Ei kai tässä oo edes mainittu jonkun vfr:n venttiilisäädöistä, niistähän vois joku kommentoida vielä...
Nokun pyydetään kommenttia.
Ken VFR:n venasäätöön aikaa kuluttaa, hukkaan menee se aika ja vaiva.
Tämä viimeisin malli poislukien tietty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai tässä oo edes mainittu jonkun vfr:n venttiilisäädöistä, niistähän vois joku kommentoida vielä...
Kyllä, tarkastuspa hyvinkin... mutta joka paikasta saa lukea näitä legendaarisia "venttilinsäätöjä ducatissa".. en sitte tiedä jos 40000 kohdalla ollaan vielä toleransseissa et kuinka helvetin usein niitä pitää varsinaisesti säätää?!Juu, tarkastus on varmasti kohtuu halpa, kun itse tekee.en tiedä muista, mutta mulla 8-vena duven välysten tarkastus maksoi tasan huoltomanuaalin ja rakotulkin verran... välysarvotkin oli tehtaan sallimassa välimaastossa
ainiin, hihnankireyden tuunaus maksoi muutaman kympin + pullakahvit.....
Keskustelussa kuitenkin aiemmin mainittiin kalliit säätötyöt huoltoliikkeissä. Itse tehtyä tarkastusta kun vertaa virallisessa huollossa tehtyyn säätöön, informaatioarvo on lähellä origoa.
Taitaa olla 2v-koneissa eri juttu..999S, ensimmäistä vuosikertaa. Jokaisessa isossa huollossa venttiilit on pitänyt säätää.
Kyllä ! Itse ajaneena 90 tkm ilman säätöä. Tarkistus keväisin riitti.Taitaa olla 2v-koneissa eri juttu..999S, ensimmäistä vuosikertaa. Jokaisessa isossa huollossa venttiilit on pitänyt säätää.
Näinhän ne virkkoivat. Muistaakseni see uusi monsteri, oliko se nyt 695:nen on käsittääkseni ensimmäinen uuden sukupolven moottori, jonka huoltotarpeen pitäis kai olla puolet pienempi kuin vanhojen. Muistelisin myöskin, että huoltojen hintojen oli tarkoitus pudota koska koneen helppoon huollettavuuteen on kiinnitetty huomiota jo suunnitteluvaiheessa.Eikös Ducati ottanut tehtaan yhdeksi tavoitteeksi ensivuodesta eteenpäin, että uusien mallien ylläpitäminen ja huoltaminen olisi halvempaa asiakkaille. Tarkoittaneeko tuo sitten huoltovälien pidentämistä vai huoltojen hinnoittelujen laskemista. Viisaammat valistakoot asiasta, itse en tiedä.
Samassa lehtijutussa mainitsivat myös tuotteen laadun ja luotettavuuden parantamisen erääksi tärkeäksi tavoitteeksi.
Nuo molemmat kuulostavat käyttäjän kannalta oikein tervetulleilta asioilta.
Kämna ainakin on testaillut lupaavasti 1205ccm 999 V2 testa II pyörää radalla! Kuivapaino öljyt koneessa 146kgsanoi:voiko sen suoraan muuttaa esim 1100 tai 1200 kuutioiseksi, jos siltä tuntuisi? 999 malliinhan taitaa saada Scuderia NCR:ltä tai Team Caracchilta tuollaisen setin, mikä kuulostaa aika lupaavalta.
Itse asiassa luin tässä kerran juuri kaemnan sivuilta, että he tekevät tuollaista kilpuria, joka oli todella kevyt ja taisi olla takapallolla yli 160 hp:ta. Ainoa vika siinä laitteessa oli se, että se oli ulkonäöllisesti raiskattu aivan totaalisesti. Sehän näytti melkein jo joltain perusjapsilta. Ja se pakoputki kyllä saisi tulla sieltä perseen alta, vaikkakin sitten parin kilon lisäpainolla. Jos oikein muistan, niin 20000 ecua pitäisi lyödä tiskiin, jotta tekisivät nuo jutut pyörääsi. Taisi sisältää 999R:n moottorin ja muuta mukavaa.Editoitu iso kuva linkiksi
Kämna ainakin on testaillut lupaavasti 1205ccm 999 V2 testa II pyörää radalla! Kuivapaino öljyt koneessa 146kgsanoi:voiko sen suoraan muuttaa esim 1100 tai 1200 kuutioiseksi, jos siltä tuntuisi? 999 malliinhan taitaa saada Scuderia NCR:ltä tai Team Caracchilta tuollaisen setin, mikä kuulostaa aika lupaavalta.![]()
Luulisi että ne myy settiä myös kadulle![]()
Näköjään MV Agustan periä ollut erä halvalla saatavana.Ohessa linkki jossa kuvia uudesta Ducati 1098:sta ja 1200R mallista. pitäisi tulla tuotantoon ensi vuonna ainakin toi
1098 malli.
http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Ducati.htm
? ? ?Näköjään MV Agustan periä ollut erä halvalla saatavana.Ohessa linkki jossa kuvia uudesta Ducati 1098:sta ja 1200R mallista. pitäisi tulla tuotantoon ensi vuonna ainakin toi
1098 malli.
Kumpi on kumpi?? ? ?Näköjään MV Agustan periä ollut erä halvalla saatavana.Ohessa linkki jossa kuvia uudesta Ducati 1098:sta ja 1200R mallista. pitäisi tulla tuotantoon ensi vuonna ainakin toi
1098 malli.
Oletko menossa Eicmaan? Minä päivänä?Pari viikkoa ja sitten tuo pitäisikin nähdä livenä. Täytyy myöntää, että mielenkiinnolla odottelen.