Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän kuin Ferrarin asemasta ostais Skodan ja hinnan erotuksella siihen kilkkeitä. Samat ajot sillä ajaisi ja olis varmaan käytännöllisempi mutta silti se on edelleen Skoda.Jos mulla olisi käytössä noin 40ke mopoon ja kaikki pitäisi käyttää niin hankkisin BMW S1000RR ja siihen 20k eurolla BST vanteet, Öhlins, putkistoa jne. Sitten painokin olisi varmaan aika lähellä Ducatia, enemmän tehoa ja säädötkin olisi kunnossa.![]()
Aika huono tuo vertaus ferrarin ja skodan välillä. Realistisempi noin suorituskyvyn näkökulmasta olisi verrata Ferraria esim. Nissanin GT-R:än. Toinen ostetaan suorituskyvyn ja statuksen vuoksi, toinen suorituskyky/hinta-suhteen vuoksi. Tuo Ducati on tuskin paljoakaan (jos ollenkaan) bemaria nopeampi vakiona.Vähän kuin Ferrarin asemasta ostais Skodan ja hinnan erotuksella siihen kilkkeitä. Samat ajot sillä ajaisi ja olis varmaan käytännöllisempi mutta silti se on edelleen Skoda.Jos mulla olisi käytössä noin 40ke mopoon ja kaikki pitäisi käyttää niin hankkisin BMW S1000RR ja siihen 20k eurolla BST vanteet, Öhlins, putkistoa jne. Sitten painokin olisi varmaan aika lähellä Ducatia, enemmän tehoa ja säädötkin olisi kunnossa.![]()
Tosin tämä nyt on vähän hypoteettista pohdiskelua, ei ole budjettia kumpaankaan, ei Ferrariin eikä Panigaleen.
Ducatista puuttuu pari sylinteriä niin ei siitä tarvitse edes haaveillaVähän kuin Ferrarin asemasta ostais Skodan ja hinnan erotuksella siihen kilkkeitä. Samat ajot sillä ajaisi ja olis varmaan käytännöllisempi mutta silti se on edelleen Skoda.Jos mulla olisi käytössä noin 40ke mopoon ja kaikki pitäisi käyttää niin hankkisin BMW S1000RR ja siihen 20k eurolla BST vanteet, Öhlins, putkistoa jne. Sitten painokin olisi varmaan aika lähellä Ducatia, enemmän tehoa ja säädötkin olisi kunnossa.![]()
Tosin tämä nyt on vähän hypoteettista pohdiskelua, ei ole budjettia kumpaankaan, ei Ferrariin eikä Panigaleen.
Kovasti Panigale tuntuu kuitenkin kiinnostavanDucatista puuttuu pari sylinteriä niin ei siitä tarvitse edes haaveillaVähän kuin Ferrarin asemasta ostais Skodan ja hinnan erotuksella siihen kilkkeitä. Samat ajot sillä ajaisi ja olis varmaan käytännöllisempi mutta silti se on edelleen Skoda.Jos mulla olisi käytössä noin 40ke mopoon ja kaikki pitäisi käyttää niin hankkisin BMW S1000RR ja siihen 20k eurolla BST vanteet, Öhlins, putkistoa jne. Sitten painokin olisi varmaan aika lähellä Ducatia, enemmän tehoa ja säädötkin olisi kunnossa.![]()
Tosin tämä nyt on vähän hypoteettista pohdiskelua, ei ole budjettia kumpaankaan, ei Ferrariin eikä Panigaleen.![]()
No jaa, en menisi kehumaanKovasti Panigale tuntuu kuitenkin kiinnostavan![]()
Niin, siis molemmissahan on punaista.muistuttaa aika paljon tl1000s suzukia ja nuita uudempia hondan cebareita. niinhän ne pyörät muotien perässä menevät tai valmistajat, siis tekniikassa ja muotoilussa.
