Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivotaan et tosiaan ei enää ole siellä myrskylän metsissä, vilkuttelin valoja siinä ennen risteystä ja nostin käden pystyyn merkiksi et lähden letkasta, eikö sit katsellu peilejä vai eikö tajunnut merkkiä, vexille kerroin lisäksi pmr:llä et lähen suoraan himaan, koira kun oli kuitenkin ollu 7 tuntia aikaisemmin edellisen kerran ulkona.(10 kk ikäiselle pennulle varmaan pitkä päivä) Kiitoksia Masalle reitin vedosta, oli kiva pitkästä aikaa tulla "valmiiseen pöytään", ajo seurasta kaikille muille ja Madmanille koira ulkoilutuksesta. Mulla tuli kilsoja himasta-himaan 760,1 kilsaa.Kiitoksia seurasta, loppumatkasta alkoi olla mutkiakin reilummin.
Toivottavasti se yx bemarimieskin on jo lakannut oottelemasta siellä risteyksessä jossain.
Sekä ettävoimaa on aivan helevetisti tai sit siinä on oikeesti tosi liukkaat renkaat
Toisille jäi sit ajamisen maitti päälle, vexi on tänään vetässy Ansun kans mökille mutkateitä +300 kilsaa. Reittinä ...pulkkilanharju-sysmä-luhanka-joutsa-kangasniemi. Pulkkilanharjulla on sit asvalttihommat viimein valmistumassa, olivat oleet juuri tekemässä ajoratamerkintöjä, eihän toi tietyö olekkaan ollut kun reilun toistavuotta tekeillä.Lenkki heitetty!
Matkaa tais tulla noin 730km. Oli ihan mukava setti ilman niitä sorapätkiä![]()
Kiitos Masalle vedoista ja kaikille mukana olleillekkin![]()
no jo mä vähän aattelin kun alko nousujohteisesti mutta tyssäs kuin kananlento.... yritähän kaivella ne esiin sieltä!Tämä hemmetin editori tuhosi mun koko kirjoitelman. Loppuun tuli vain yksi kuva ja koko tarina on poissa.. puf...
3 tuntia kirjoitelmaa ja kuvakäsittelyä tipotiessään... Kele sentään...
![]()
Minä en malttanut lopettaa vielä eilenkään.Toisille jäi sit ajamisen maitti päälle,
Noin äkkiä se muuttuu, mehän luvattiin ettei kauheen paljoo enää v*ttuilla 3 vuoden jälkeen ....sanoi:Kaverit lupasi, että ne antaa tän mulle vasta 3:n vuoden jälkeen anteeksi ja ei enää sitten V-tuile. Ntyt on siis enää jäljellä 2 vuotta ja 364 päivää. Minä seuraan ja lasken joka päivä...