Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse toin uuden Ducatin 2006 Lokakuussa Saksasta.Se oli ylivuotinen.Mukana ei tullut huoltokirjaa johonka virallinen myyjä merkkaa uuden omistajan tiedot ja lähettää siitä kopion valmistajalle ja sitä yritin perään kysellä mutta huonolla menestyksellä koska myyjä ei ollut virallinen Ducati dealeri.Hailacin kauttakin lähetettiin kysely kesällä 2007 tehtaalle että onko takuu aktivoitu, mutta vastausta en koskaan ehtinyt saada kun pyörä ehti mennä lunastukseen.Eli sanoisin niin jos myyjä on lähettänyt uuden omistajan tiedot valmistajalle huoltokirjan sivun kopiolla niin takuu on voimassa Suomessa ja jos pelkäät viedä sitä mahdolliseen takuu korjaukseen Hailacille niin onhan näitä muitakin virallisia Ducatin huoltopisteitä missä homma varmasti hoidetaan.Tervehdys,
Löytyykö omakohtaista kokemusta / tietoa uuden Ducatin hankkimisesta toisesta EU-maasta ja tehdastakuun toimimisesta Suomessa.
Asiahan selviäisi Hailacilta tai tehtaalta tiedustelemalla, mutta kokeillaan nyt tätä reitti aluksi![]()
Hoho hohohooo.Kannattais varmaankin pyydellä sieltä "diipadaalta" vastausta ihan PAPERILLA, että olis sitte josku raastuvassa jotakin jakoa, kun siitä rupee vääntämään, jos ei tulli ottanutkaan sitä, mitä lupasi... Kannataa varmistaa selusta, ettei valtio/tulli ammu suoraan selkään....Itse en moiseen lähtis, etten kun ottaisin kaikki selville ja sellasessa muodossa, et sitten on vääntöä tarvittaessa....![]()
![]()
Sivuilla sanovat, että 23 900+600 eli 24 500 euroa toimituksineen. Ei kyllä mitään hajua mihin hintaan noita saa ulkomailta, joten voi olla, ettei sen tuominen kannata. Oli miten oli, niin kyllähän ee-speedkin ottaa omansa, joten kyllä heidänkin hinta on yleensä alitettavissa, kun Ducateista puhutaan.Tullista saa tietää autoveron prosentit ja alv:n sekä myös laskenta tavan.Siitä sitten vaan laskemaan.
Mutta uuden 1098s tuonti Saksasta ei kannata koska ee.speed myy 22.900.Itse tuotuna tulee kalliimmaksi ja reippaasti.
Muissa maissa tuntuu olevan tuo varustelutaso kyllä hieman korkeammalla tasolla kuin täällä Suomessa. Muuten en kyllä näe, että se olisi sen kummemmin kannattavampaa tuoda se vähän ajettu. Uusi on uusi ja sitä rataa, mutta tokihan se maksaa sen pari tonnia enemmän.Niin varmaan fiksuinta olisi tuoda 6000km ajettu ja 6kk vanha. Tollanen peli nyt on käytännössä uusi ja hyvällä tuurilla varusteltu hyvin osin. Uuteen kun saat laitella kaikki putket jne, niin hintaa kertyyItseäkin kyllä kiinnostaa pyörän tuonti, italiassa kun on vielä loistava valikoima yllätys yllätys ducateja![]()
![]()
Nythän uusien pyörien vero on näkyvä osa hintaa, joten arvontaan ei ole tarvetta.Kannattais varmaankin pyydellä sieltä "diipadaalta" vastausta ihan PAPERILLA, että olis sitte josku raastuvassa jotakin jakoa, kun siitä rupee vääntämään, jos ei tulli ottanutkaan sitä, mitä lupasi... Kannataa varmistaa selusta, ettei valtio/tulli ammu suoraan selkään....Itse en moiseen lähtis, etten kun ottaisin kaikki selville ja sellasessa muodossa, et sitten on vääntöä tarvittaessa....![]()
![]()
Maksetaanko tuon lisäksi vielä ulkomailta tuotaessa se uuden ajoneuvon alv 22%, ja mistä se otetaan? Tullin sivuilla että hankintahinnasta?Nythän uusien pyörien vero on näkyvä osa hintaa, joten arvontaan ei ole tarvetta.Kannattais varmaankin pyydellä sieltä "diipadaalta" vastausta ihan PAPERILLA, että olis sitte josku raastuvassa jotakin jakoa, kun siitä rupee vääntämään, jos ei tulli ottanutkaan sitä, mitä lupasi... Kannataa varmistaa selusta, ettei valtio/tulli ammu suoraan selkään....Itse en moiseen lähtis, etten kun ottaisin kaikki selville ja sellasessa muodossa, et sitten on vääntöä tarvittaessa....![]()
![]()
848 '09 - 4 843,85e
Jep, eli 22% hankintahinnasta. Ajoneuvohan siis ostetaan ilman paikallista alvia.Maksetaanko tuon lisäksi vielä ulkomailta tuotaessa se uuden ajoneuvon alv 22%, ja mistä se otetaan? Tullin sivuilla että hankintahinnasta?Nythän uusien pyörien vero on näkyvä osa hintaa, joten arvontaan ei ole tarvetta.Kannattais varmaankin pyydellä sieltä "diipadaalta" vastausta ihan PAPERILLA, että olis sitte josku raastuvassa jotakin jakoa, kun siitä rupee vääntämään, jos ei tulli ottanutkaan sitä, mitä lupasi... Kannataa varmistaa selusta, ettei valtio/tulli ammu suoraan selkään....Itse en moiseen lähtis, etten kun ottaisin kaikki selville ja sellasessa muodossa, et sitten on vääntöä tarvittaessa....![]()
![]()
848 '09 - 4 843,85e