Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpas sattunut vielä fiksuja silminnäkijöitäHyvä juttu tässä on se, että sitä jannua sattu kun se ajo tolla mun pyörällä... Pyörä oli yltäpäältä veressä kun löysin sen, ja silminnäkijöiden mukaan se jannu oli jonkun 5-10min maannu siinä maassa törmäyksen jälkeen ennen ku se nousi ylös siitä ja pakeni paikalta.
Joo lukkopaini on kivaaIhmiselle voi tuottaa aivan käsittämätöntä tuskaa aiheuttamatta edes mustelmia kun käyttää vähän mielikuvitusta.
Aivan sama tuli mieleen..Onpas sattunut vielä fiksuja silminnäkijöitäHyvä juttu tässä on se, että sitä jannua sattu kun se ajo tolla mun pyörällä... Pyörä oli yltäpäältä veressä kun löysin sen, ja silminnäkijöiden mukaan se jannu oli jonkun 5-10min maannu siinä maassa törmäyksen jälkeen ennen ku se nousi ylös siitä ja pakeni paikalta.![]()
Luulis soittavan edes valkotakkiset vaikka olis luulleet että oli omallaan liikkeellä!! Olis jäänyt kaiffari kiinni helposti. On se välinpitämätöntä touhua usein.
Toivottavasti tulee ajokuntoon![]()
Noinkohan... tuntuis äkikseltään aika paljolta, ainakin kun noita on itse irrotellut ja nostellut. Ei mennyt selkä paskaksi katetta nostaessa.sanoi:Mitäköhän noi katteet painaa... Varmasti mittareineen päivineen sen 20-30kg
Kyllä siellä joku muu on rikki kuin laakeri (luulisin), kannattaa tarkastaa huolella jarrusatuloiden kiinnitys.Noniin... Kävin äsken testaamassa pyörää ja voi että toi on hauska ilman noita katteita, ku keulii kaasusta aika kevyesti! Ja voi helvetti toi on kevyt pyörä ilman katteita sun muita paskoja!Mitään muuta en huomannu, ku sen että etufillari vähän rohisee ku hiljaa ajaa.. Varmaan laakeri sökönä. Etupumppujen toinen stefakin vuotaa, eli pitää noi pumputkin vissiin tarkistaa läpi. Mitään rungon vääntymiseen liittyvää en kyllä ajossa huomannut, vaikka kanttailin aika huolella. Ohjaus on nopeutunut aivan helvetisti siitä kun viimeksi ajoin... Saattaa johtua tosta reilusta painon pudotuksesta(siis pyörän). Mitäköhän noi katteet painaa... Varmasti mittareineen päivineen sen 20-30kg(mittariston ja maskin kehikko on aika painava). Ja tuo painokun lähtee etupäästä pois niin se varmasti vaikuttaa ajettavuuteen. Eli ei todennäkösesti ole paljoa laittamista... Eteen pitää ostaa uudet vilkut, lyhty ja kaasuvaijeri kattoo läpi, ku vasemmalle kääntäessä kierrokset nousee. Nii ja peilitki olis varmaan ihan siistit olla...![]()
Nimenomaan, muovi on liki yhtä rumaa kun feikkikarboniOikee meninki! Faitteriksi koko roska vaan!![]()
Kävikös polliisi ottamassa dna-näytteet tuosta verestä? Niiden perusteella saisi melko helposti tekijän selville, jos tällä on enemmänkin vastaavia tempauksia tilillään. Ja sitten riittääkin kun vaan kysyy poliisilta jampan nimen, Fonecta Finder ja muut kyllä kertovat osoitteen missä voi käydä neuvottelemassa "omavastuuosuudesta", kuten poliisi minulle totesi....Hyvä juttu tässä on se, että sitä jannua sattu kun se ajo tolla mun pyörällä... Pyörä oli yltäpäältä veressä kun löysin sen, ja silminnäkijöiden mukaan se jannu oli jonkun 5-10min maannu siinä maassa törmäyksen jälkeen ennen ku se nousi ylös siitä ja pakeni paikalta.
Juu dna näytteet otettiin verestä. Mitenköhän kauan niillä menee sen selvittämisessä? Kai ne mulle ilmottaa sen, että löysikö ne sitä sen dna:n avulla vai ei?Kävikös polliisi ottamassa dna-näytteet tuosta verestä? Niiden perusteella saisi melko helposti tekijän selville, jos tällä on enemmänkin vastaavia tempauksia tilillään. Ja sitten riittääkin kun vaan kysyy poliisilta jampan nimen, Fonecta Finder ja muut kyllä kertovat osoitteen missä voi käydä neuvottelemassa "omavastuuosuudesta", kuten poliisi minulle totesi....Hyvä juttu tässä on se, että sitä jannua sattu kun se ajo tolla mun pyörällä... Pyörä oli yltäpäältä veressä kun löysin sen, ja silminnäkijöiden mukaan se jannu oli jonkun 5-10min maannu siinä maassa törmäyksen jälkeen ennen ku se nousi ylös siitä ja pakeni paikalta.
Kestää viikoista kuukausiin, mutta jos ei ole vastaavuutta rekisterissäJuu dna näytteet otettiin verestä. Mitenköhän kauan niillä menee sen selvittämisessä? Kai ne mulle ilmottaa sen, että löysikö ne sitä sen dna:n avulla vai ei?Kävikös polliisi ottamassa dna-näytteet tuosta verestä? Niiden perusteella saisi melko helposti tekijän selville, jos tällä on enemmänkin vastaavia tempauksia tilillään. Ja sitten riittääkin kun vaan kysyy poliisilta jampan nimen, Fonecta Finder ja muut kyllä kertovat osoitteen missä voi käydä neuvottelemassa "omavastuuosuudesta", kuten poliisi minulle totesi....Hyvä juttu tässä on se, että sitä jannua sattu kun se ajo tolla mun pyörällä... Pyörä oli yltäpäältä veressä kun löysin sen, ja silminnäkijöiden mukaan se jannu oli jonkun 5-10min maannu siinä maassa törmäyksen jälkeen ennen ku se nousi ylös siitä ja pakeni paikalta.
No ei se mua ainakaan haittaa, jos ohjaus nopeutuu...Toihan on hienompi nyt.
Sinuna kyllä mittailisin vähän tarkemmin etuhaarukkaa ja runkoa, silmämääräisesti on aika vaikea havaita pieniä heittoja. Ohjauksen nopeutuminen ei yleensä johdu katteiden poistosta.