• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Eikö vihreä olekkaan Kawasakin väri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Duster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Eikö vihreä olekkaan Kawasakin väri? -

• Kyllä ainoa oikea Kawasakin väri on vihreä

Ääniä: 1 100,0%
  • Ei, ei sovi minun silmälle tuo vihreä otan mielummin muun värin

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Kävin bikeworldissa potkiskelemassa renkaita ja samalla kysyin vaihtotarjousta ylivuotiseen  vihreään zx kutoseen.
Tarjous oli huono mutta enemmän aiheutti hämmennystä myyjän kommentti:
"Ei tuota kutosta tahdo saada millään kaupaksi kun on väärän värinen, jos olis vaikka sininen niin se menis heti kaupan."

Onko tosiaan näin? Itselleni tuo vihreä on ainoa oikea kawan väri, mielestäni sininen kawa on sama asia kun ostaisi Ferrarin vaikka hopeisena.
Käytetyissä ei tietenkään aina pysty väriä valikoimaan.

Paskapuhetta. Me toiseen kauppaan.
cool.gif

No onhan se Kawasakin väri. Ei takuulla sekoita muihin merkkeihin.

Kawasaki nyt herättää jostakin syystä tunteet pintaan, hyvässä ja pahassa. Jos tarkastelee esimerkiksi tämän orginkin Kawapalstan lukukertoja verrattuina muihin merkkeihin. Ja kanta ei takuulla ole merkeistä suurin.
blush.gif

Lämmitän vähän kevätauringon tavoin muilla ajavia:
Lime green, maailman kaunein väri.
inlove.gif

No jos olisit vienyt sinisen kawan olisi vastaus "juu ei tuo sininen myy, jos olis kawan vihreä menis se heti"...

Onhan se vihreä kawan väri, toiset tykkä toiset ei. Itse en ostaisi Kawasakin vihreää edes käytettynä. Kyllä musta on paras väri kawaan.

sanoi:
Kawasaki nyt herättää jostakin syystä tunteet pintaan, hyvässä ja pahassa. Jos tarkastelee esimerkiksi tämän orginkin Kawapalstan lukukertoja verrattuina muihin merkkeihin. Ja kanta ei takuulla ole merkeistä suurin.
blush.gif

Joo taita tunnepuolella tuo Ducati herättää eniten vihaa/rakkautta/mielenkiintoa. Ei ole varmasti kovin yleinen, mutta aika suosittu osio kuitenkin. Kawasaki on tietysti jaappanilalaisita pyöristä ehkä mielenkiintoisin. Eivät tee niin tylsiä katupyöriä.

Jos joskus kawan laitan niin se on vihreä. Se on mielestäni ainoa oikea kawan väri. Myyjä ei vaan halunnu ottaa kawaa vaihossa ja rupes selittelemään.
033102ass_1_prv.gif

Siis selvennetään nyt vielä. Minä olin ostamassa sitä vihreää kawaa siltä myyjältä, vaihdossa olisi mennyt oma puna, musta ei niin katu uskottava ysi...

Mitä helvettiä? Tuohan oli aivan helvetin siisti vihreä kawa mitä myyvät ja ei muka mene kaupaksi. Itsellä ollut 3 kawaa, kaikki vihreitä enemmän tai vähemmän.

VIHREÄ SEN OLLA PITÄÄ

Kyllä Kawasakin ainoa "oikea" väri on lime greeni vai oliko se nyt Kawasaki racing lime green
smile_org.gif

kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä..
biggrin.gif
......sähkönsininen pesee mennen tullen..
inlove.gif
Kyllä,Kawan väri on just se vihreä
wink.gif
Onneksi tota mun mopoo ei saanu enää sillo ku vihreenä..
tounge.gif
kliks
062802jumpie_prv.gif
mä olisin mielelläni aluksi ostanut vm-02 6R:än jossa jo 636kone..osto jäi kuitenkin katselun asteelle koska siihen ei saanu sinistä!!! Onneks puute huomattiin tehtaalla ja jo vuodeksi 03 saatiin se upein väri....sininen..
inlove.gif
..ja vielä kokonaan..ei mitään hirveitä vauhtiraitoja..
biggrin.gif

Kawasakin aino oikea väri on vihreä... Kalat ei säikähdä niin pahasti kun sen joutuu kuitenkin heittämään järveen...
biggrin.gif

No näinhän se on että kawasakin oma väri vihreä on kulunut.
Kaverit osti viimekesänä kumpainenkin sen met.sinisen on kyllä minun mielestä hieno väri.

Jos mulla olis varaa ostaa Ferrari ostaisin senkin muuna kun punaisena ja näinhän moni oikeesti tekeekin(popparit esim.)

Kyllä muutkin värit menettelee (esim. musta) mut kyllähän se vihreä on kaikista legendaarisin väri Kawaan ja aina 1. vaihtoehto pyörää ostaessa.

Vihreä kawa on ainut oikea kawa
tounge.gif

Itse kun hommasin pyörää niin sinistä ja mustaa löytyi "pilvin pimein", mutta vihreetä sai etsimällä etsiä. Onneks löytyi sitten kerralla hyvä (koputtaa puuta)
smile_org.gif

Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.

Back