Odotus on loppunut vihdoinkin.. http://www.ducati.com/
696 näyttää ainakin mun silmään tosi makeelta!
696 näyttää ainakin mun silmään tosi makeelta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä on mörköä liikaa muodistettu. Toi alumiininen (tai sen näköinen) apurunko on paha moka. Ja kyllähän noi änkkärit on kanssa noin paksuna aika järkyt. Tosin kukapa niitä alkuperäisiä paikallaan pitää, ja ei kai niillä saastemääräysten kanssa ole vaihtoehtoja. Kaikilla ne pasuunat vaan kasvaa. Ja takahaarukka ja valo... kaikki on liian meinstriimiä...Uusi Monster on karsean näköinen. Minne on kadonnut 50 % putkirungosta? M695 on vieläkin ainoa oikea Monster...
Prkl...848![]()
Mikähän tulee hinnoittelu olemaan? Tuollaisen vois keväällä laittaa
Nopemalla vilkaisulla putkiston lisäksi on muuttunut aikakin, ilmanotto ja kannet (näkyy olevan saman tyyppisellä "narrow head" ratkaisulla, kun DS koneissa). Varskin tuo ilmanotto puoli varmasti vaikuttaa tuohon suorituskyvyn nousuun.Tuntuu koko pako-osasto olevan toimivampi kuin 695:ssa, koska tehoja on saatu irti 59kW vs 52kW ja vääntöä 7kgm vs 6. Muuten kone tuntuu samalta vaikka pyörän mallinumerointi onkin kasvanut yhdellä. Todennäköisesti ECU on nyt monien valitusten jälkeen uusittu kokonaan. Hyvän näköinen pyörä ei voi muuta sanoa. Itse olisin kuitenkin ottanut tankin ja etulyhdyn vielä 695:sta, mutta makuasiahan tuo on. Toisaalta alkaa tuo 848:kin kiinnostamaan. Täytyypä odotella sen testiajoja ja mahdollisesti ensi keväänä käydä itsekin kokeilemassa, vaikka se onkin aina riskipeliä ( kukkaron kannalta ).
Ei se alumiinilta näytä vaan enemmänkin muovilta...hyi hemmetti jotain alumiinia ja järkyttävät peilit ja tuo etuvalo?
ja mitä vielä