Länttäät lokariin jonkun Bandiidotarran ni eiköhän rauhoitu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla Xena joka on ihan ok muttei täydellinen. Pattereina kuusi nappiparistoa joten vaihto on aika kallista, kestävät kesän ajan aika harvalla käytöllä mutta talven aikana menevät tyhjäksi.Mites noi hälyttävät jarrulevylukot, onko hyviä? Kauanko niiden paristo kestää käytännössä.
Niissä siis ilmeisestikin joku liiketunnistin joka käynnistää hälyn? Entä sitten kun itse sen irroittaa avaimella, lähteekö se turhan herkästi päälle siinä tilanteessa?
Ainut huono puoli noissa on, että pisemmän päälle eivät ilmeisesti tykkää vesisateista. Mulla ainakin toisena kesänä rupesi tykkäämän huonoa sateiden aikaan. vaikka oli levystä irti, niin huuteli kotelossa itsekseen...kuivalla kelillä tuota ei tapahtunut.Mulla Xena joka on ihan ok muttei täydellinen. Pattereina kuusi nappiparistoa joten vaihto on aika kallista, kestävät kesän ajan aika harvalla käytöllä mutta talven aikana menevät tyhjäksi.Mites noi hälyttävät jarrulevylukot, onko hyviä? Kauanko niiden paristo kestää käytännössä.
Niissä siis ilmeisestikin joku liiketunnistin joka käynnistää hälyn? Entä sitten kun itse sen irroittaa avaimella, lähteekö se turhan herkästi päälle siinä tilanteessa?
Tunnistin mielestäni anturi joka mittaa etäisyyttä jarrulevyyn ja on todella herkkä, harvoin saan auki ilman hälytystä.
sanoi:Mulla Xena joka on ihan ok muttei täydellinen. Pattereina kuusi nappiparistoa joten vaihto on aika kallista, kestävät kesän ajan aika harvalla käytöllä mutta talven aikana menevät tyhjäksi.
Mikä firma poisti omavastuun ja vielä -30€ ? Tolla kolmellakympillä suurinpiirtein kai sen patterisatsin saa jotensanoi:Mulla Xena joka on ihan ok muttei täydellinen. Pattereina kuusi nappiparistoa joten vaihto on aika kallista, kestävät kesän ajan aika harvalla käytöllä mutta talven aikana menevät tyhjäksi.
Kävin tuommoista Xenaa liikkeessä kattelemassa. 6 nappiparistoa tosiaan siihen menee. Mitenhän paljon tuommoiset napit maksavat?
Ei haittaa, vaikka häly ei täydellisesti toimisikaan. Pääasia kuitenkin on, että Xena on VAT-hyväksytty, joten sillä saa vakuutuksista n. 30 € pois (pienentää hankintakustannusta) ja myös omavastuu tippuu 0 euroon![]()
Ainut huono puoli noissa on, että pisemmän päälle eivät ilmeisesti tykkää vesisateista. Mulla ainakin toisena kesänä rupesi tykkäämän huonoa sateiden aikaan. vaikka oli levystä irti, niin huuteli kotelossa itsekseen...kuivalla kelillä tuota ei tapahtunut.
Spyball makso ton? Mistä, mistä, mistääääääNiin halvemmalla ja halvemmalla, 120e kustanti itellä tuo ja asennus 0e.Sen verran oli käytetty tuo että paketti aukastu ja tsekattu että ok
Mutta enpä käy kiistelemään kumpi on parempi, scorpiosta ku ei kokemusta, ehkäpä sitte seuraavaksi semmonen.
Spyball kyllä toimii, mutta pyörää vielä silloin säilytin tuolla 100 m päässä, kuulossa ehkä vikaa kun en kuullut sisälle tuota![]()
Mutta nykysin kyllä kuulee, ku ikkunan alla säilytän pärrää, kiitos isänmaan toivojen...
Eka tulos googlauksella löysi Spyball hälyn hintaan 275Eur samoilla speckseillä kuin sinun huippuhalpa ja parempi scorppio. Ja tämä siis suomestaÄlkää siihen Spyballiin haksahtako kun halvemmalla saa parempia hälyttimiä.![]()
Scorpio
Kaukosäätimellä, tutkalla, liike ja-tärinäanturilla sekä paristovarmistuksella varustetun 600i:n hinta rahteineen ja tulleineen n. 320 euroo (summer special), toimitusaika 1 vko.
Asennus onnistuu merkkikohtaisella johtosarjalla 10 minuutissa vaikka et ymmärtäisi pyörän tekniikasta enempää kuin sika sateliitista.![]()
Siis käytettynä ostinSpyball makso ton? Mistä, mistä, mistääääääNiin halvemmalla ja halvemmalla, 120e kustanti itellä tuo ja asennus 0e.Sen verran oli käytetty tuo että paketti aukastu ja tsekattu että ok
Mutta enpä käy kiistelemään kumpi on parempi, scorpiosta ku ei kokemusta, ehkäpä sitte seuraavaksi semmonen.
Spyball kyllä toimii, mutta pyörää vielä silloin säilytin tuolla 100 m päässä, kuulossa ehkä vikaa kun en kuullut sisälle tuota![]()
Mutta nykysin kyllä kuulee, ku ikkunan alla säilytän pärrää, kiitos isänmaan toivojen...?![]()
![]()
Itse laittaisin Scorpion ennemmin kuin Spyballin. Ihan vain kaksisuuntaisuuden vuoksi. Tiedät vähän kauempaakin (vaikka Marketissa) kun se Tyyne on lähtenyt kotiloaan ulkoiluttaan ja ajaa pyöräs nurin parkissa, kun kaukosäädin ilmoittaa hälystä.Eka tulos googlauksella löysi Spyball hälyn hintaan 275Eur samoilla speckseillä kuin sinun huippuhalpa ja parempi scorppio. Ja tämä siis suomestaÄlkää siihen Spyballiin haksahtako kun halvemmalla saa parempia hälyttimiä.![]()
Scorpio
Kaukosäätimellä, tutkalla, liike ja-tärinäanturilla sekä paristovarmistuksella varustetun 600i:n hinta rahteineen ja tulleineen n. 320 euroo (summer special), toimitusaika 1 vko.
Asennus onnistuu merkkikohtaisella johtosarjalla 10 minuutissa vaikka et ymmärtäisi pyörän tekniikasta enempää kuin sika sateliitista.![]()
![]()
Mihin tuollainen Stormin häly kytketään ja sen ilmeisesti pystyy ihan itse kytkemään?