• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ducati vs. japanilaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wekkuli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ducati vs. japanilaiset - tyhmä äänestys

• Ennen oli japseja, nyt on Ducati

Ääniä: 0 0,0%
  • Ducati jäi, nyt ajetaan japanilaisella

• Molemmin päin on tullut vaihdettua

• Ducatin ostan heti kun massit riittää...

• Ääniä yhteensä
    0
miks tuolla ei oo vaihtoehtoa; ei oo, ei tuu ducatia???

lookaround_orig.gif

Voisihan näitä haistapaska-äänestyksiä järjestää vastavuoroisesti itäpyöräpuolellakin, mutta sellainen ei vain kiinnosta minua. Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.
wink.gif
Prätkät ovat vain koneita, ei niihin ainakaan kukaan täysjärkinen ihminen kiinny. Jep, on tullut koeajettua Ducateja kun piti kaveria auttaa prätkän valinnassa. Esim. ST3 oli hirveä lulla ja tehoton paska eikä kulje, vaikka käskisi kovakouraisemminkin. 999 oli hyvä ajettava ja kunnon kyykky, jossa vain tonnirivinelkkuja pienempi teho ja liian kova hinta ovat miinuksia. Vielä kun saisivat siihen 30-40 heppaa lisää tehoa ja hinnan kohtuulliseksi, niin meitsikin voisi harkita vakavasti sellaisen hankkimista.
033102beer_1_prv.gif

Ensimmäinen pyörä menossa ja periaatteessa minulla ei ole Japseja vastaan mitään, vaikka cbr:ää demaripyöräksi sanoinkin, se oli vitsi. Oikeastaan tällä hetkellä jos vaihtaisin pyöräni, mutta pysyisin superbikeissa, niin valinta olisi joko Ducati tai Aprilia. Jos taas vaihtaisin mallia, niin ostaisin joko Monsterin, Benelli Cafe Racerin tai Triumphim Speed Triplen.

Joo, kohta kolme meikäläiselle. Japseja on ollut monta vuotta, Ducatia välillä  ja sitten taas japsia. Molemmissa on puolensa joita kaipaa, kun omistaa toisen. Toivottavasti joku päivä on riittävästi varakkuutta pitää molempia.

Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.
wink.gif
Prätkät ovat vain koneita, ei niihin ainakaan kukaan täysjärkinen ihminen kiinny.
Enemmän minua huolestuttaa se porukka, joka kehtaa pitää sellaisia "elämä alkaa 200 km/h:sta!" t-paitoja, kuin jotkut Ducati-puritanistit.
033102beer_1_prv.gif

Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.
wink.gif
Prätkät ovat vain koneita, ei niihin ainakaan kukaan täysjärkinen ihminen kiinny.
Enemmän minua huolestuttaa se porukka, joka kehtaa pitää sellaisia "elämä alkaa 200 km/h:sta!" t-paitoja, kuin jotkut Ducati-puritanistit.
033102beer_1_prv.gif
Minun t-paidoissani lukee vain esim. "Tama", "Tourist" ja "Ihminen se on yli-ihminenkin" jne. eikä yhden yhtä prätkämerkkiä. Hei kaikki Jammu-kuskit, Tallinnan Sadamarketista saa halvalla "aitoja Yamaha -paitoja".
biggrin.gif

wink.gif
033102beer_1_prv.gif
Minun t-paidoissani lukee vain esim. "Tama", "Tourist" ja "Ihminen se on yli-ihminenkin" jne. eikä yhden yhtä prätkämerkkiä. Hei kaikki Jammu-kuskit, Tallinnan Sadamarketista saa halvalla "aitoja Yamaha -paitoja".
biggrin.gif
Osta Pearlit, ne on paremmat.
wink.gif
Tai mistä minä tiedän, kun en rumpuja soita.

wink.gif
Pearlit ovat Taman ja Yamahan kanssa rumpumarkkinoiden ehdotonta parhaimmistoa. Se on niin kuin prätkissäkin sama juttu, että mainitun kolmen suuren valmistajan lisäksi löytyy jokunen rumpumerkki, joiden tuotteet ovat todella kalliita. Esimerkkinä australialainen käsintehty Brady. Noissa japsirummuissa on kuitenkin hinta-laatusuhde kohdallaan hinnaston yläpään malleissakin. Pysyn edelleenkin Yamahassa, joilla olen soittanut pitkään, koska niissä on erinomaiset telineet ja säädöiltään markkinoiden paras pikkutomien kiinnityssysteemi. Kukapa fuusiomusaa soittava rumpali ei haluaisi soittaa samanmerkkisillä rummuilla kuin Steve Gadd.
wink.gif
Meni aiheesta ohi, muttaa viis siitä.

Viimeseen rastiin meni, jos raha tilanne soisi niin kawan rinnalle tulisi joku "mukavenpi" st4 tai sr4  
062802moto_prv.gif

