• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Edullisia hihnoja myynnissä BMW F800S/ST

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wilhelm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edullisia hihnoja myynnissä BMW F800S/ST

Törmäsin kansainvälisen foorumin kautta Continentalin hihnojen alennusmyyntiin. Kyseinen firma toimii myös Suomessa ja olen tilannut sieltä autoon osia, joten jonkinlainen luotto toimintaan on.

http://www.mister-auto.fi/fi/jakohihna/contitech-ct1158_g306_a031CT1158.html

Hinta on kohdallaan. Muistaakseni alkuperäisosa on luokkaa 450 €. BMW OEM-mallinumeromerkinnän mukaan pitäisi olla oikea tuote.

Laitoin yhden tilaukseen ja nyt pitäisi saada sitten vielä Heinon pojat asentamaan hihna keväthuollossa.

Onko noilla F800ST:n hihnoilla eroa vuosimallien välillä? Tallissa kun semmoinenkin on jos vaikka varalle tilaisi. Harmi kun Yamahan varaosa numero ei tuottanut tuossa kaupassa positiivista hakutulosta, varahihna siihenkin olisi ollut mukava hankkia.

TLi sanoi:
Onko noilla F800ST:n hihnoilla eroa vuosimallien välillä? Tallissa kun semmoinenkin on jos vaikka varalle tilaisi. Harmi kun Yamahan varaosa numero ei tuottanut tuossa kaupassa positiivista hakutulosta, varahihna siihenkin olisi ollut mukava hankkia.

Olen siinä käsityksessä, että kaikki S ja ST vuosimallit ovat samoja hihnan osalta. Onko jollain muuta tietoa?

GT on toki sitten erikseen.

Wilhelm sanoi:
Törmäsin kansainvälisen foorumin kautta Continentalin hihnojen alennusmyyntiin. Kyseinen firma toimii myös Suomessa ja olen tilannut sieltä autoon osia, joten jonkinlainen luotto toimintaan on.

http://www.mister-auto.fi/fi/jakohihna/contitech-ct1158_g306_a031CT1158.html

Hinta on kohdallaan. Muistaakseni alkuperäisosa on luokkaa 450 €. BMW OEM-mallinumeromerkinnän mukaan pitäisi olla oikea tuote.

Laitoin yhden tilaukseen ja nyt pitäisi saada sitten vielä Heinon pojat asentamaan hihna keväthuollossa.

Hihna tuli ja homma pelas?

Back