Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johtuisikohan se siitä että tämä on Ducati talk ja kysely on suunnattu nykyisille, entisille tai tuleville Ducatin omistajille?miks tuolla ei oo vaihtoehtoa; ei oo, ei tuu ducatia???
![]()
Enemmän minua huolestuttaa se porukka, joka kehtaa pitää sellaisia "elämä alkaa 200 km/h:sta!" t-paitoja, kuin jotkut Ducati-puritanistit.Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.Prätkät ovat vain koneita, ei niihin ainakaan kukaan täysjärkinen ihminen kiinny.![]()
Minun t-paidoissani lukee vain esim. "Tama", "Tourist" ja "Ihminen se on yli-ihminenkin" jne. eikä yhden yhtä prätkämerkkiä. Hei kaikki Jammu-kuskit, Tallinnan Sadamarketista saa halvalla "aitoja Yamaha -paitoja".Enemmän minua huolestuttaa se porukka, joka kehtaa pitää sellaisia "elämä alkaa 200 km/h:sta!" t-paitoja, kuin jotkut Ducati-puritanistit.Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.Prätkät ovat vain koneita, ei niihin ainakaan kukaan täysjärkinen ihminen kiinny.![]()
![]()
Osta Pearlit, ne on paremmat.Minun t-paidoissani lukee vain esim. "Tama", "Tourist" ja "Ihminen se on yli-ihminenkin" jne. eikä yhden yhtä prätkämerkkiä. Hei kaikki Jammu-kuskit, Tallinnan Sadamarketista saa halvalla "aitoja Yamaha -paitoja".Enemmän minua huolestuttaa se porukka, joka kehtaa pitää sellaisia "elämä alkaa 200 km/h:sta!" t-paitoja, kuin jotkut Ducati-puritanistit.Sen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.Prätkät ovat vain koneita, ei niihin ainakaan kukaan täysjärkinen ihminen kiinny.![]()
![]()
![]()
Pearlit ovat Taman ja Yamahan kanssa rumpumarkkinoiden ehdotonta parhaimmistoa. Se on niin kuin prätkissäkin sama juttu, että mainitun kolmen suuren valmistajan lisäksi löytyy jokunen rumpumerkki, joiden tuotteet ovat todella kalliita. Esimerkkinä australialainen käsintehty Brady. Noissa japsirummuissa on kuitenkin hinta-laatusuhde kohdallaan hinnaston yläpään malleissakin. Pysyn edelleenkin Yamahassa, joilla olen soittanut pitkään, koska niissä on erinomaiset telineet ja säädöiltään markkinoiden paras pikkutomien kiinnityssysteemi. Kukapa fuusiomusaa soittava rumpali ei haluaisi soittaa samanmerkkisillä rummuilla kuin Steve Gadd.Osta Pearlit, ne on paremmat.Tai mistä minä tiedän, kun en rumpuja soita.![]()
Mieluummin hurmoksella puolesta, kuin vastaan. Fanaatikkoja on joka lähtöönSen tällainen äänestys kyllä taas kerran vahvistaa, että valitettavan suuri osa ducatisteista on hurmahenkisiä kuin lestadiolaiset tai scientologit.
Minullapa on ollut PEARLIT JA TAMAT nykyään on YAMAHAT (Stage custom fusion),harmittaa vaan ettei honda tee vielä rumpuja,ne voisi olla todella hyvätPearlit ovat Taman ja Yamahan kanssa rumpumarkkinoiden ehdotonta parhaimmistoa. Se on niin kuin prätkissäkin sama juttu, että mainitun kolmen suuren valmistajan lisäksi löytyy jokunen rumpumerkki, joiden tuotteet ovat todella kalliita. Esimerkkinä australialainen käsintehty Brady. Noissa japsirummuissa on kuitenkin hinta-laatusuhde kohdallaan hinnaston yläpään malleissakin. Pysyn edelleenkin Yamahassa, joilla olen soittanut pitkään, koska niissä on erinomaiset telineet ja säädöiltään markkinoiden paras pikkutomien kiinnityssysteemi. Kukapa fuusiomusaa soittava rumpali ei haluaisi soittaa samanmerkkisillä rummuilla kuin Steve Gadd.Osta Pearlit, ne on paremmat.Tai mistä minä tiedän, kun en rumpuja soita.
Meni aiheesta ohi, muttaa viis siitä.![]()
Niin toi edellinen viesti oli provoo.... kaikki pyörät on omalla tavallaan upeita ja omat kannattajat kaikilla merkeillä! Ei muuta kuin jotta tulis jo se kesä..... 6kk ja sillaiKyl määki Ducatist aik pal tykkään ja se ei oo mun kohalla ollu ainakaan kovin järkevää...![]()
H&D vois olla kans, mut yhtaikaa.
On sitten viel toi MV Acusto mut en tiiä... Se on jotenki etääntyny siitä alkuperäsestä. No, merkkinä ihan mahti enivei.
Kuites. Kaikki mopot on kivoja ja niitä on kiva kokeilla. Busakin herättää sellaista tiettyä ihailua edelleen. Samoin kuin tietyt Trumpat, jotkut Kawat ja Yammutkin. Myös Benelli ja muut Italot on upeita.
Ducati vaan vastaa parhaiten tunteisiin. Upeeta!![]()
Vaihdoitko monohäkkiin vai mitä tuo takarunko tarkoittaa? Onko siinä jo Leo Vincen setit kiinni?Täytynee mennä viikonloppuna ruuvaamaan uusi takarunko 749:iin, ja samalla jos asentaisi uuden putken... Hmmm... pakkohan se on käynnistellä samalla, että pääsee fiiliksiin kiinni.![]()
Hehheh. Moottoripyörä on tosiaan ihan turha kapistus.Ducatit <= Hienoja, mutta niiiiin turhia!!
No joo, olihan minulla jossain vaiheessa Ludaritkin, mutta onneksi pääsin niistä amerikanpaskoista eroon ja vielä hyvään hintaan. Joku friikki varmaan oli musiikkiliikkeellä jo valmiiksi ostajana. Tässä joku aika sitten heräteostoksena tarttui kaupasta mukaan Pearlin Signature-virveli kolmen muun virvelin kaveriksi.Minullapa on ollut PEARLIT JA TAMAT nykyään on YAMAHAT (Stage custom fusion),harmittaa vaan ettei honda tee vielä rumpuja,ne voisi olla todella hyvätmutta jottei menisi ihan metsään,niin vastaukseni on: Ducatin voisin ostaa jos olisin todella rikas(olisi varaa pitää mopoa korjattavana),ja silloinkin vain vitos pyöräksi
mutta niin kauan kun olen köyhä,ainon yrittää pysyä erittäin luotettavaksi havaitussa merkissä eli HONDASSA
nyt sitten makaroonin syöjät alkaa vittuilemaan...mutta sehän kielii siitä että jokin on vialla![]()
![]()