Heti kun siihen saa kompressoriahtimen niin alkaa kiinnostaa. Moin turbo v-rodin pois. Multistradan kone on hyva (jos tuossa on sama), mutta ei silla V-Maxille parjaa. Kompressorilla tulisi helposti yli 200 hv ja tuon painokaan ei ole paha, jos tiedot pitaa paikkaansa.
Autossa mulla on Vortechin remmiahdin ja on se kieltamatta mahtavaa kun ei ole turbon viivetta.
Kiihdytyspyöräksikö meinaat? Aika oikeannäköinen aihio kyllä olisi.
Paljonkos on tullut kilsoja Desmo Sediciin? Mikäs peli tuo auto on, jossa remmi?
Kyselyinnostus iski.
t. Spagu
Desmosedicissä on nyt 3700 km. Yllättävän mukava se on jopa matka-ajossa kun kävin kontiossa. Piti tankata aina kun oli bensa-asema. Kulutus on 9 l/100 km.
Tehtaalta tuli kirje, että takarenkaan paine pitäisi nostaa 2.9 bariin ja minusta se kyllä teki perän sikakovaksi. Tykkäsin 2.4 bar ja sillä se on kyllä jopa mukava. Aion hankkia siihen 17" takavanteen. Vaikka ajankin sillä vain äärimmäisen nautinnon tarkoituksessa.
Multistradaan tuli 7500 km ja 1098R:ssä on nyt 3800 km.
Paras ajopyörä on 1098R. Multi on huippu yli 300 km matkoilla varsinkin nyt kun putki vaihdettiin. Hyperillä en ole ajanut ollenkaan, mutta aloitan ensi viikolla kun täällä on niin liukasta. Harrikallla (Ultra) ajoin 500 km ja V-Rodilla myös 500 km. Se meni vaihdossa autoon Corvette Z06:een, jossa on kompressori 687 hv ja 850 Nm. Siitä vaimo jo hermostui aikalailla vaikka yksi pyörä ja auto väheni.
Hiukan pelotti ajaa Corvetella kotiin, mutta se on minun pitkäaikainen haave. Rakkauteni syveni entisestään kun vaimo kuitenkin antaa asian olla. Z06 olisi riittänyt ilmankin ahdinta. Nyt kun olen omalla ajanut 3000 km niin minusta se ei ole urheiluauto vaan kilpa-auto. Sanoinkin pojalle 5v, että hän saa sen vasta kun täyttää 30v. Itse olen nyt 43v enkä pysty hallitsemaan Corvettea samoin kuin moottoripyöriä.
Corveten laiton jälkeen olen ajanut vähemmän pyörillä, kun hän on oikeastaan tykimpi tai ainakin tuntuu aivan tajuttomalta. Siinä on 375/20-21 renkaat ja jauhaa tyhjää vielä kun ohittaa kolmosvaihteella 140:stä. Kolmonen riittää 210:een ja ykkönen tai kakkonen se sutii aina, nelosellakin 180:stä...