Kaikenlaisesta ihme vouhottamisesta huolimatta olihan ne st4 äänet termin putkilla mahtavat ei siinä paljoa nelareilla ole sanomista.
Onkohan porukka syksystä jotenkin taka kireenä kun kaikki provoo täällä ducati talkissa...kyllä se kevät vielä sieltä tulee
smile_org.gif

wink.gif
Pearlit ovat Taman ja Yamahan kanssa rumpumarkkinoiden ehdotonta parhaimmistoa. Se on niin kuin prätkissäkin sama juttu, että mainitun kolmen suuren valmistajan lisäksi löytyy jokunen rumpumerkki, joiden tuotteet ovat todella kalliita. Esimerkkinä australialainen käsintehty Brady. Noissa japsirummuissa on kuitenkin hinta-laatusuhde kohdallaan hinnaston yläpään malleissakin. Pysyn edelleenkin Yamahassa, joilla olen soittanut pitkään, koska niissä on erinomaiset telineet ja säädöiltään markkinoiden paras pikkutomien kiinnityssysteemi. Kukapa fuusiomusaa soittava rumpali ei haluaisi soittaa samanmerkkisillä rummuilla kuin Steve Gadd.
wink.gif
Meni aiheesta ohi, muttaa viis siitä.
Minullapa on ollut PEARLIT JA TAMAT nykyään on YAMAHAT (Stage custom fusion),harmittaa vaan ettei honda tee vielä rumpuja,ne voisi olla todella hyvät
062802jumpie_prv.gif
mutta jottei menisi ihan metsään,niin vastaukseni on: Ducatin voisin ostaa jos olisin todella rikas(olisi varaa pitää mopoa korjattavana),ja silloinkin vain vitos pyöräksi
tounge.gif
mutta niin kauan kun olen köyhä,ainon yrittää pysyä erittäin luotettavaksi havaitussa merkissä eli HONDASSA
062802moto_prv.gif
nyt sitten makaroonin syöjät alkaa vittuilemaan...mutta sehän kielii siitä että jokin on vialla
biggrin.gif

Kyl määki Ducatist aik pal tykkään ja se ei oo mun kohalla ollu ainakaan kovin järkevää...
tounge.gif

H&D vois olla kans, mut yhtaikaa.

On sitten viel toi MV Acusto mut en tiiä... Se on jotenki etääntyny siitä alkuperäsestä. No, merkkinä ihan mahti enivei.

Kuites. Kaikki mopot on kivoja ja niitä on kiva kokeilla. Busakin herättää sellaista tiettyä ihailua edelleen. Samoin kuin tietyt Trumpat, jotkut Kawat ja Yammutkin. Myös Benelli ja muut Italot on upeita. Ja Tuutti unohtu.. Siis Hondakin.. (kotipihalla nytkin)

Ducati vaan vastaa parhaiten tunteisiin. Upeeta!
biggrin.gif

Kyl määki Ducatist aik pal tykkään ja se ei oo mun kohalla ollu ainakaan kovin järkevää...
tounge.gif

H&D vois olla kans, mut yhtaikaa.

On sitten viel toi MV Acusto mut en tiiä... Se on jotenki etääntyny siitä alkuperäsestä. No, merkkinä ihan mahti enivei.

Kuites. Kaikki mopot on kivoja ja niitä on kiva kokeilla. Busakin herättää sellaista tiettyä ihailua edelleen. Samoin kuin tietyt Trumpat, jotkut Kawat ja Yammutkin. Myös Benelli ja muut Italot on upeita.

Ducati vaan vastaa parhaiten tunteisiin. Upeeta!
biggrin.gif
Niin toi edellinen viesti oli provoo.... kaikki pyörät on omalla tavallaan upeita ja omat kannattajat kaikilla merkeillä! Ei muuta kuin jotta tulis jo se kesä..... 6kk ja sillai

Täytynee mennä viikonloppuna ruuvaamaan uusi takarunko 749:iin, ja samalla jos asentaisi uuden putken... Hmmm... pakkohan se on käynnistellä samalla, että pääsee fiiliksiin kiinni.  
cool.gif

Mutta totuuden nimissä myös japsipyöristä löytyy hienoja malleja. Oikeastaan tykkään kaikista moottoripyöristä.

Täytynee mennä viikonloppuna ruuvaamaan uusi takarunko 749:iin, ja samalla jos asentaisi uuden putken... Hmmm... pakkohan se on käynnistellä samalla, että pääsee fiiliksiin kiinni.
cool.gif
Vaihdoitko monohäkkiin vai mitä tuo takarunko tarkoittaa? Onko siinä jo Leo Vincen setit kiinni?

Edit. Taidan olla sokea, kun viestissä juuri sanotaan, että olet ruuvaamassa Leon kiinni.

Minullapa on ollut PEARLIT JA TAMAT nykyään on YAMAHAT (Stage custom fusion),harmittaa vaan ettei honda tee vielä rumpuja,ne voisi olla todella hyvät
062802jumpie_prv.gif
mutta jottei menisi ihan metsään,niin vastaukseni on: Ducatin voisin ostaa jos olisin todella rikas(olisi varaa pitää mopoa korjattavana),ja silloinkin vain vitos pyöräksi
tounge.gif
mutta niin kauan kun olen köyhä,ainon yrittää pysyä erittäin luotettavaksi havaitussa merkissä eli HONDASSA
062802moto_prv.gif
nyt sitten makaroonin syöjät alkaa vittuilemaan...mutta sehän kielii siitä että jokin on vialla
biggrin.gif
No joo, olihan minulla jossain vaiheessa Ludaritkin, mutta onneksi pääsin niistä amerikanpaskoista eroon ja vielä hyvään hintaan. Joku friikki varmaan oli musiikkiliikkeellä jo valmiiksi ostajana. Tässä joku aika sitten heräteostoksena tarttui kaupasta mukaan Pearlin Signature-virveli kolmen muun virvelin kaveriksi.
cool.gif
Hinta oli sopiva eli selvästi alle esim. Akran pöntön. Ehkä se on kuitenkin parempi, että Honda ei ala tekemään rumpuja eikä Kawasaki Heavy Industries kitaroita, vaikka jälkimmäisellä olisi jo nimessä vähän niin kuin pohjaa.
biggrin.gif
Itse aiheesta, että edelleenkin tällaiset japsi vastaan makaroni- äänestykset eivät kovin rakentavia ole, vaikka ne olisi tehtykin kieli poskella.

Back