Elikkäs kuten otsikosta voi päätellä niin mistään mukvasta asiasta ei ole kyse. Kuvittelin aina, etten mä koskaan ajaisi kolaria, mutta tänään tuokin kuvitelma tuli tuhottua. Kotilo tuli kolmion takaa eteen ja kuskinpuoleiseen takaoveen tuli pamautettua. Ensiksi kauheessa shokissa manasin ja nostin pyörän ylös. Sitten kattoin mitä vauorioita pyörään tuli ja manasin vielä enemmän. Talutin kotilokuskin kanssa pyöräni tiensivuun ja keskustelimme kumpi joutuu korvaamaan vauriot. Tietenkin hän myönsi syyllisyytensä ja lupautui korvaamaan pyöräni vauriot. Poliiseja ei haluttu sotkea mukaan vaikka se olisikin varmaan ollut hyvin järkevää. Otin hänen nimensä, puhelinnumeronsa ja sotutunnuksen ylös ja vielä tietenki rekisterinumeron. Tämän vuoden ajokausi taisi sitten olla siinä ja jos totta puhutaan niin en edes uskaltaisi nytten lähteä ajamaan minkäänlaisella moottoripyörällä. Täytyy vaan toivoa, että saan pyörän hyvin pian korjattua ja sitten taidankin laittaa sen myyntiin. Niin ja sitten se toisiksi tärkein asia, että mitä minulle tuli. Kyykkypyörällä tuli perinteinen kassitus ja ranteet ovat hieman arat. Huomenna taidan käydä tk:lla näyttämässä ranteitani niin saa kuulla sitten onko niissä mitään vikaa. Olen hyvin pahoillani jos teksti on jotenkin sekava, mutta nytten en pysty keskittymään kirjoittamiseeni.
Hyvää ajokauden jatkoa vain muille motoristeille
Hyvää ajokauden jatkoa vain muille motoristeille