1. Kaksi ruuvia irti alakatteesta alapuolelta
2. Kaksi kuusiokoloruuvia irti alakatteesta, yksi kummaltakin sivulta
3. Alakate irti vetämällä varovasti eteenpäin, vähän kattoa ettei naarmiinnu eturenkaaseen tai lattiaan
4. Se valkoinen sulakekotelon kansilipare irti, siinä on sisäänpainettavat hampaat ja nyt voit irroittaa sen johdon, joka kulki sen valkoisen kannen lävitse.
5. Sulakekotelo lähtee irti akkukotelosta vetämällä voimalla itseenpäin, on muoviliuskakumityynyvirityksin kiinni kummaltakin sivultaan. Itse nytkyttelin sitä sivulta toiselle, ettei lähde paloineen päivineen irti.
6. Johtonippu on muoviklemmarilla kiinni kotelon kyljessä, klemmarin saa auki rikkomatta sitä kun vähän viitsii perehtyä. Muistaakseni sitä klipsua kun painoi alaspäin ja veti, niin se tulee se hammas pois sieltä istukastaan
7. Johtonippu on nyt vapaa, voit irroittaa akkukotelon kannen kiinnitysruuvit
8. Kotelo tulee nyt hieman auki, sinne mahtuu työkalu väliin, jotta saat akun kaapelit irroitettua
9. Pujota pluskaapeli ulos akkukotelon kannesta alaspäin nyhtämällä
10. Voit nyt työntää johtonipun sivuun kotelon kannen edestä, itse työnsin sen perään päin oikealle
Asennus menee päinvastaisessa järjestyksessä. Pluskaapeli on oltava juuri oikein siinä kotelon kannen urassa, jotta kansi menee kiinni. Se onnistuu helpoiten kiinnitämällä kaapeli ensin napaan, mutta jättää naparuuvin vielä löysälle ja etsii vetämällä ja pyörittämällä sen uran siitä kannesta. Sitten kiristää ruuvin niin johto jäykistyy ja pysyy nätisti paikoillaan. Kansihan menee paskaksi jos sen vääntää väkisin auki kun kaapeli on vielä paikoillaan.
Itävallassa osataan nämä kompaktit rakenteet
itse selvisin tuosta operaatiosta onneksi katkomatta ainoatakaan nippusidettä, eikä pyörän altakaan löytynyt muovinpaloja. Ei se kyllä onnistu mitenkään niin kuin manuaalissa neuvotaan.