• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

*Edit.* T-ajot johonkin päin klo 12.00 lähtö Lahdesjärven ABC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jospas tuolla ehtisi pyörähtämään, mutta ajelulle ei välttämättä ehdi.

Kyllä mulla nyt olis reittiä mielessä... Lähestyminen tuttua reittiä sitten vähän "etämutkaa", mutta kura-savi varmaan rajoittaa ainakin mun vauhteja jonnekin tikkarsson+ -nopeuteen.

Tulkaapas hyvissä ajoin paikalle, niin saadaan tuo reitti tapeltua. Itseä kiinnostaisi kyllä tuo motskarimuseokin. Sinne ja takaisin jotain kiemuroita? (Kaikki muukin toki käy kunhan kilometrejä tulee ja renkaista saa lopunkin reunuksen kulutetuksi...).

[Edit: shy ehtikin edelle, ilmeisesti reitti jo pohdittu.. :p]

No toi museokin ok, mutta ittelle tulee vaan mieleen että aikaa ei ole tarpeeksi? Olisin varsin mielelläni viimeistään neljältä(-viideltä) orientoitumassa baariin...

(mulla on tossa kumminkin viinipullo, viinapullo ja kaljat kun pitäs tässä juoda pois ennen....) :grin:

Mullakin olisi kotiintulo aikataulu viimeistään klo.17:00, eli sen takia ei mitään mega pitkää reissua pääse ajamaan, ja voi olla että museolla käyntikin alkaa olla turhan tiukkaa. No mutta jokatapauksessa Lahdesjärven ABC:lle tuun katsomaan kuinka käden vääntö ajoreitistä päättyy, ja pääsemmekö sen jälkeen baariin vai teho-osastolle?

Ihan kivat näin perutuiksi ajoiksi. 4 tuntia ja n. 300km, eikä pisaraakaan vettä (voitte kiittää minua, oli nimittäin repussa sadevermeet)!

Laitahan shy reitti jakoon jossain vaiheessa..

Jep, tänks kaikille, reitti olikin hiukan (albaut [korjaus] seitkyt) pidempi kun olin hätäseen googlemapsista kattonu :peukutpystyyn: mutta aika hyvin kerittiin takas. Mutkiakin tais olla enempi mitä muistin.. Yhdessä mutkassa hiukan mopo liikehti sivusuunnassa kummankin pyörän osalta... Ehkä puolmetriä tai jotain... :blink: Meinas tuntua hassulta!

Viimeksi muokattu:
^ Joo, se ei ollut kiva paikka, takimmaisella parivaljakolla meinas luisua vastakkaisen kaistan yli ojaan asti mitä peilistä vilkaisin. Vähän outo hiekkaylläri keskellä tiukkaa mutkaa, prkl..

Mutta tuo mutka ajetaan tänään vielä moneen kertaan, kerta kerran jälkeen legendaarisempana luisuna! :bisseä::wanna:

Onko reitin nimi "Jyviä nokkiva kana"? Sateen ajoitus aika hyvä, tai ehkä parin tunnin päästä vielä parempi että olisi ehtinyt baariin kuivana..

Kiitokset minultaki SH:lle reissun toteutuksesta, hyvä ettei kukaan jäänyt kesken matkaa tien poskeen kun alkoi jos kellä bensavalo vilkutella :p. Kelikin oli ihan ok. eikä satanut vettä, paitsi viimeisen kymmenen kilsan aikana rupes hiukkasen ripottaa, mutta se ei enään menoa haitannut. Baarissa tavataan...:bisseä:

Back