• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducatin uusi mallisto: Monster 696, 848, 1098R..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JiiOo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Jotta puritaaneilta ei henki salpautuisi, malliin saa lisävarusteena kuivakytkimen."

Hyvin on kotiläksyt tehty (orggia luettu).
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mitkähän on nuo 3-4 uutta mallia, jotka pitäisi esitellä parin vuoden sisällä?

"Jotta puritaaneilta ei henki salpautuisi, malliin saa lisävarusteena kuivakytkimen."

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Itse melkeen laittaisin rahani hypermotardin entrylevel malliin ja uuteen supersport-mallistoon. Näin Ducatilla olisi tarjota mielenkiintoisia malleja myös uusille Ducatisteille. Harva kuitenkaan hankkii Superbikeä ensimmäiseksi kyykyksi.

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Itse melkeen laittaisin rahani hypermotardin entrylevel malliin ja uuteen supersport-mallistoon. Näin Ducatilla olisi tarjota mielenkiintoisia malleja myös uusille Ducatisteille. Harva kuitenkaan hankkii Superbikeä ensimmäiseksi kyykyksi.
Olisikohan myös uusi ST-sarja mahdollinen??

Harva kuitenkaan hankkii Superbikeä ensimmäiseksi kyykyksi.
Tuosta SuperBikesta olen samaa mieltä, mutta....
Kuinkahan moni yleensäkään hankkii Ducatia ensipyöräksi ? Minä koen olevani poikkeus, koska hankin ensimmäisen pyöräni vanhemmalla iällä jonkinmoisen harkinnan jälkeen.
Luulisin kuitenkin ensipyörää hankkivan tukeutuvan ns. turvallisenpiin merkkeihin. Myyntitilaston kärki kertoo omaa tarinaansa.
Kuvittelisin Ducatin ostajan kokeilleen toisiakin merkkejä ennen "kodin" löytymistä.

Kuinkahan moni yleensäkään hankkii Ducatia ensipyöräksi ? Minä koen olevani poikkeus, koska hankin ensimmäisen pyöräni vanhemmalla iällä jonkinmoisen harkinnan jälkeen.
Luulisin kuitenkin ensipyörää hankkivan tukeutuvan ns. turvallisenpiin merkkeihin. Myyntitilaston kärki kertoo omaa tarinaansa.
Kuvittelisin Ducatin ostajan kokeilleen toisiakin merkkejä ennen "kodin" löytymistä.
Mitään en oo kokeillu...
tounge.gif

Näinhän se on. Tyrin joskus aikanaan, kun menin ostamaan Ducati SS750:sen sijaan Yamahan ensimmäiseksi omaksi isoksi pyöräkseni.
biggrin.gif

Onneksi olen myöhemmin korjannut kyseisen virheen.

Jos sitä vielä alkais uskomaan Joulupukkiin ja kirjottas kirjeen, jossa toivois punaista 848 kuusen alle aatoksi
biggrin.gif

Monsteri olis muuten hieno, mutta ne tehot ne tehot...
sad_orig.gif
Ja kokeiltu on?

Et sä niillä huipputehoilla tee hevon kukkua! Se on vain nakkikioski-uskottavuutta lisäävä luku brosyyrissä, ei mitään muuta. Mutkateillä kun kurvailee, niin yli 100hv tehoilla ei tee mitään jos vauhdit pysyy järjellisissä rajoissa. Tosiasia on se, että mörkösen paremmat jarrut (siis niissä malleissa joissa on 320mm tuplabrembot edessä) ja tiukempi runko tekee siitä Hornettia nautittavamman ajettavan mutkateillä.

Jos autobaanaa pitää tohottaa yli kahtasataa, niin sit sillä on väliä. Vaan eipä taida toi hornettikaan sitä varten olla tehty.
wink.gif
No eipä nyt tee mieli vaihtaa pienempi tehoseen pyörään vielä täs iässä...
baaa.gif

En viitsinyt uutta topickia aloittaa joten kysäistäänpä tästä. Eli kuinka usein Ducati päivittelee täysin pyörämallejaan, lähinnä kyykkyjä? Kun japsithan on kahden vuoden välein eri kuosissa. Kun tuo 1098 kiinnostaisi, mutta jos jo ens kaudelle tulee uusi malli niin sit täytyy hiukan odotella miltä se näyttäisi. Kiitsa. Vaikka japsilla ajelen niin Ducatia halajan.
buttrock.gif

Itselläni on -01 750s Ducati aj. 32tkm. Ja mulla on sellanen onkelma että tuossa on KUULEMMA kuivakykä. Kytkinkopan kyljessä on ns "tirkistysreikä" josta näkee että kytkinkopassa pyörii öljyä, jota siellä ei käsittääkseni pitäisi olla JOS kyseessä on kuivakytkin.

En kuivakytkimen toiminnasta sen tarkemmin tiedä mutta kun oon katellu muita ducateja niin joissain on avoinkytkinkoppa jolloin siellähän ei pitäisi ainakaan olla öljyä.

Heräsi pelko että joku tiiviste tms on antanu periksi ja kussut öljyt kytkinpuolelle. En sitten tiedä. Luulisi luistavan saatanasti jos siellä ei saisi olla öljyä. Mutta mielestäni se ei luista.

Auttakaa avutonta en uskalla lähteä ajamaan ennenkuin tää selviää.

Itselläni on -01 750s Ducati aj. 32tkm. Ja mulla on sellanen onkelma että tuossa on KUULEMMA kuivakykä. Kytkinkopan kyljessä on ns "tirkistysreikä" josta näkee että kytkinkopassa pyörii öljyä, jota siellä ei käsittääkseni pitäisi olla JOS kyseessä on kuivakytkin.

En kuivakytkimen toiminnasta sen tarkemmin tiedä mutta kun oon katellu muita ducateja niin joissain on avoinkytkinkoppa jolloin siellähän ei pitäisi ainakaan olla öljyä.

Heräsi pelko että joku tiiviste tms on antanu periksi ja kussut öljyt kytkinpuolelle. En sitten tiedä. Luulisi luistavan saatanasti  jos siellä ei saisi olla öljyä. Mutta mielestäni se ei luista.

Auttakaa avutonta en uskalla lähteä ajamaan ennenkuin tää selviää.
Kyllä siinä on märkäkytkin. Öljysilmästä näkee moottoriöljyn määrän, ja siellä pitääkin olla öljyä.

Back