• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

East Border "Cannon Ball"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sulla taitaa olla vanhat suomen kartat? Ei tossa näy että rajan itäpuolelle olisit suuntaamassa, paitsi jos niissä kartoissa on kymijoki rajana
biggrin.gif

No toisaalta, voisin lohduttaa sillä, että jos nyt asut lännemmässä, niin älä ainakaan mitään reissua suunnittele itään päin. Näin se homma menee. Mitä idemmäksi kuljet, sen tyhmemmäksi väki ja olosuhteet muuttuvat.
Muista ainakin, että pienissä itäsuomalaisissa kylissä täytyy käyttää öisin maihinnousukenkiä...muutoin erottuu liiaksi porukasta. Ja myös ajeltu pää on hyvä tehdä valmiiksi, sillä sen oikean itärajan toisella puolella ei kysellä kampaamohintoja.
tounge.gif

Mutta että ihan tosissaan olet niin kuin pitkälle reissulle lähdössä....?
wink.gif

Sulla taitaa olla vanhat suomen kartat? Ei tossa näy että rajan itäpuolelle olisit suuntaamassa, paitsi jos niissä kartoissa on kymijoki rajana
biggrin.gif

No toisaalta, voisin lohduttaa sillä, että jos nyt asut lännemmässä, niin älä ainakaan mitään reissua suunnittele itään päin. Näin se homma menee. Mitä idemmäksi kuljet, sen tyhmemmäksi väki ja olosuhteet muuttuvat.
Muista ainakin, että pienissä itäsuomalaisissa kylissä täytyy käyttää öisin maihinnousukenkiä...muutoin erottuu liiaksi porukasta. Ja myös ajeltu pää on hyvä tehdä valmiiksi, sillä sen oikean itärajan toisella puolella ei kysellä kampaamohintoja.
tounge.gif

Mutta että ihan tosissaan olet niin kuin pitkälle reissulle lähdössä....?
wink.gif
Juup, tää meidän ajelu ei olekanan poliittinen kannanotto siihen, minne Suomen rajat kuuluu ...
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif

Tyhmistä en tiedä, mutta typeryys, se on anteeksiantamatonta.

Mitä tulee pallopäihin, en oikein itsekään tarvitse kampaajaa, en edes viisipiikkistä. Meidän ei tarvitse onneksi illalla tehdä mitään maastokuiviointia, jottei erotuta porukasta, koska silloin olemme takasin Stadin alueella...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Vai, että pitkä reissu, paah...
wink.gif
Tämähän on ihan tavallista suunnuntai kauraa ajellessa pitkin "Tornin" maita.
tounge.gif

Tervetuloa mukaan!

-M

Saattaisin lähteäkin. Pitää katsoa kalenteria ja monia muita asioita. Kuten mäyriksen hoito...
smile_org.gif

Mutta että tykkään sarkasmista ja ironiasta...niin, mä olen tällanen hyvien oluiden vekkuli ystävä
tounge.gif

Mutta täytyy katsoa reitti uudemman kerran...noin ensisilmäyksellä se kyllä näytti ihan suomelta.
tounge.gif

Saattaisin lähteäkin. Pitää katsoa kalenteria ja monia muita asioita. Kuten mäyriksen hoito...
smile_org.gif

Mutta että tykkään sarkasmista ja ironiasta...niin, mä olen tällanen hyvien oluiden vekkuli ystävä
tounge.gif

Mutta täytyy katsoa reitti uudemman kerran...noin ensisilmäyksellä se kyllä näytti ihan suomelta.
tounge.gif
Koiranhoito ei kelpaa selitykseksi, koska itsellänikin on sellainen (Staffi) kotona. Vaimon hoitamisesta ei tietenkään puhuta, koska se hoitaa koiran, kun mun ei tarvitse. Olen siis hoitanut asiani niin, ettei koirasta tarvitse välittää sunnuntaina...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Vitsithän ovat niin kauan hyviä, kun ne ei kohdistu minuun
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Juodaan vekkulia olutta sit kotiin päästyä, matkaan vaan... sano...

-M

Koiran hoito, kotityöt, ja työt, ja pyykinpesut ym ym.kelpaavat syyksi, koska teen ne itse. Lista pitenisi jos lisäisin vaimon ja sen tekemättömät tai tehtävät työt, tai mitä lie vaatisi.
biggrin.gif
Ei tosin vaadi enää kuin rahaa..ai niin ja lapsetkin pitäs hoitaa...

Lienet siis sitä mieltä, että vain kuolema voi pelastaa moiselta tripiltä
biggrin.gif

Katsotaan. no, Ranskalaiseen putkaan verrattuna kyseessä lienee, tota reissusi kartaa katsoen, verikosto.
tounge.gif

Elikkäs tähän mennessä osallistujat:

Varmat:
1. KapteeniValpas
2. Yak
3. Allekirjoittanut

Epävarmat:
1. Premier
2. Tympeysmies

062802moto_prv.gif

-M
Tsekkaas to pk-ajo. Kapteeni saattaa olla epävarma tappaus. Valitettavasti. Äijä tiettävästi kunnossa, mut mopo voi olla isompi haaste.
nixweiss.gif

No voi jotta kävi ikävästi...

Osallistujat:
Varmat:
1. Yak
2. Allekirjoittanut

Epävarmat:
1. Premier
2. Tympeysmies

-M

Meilläkään ei ole vielä täysin heitetty kirvestä kaivoon lähdön suhteen. Lähtiöitä saattaa olla jopa kolme lisää.
smile_org.gif

Osallistujat:
Varmat:
1. Yak
2. Allekirjoittanut

Epävarmat:
1. Premier
2. Tympeysmies
3. -Harza-
4. RIMMON
5. YAMMUTAR
6. +1

Nythän tässä olisikin jo aika hyvä setti, jos vaan kaikki lähtisi. Lisääkin mahtuu...

tervetuloa!

-Masa

Meilläkään ei ole vielä täysin heitetty kirvestä kaivoon lähdön suhteen. Lähtiöitä saattaa olla jopa kolme lisää.
smile_org.gif
Kumpaanko laitetaan se Nea,

RIMMON + Neppari
YAMMUTAR

tai

RIMMON
YAMMUTAR + Neppari
?

-M
Nepsu ei oo lähdössä mukaan, on euroopan turneella.
tounge.gif

Tämä kolmas joka on myös epä varma, ei voi sanoa mitenkään nätiksi eikä edes lapseksi. Nimittäin se on se ruma kaljupäinen jätkä, veksi.
biggrin.gif

Back