuu ainoolta oikeelta väriltä.
wink.gif

kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä..  
biggrin.gif
......sähkönsininen pesee mennen tullen..  
inlove.gif
Näin on..
Saahan sitä tietenkin yrjönvärisen ostaa jos se tuntuu ainoolta oikeelta väriltä.
wink.gif
Makuasioitahan nämä... Kun itse ostin viime vuonna Kawan olisin halunnut titaniumin värisenä mutta en jaksanut odottaa joten otin sinisenä. Nyt mielestäni sininen on värinä kaikkein paras
inlove.gif

Itse asiassa pidän nykyään huomattavasti enemmän myös vihreastä kuin titaniumista. Varsinkin uuden mallisessa Kawassa vihreä ja mattamusta sopii todella hyvin yhteen. Titanium näyttää kuvissa ja liikkeessä hyvältä mutta kadulla väri on jotenkin valju, vähän samaan tyyliin kuin kauan ulkona seissyt vanha auto josta on maalista kiilto kadonnut.

Jos olisin aikanaan sen titaniumin saanut olisi viestini sisältö tietenkin aivan toinen...

Onhan ne toki muutkin värit toki hienoja,mutta Wihreä suorastaan legendaarinen. Gixxeriäkään en uuutena ottaisi muuna ,kun Suzukin sinivalkosena.

Niin,tarkemmin sanottuna Z1 Kawan oikea väri täytyy olla
oranssi/ruskea.
smile_org.gif
Uudemmat Kawat kyllä vihreitä.

"Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään."

Niinnoh, H1 eli Kawa 500:sta oli kauniin vihreänä jo vuosia ennen kuin S2/350 ja H2/750 mallit näki päivänvalon.

Vihreä on Kawan väri ja sillä siisti!

sport05.gif

Sumekolla myytin perr**kele jopa spraypulloissa aitoa kawanwihreää aikoinaan (olin siellä vuonna 1994 työharjoittelussa). Vihree on Kawan väri, ja toisinajattelijat painukoot puolestani waikka Wittuun!  
smile_org.gif
Hehee! Vierivä kivi ei sammaloidu eikä oikeanvärinen Kiwikasakaan!!!

ediittiä: Juu, olen insinööri  
withstupid.gif

Vihreä on Kawan wäri juu, mutten silti oo ostanu vihreetä kawaa, insinööri kun olen, niin valitsin sen sähkönsinisen, joka tosin on jo myyty. Siis sen kerran, kun pääsin uuteen väriä valkaamaan. Käytettynä saattasin vihreen kawan ostaakin, muttei se kyllä ekana listalla olis.

Yks mikä miellyttää silmää on lakkamusta. Esmes 7R:ää sai joskus mustana ja se oli siihen pyörään mahtava väri! ZZR1100:een se on ainoo oikee väri (no se onkin touringpyörä) 9R myöskään ei ole hassumpi mustana. Mitenkähän tuo uus 10R, varmasti toimii ja!

Makuasioita..

Vihreä sen olla pitää. Eikös sekin jo kerro jotain ettei tota zx- RR mallia saa kuin vihreänä.
inlove.gif

Ihmettelen vaan sellaisia ihmisiä kun kaiken täytyy olla mustaa ( rumempaa ole kun musta pyörä )... jos tosiaan on niin synkkää niin kaupasta voi hakea narua.
smile_org.gif

Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.
TÄMÄ se on se ehta Wihersaki, jos mikä. Ensimmäinen kotikylän ysipyssy oli muuten samaa sävyä.
No täytyy myöntää että tämän vihreän ymmärrän, mutta se ysipyssy Z1 pitää kyllä olla punainen.
Raidallinenpas...
biggrin.gif
Muistelin vaaleammaksi kuin
sanoi:
Se on yllättävän tumma: Z1
olikaan. Anyway, kyllä tulee nuoruus mieleen näitä katsellessa... *nostalginenhuokaus-hymiö*

Back