tl1000s
Ehkä lähempänä kuitenkin verrata Ferraria ihan Bemariin. Bemari on kuitenkin prätkissä nykyään aika samalla tasolla kuin autoissakin. Loistava laatu ja suorituskyky melko kohtuullisella hinnalla.Vähän kuin Ferrarin asemasta ostais Skodan ja hinnan erotuksella siihen kilkkeitä. Samat ajot sillä ajaisi ja olis varmaan käytännöllisempi mutta silti se on edelleen Skoda.Jos mulla olisi käytössä noin 40ke mopoon ja kaikki pitäisi käyttää niin hankkisin BMW S1000RR ja siihen 20k eurolla BST vanteet, Öhlins, putkistoa jne. Sitten painokin olisi varmaan aika lähellä Ducatia, enemmän tehoa ja säädötkin olisi kunnossa.![]()
Kuka mistäkin tykkää. Itse en välitä nelikon sirinästä.Ducatista puuttuu pari sylinteriä niin ei siitä tarvitse edes haaveillaVähän kuin Ferrarin asemasta ostais Skodan ja hinnan erotuksella siihen kilkkeitä. Samat ajot sillä ajaisi ja olis varmaan käytännöllisempi mutta silti se on edelleen Skoda.Jos mulla olisi käytössä noin 40ke mopoon ja kaikki pitäisi käyttää niin hankkisin BMW S1000RR ja siihen 20k eurolla BST vanteet, Öhlins, putkistoa jne. Sitten painokin olisi varmaan aika lähellä Ducatia, enemmän tehoa ja säädötkin olisi kunnossa.![]()
Tosin tämä nyt on vähän hypoteettista pohdiskelua, ei ole budjettia kumpaankaan, ei Ferrariin eikä Panigaleen.![]()
Skoda on, ja sillä ajaa ihan eri ajot ku ferrarilla. Voi käydä mökillä ja vetää peräkärryä, kuin myös ajaa hidastepattien yli. En vaihda edes päittäin!Vähän kuin Ferrarin asemasta ostais Skodan ja hinnan erotuksella siihen kilkkeitä. Samat ajot sillä ajaisi ja olis varmaan käytännöllisempi mutta silti se on edelleen Skoda.Jos mulla olisi käytössä noin 40ke mopoon ja kaikki pitäisi käyttää niin hankkisin BMW S1000RR ja siihen 20k eurolla BST vanteet, Öhlins, putkistoa jne. Sitten painokin olisi varmaan aika lähellä Ducatia, enemmän tehoa ja säädötkin olisi kunnossa.![]()
Tätä minä en vaan ymmärrä, että miksi sinne radalle tarvitsee paremmat vakuutukset tai paljon rahaa? Tai rahan tarpeen ymmärrän, mutta ei sitäkään kulu kuin renkaisiin ja vähän katuajelua tiheämpiin huoltoihin ja niihin on varaa vaikka opiskelijalla kun vähän priorisoi menoja. Mutta mihin sitä vakuutusta tarvitaan?Radalle sitten taas tuon vievät ne, kenellä on hyvät vakuutukset? tai sitten ihan oikeasti paljon rahaa..
Tätä minä en vaan ymmärrä, että miksi sinne radalle tarvitsee paremmat vakuutukset tai paljon rahaa? Tai rahan tarpeen ymmärrän, mutta ei sitäkään kulu kuin renkaisiin ja vähän katuajelua tiheämpiin huoltoihin ja niihin on varaa vaikka opiskelijalla kun vähän priorisoi menoja. Mutta mihin sitä vakuutusta tarvitaan?
Jokainen tuollaisen pyörän ostaja, joka ei vie mopoa radalla isoa kovaa, ansaitsisi reilun monotuksen kasseille vähintään jokaisen huollon yhteydessä.![]()
Setti ratakumeja on irronnut parhaillaan ilmaiseksi ja harvemmin renkaista yli 150€/setti on joutunut köyhtymään. Ihan präniköitä ei tuolla hinnalla tietenkään alle saa, mutta kyllä niissä ominaisuudet harrastajalle vielä riittää ihan hyvin.Tätä minä en vaan ymmärrä, että miksi sinne radalle tarvitsee paremmat vakuutukset tai paljon rahaa? Tai rahan tarpeen ymmärrän, mutta ei sitäkään kulu kuin renkaisiin ja vähän katuajelua tiheämpiin huoltoihin ja niihin on varaa vaikka opiskelijalla kun vähän priorisoi menoja. Mutta mihin sitä vakuutusta tarvitaan?
Jokainen tuollaisen pyörän ostaja, joka ei vie mopoa radalla isoa kovaa, ansaitsisi reilun monotuksen kasseille vähintään jokaisen huollon yhteydessä.![]()
Itse muistelen omista opiskeluajoista, että ei olisi kyllä ollut varaa ostaa tuollaiseen pyörään edes rengaskierrosta! Hyvällä vakuutuksella viittasin yhtiöön, joka korvaa hyvin esim. valvotussa ajoharjoittelutapahtumassa käyneen vahingon. Sitten jos ruvetaan viemään tuota laitetta isoa kovaa radalla, niin voi olla että puolessa välissä kautta saa laittaa uuden tilaukseen, kun edellinen on runko solmussa trukkilavalla.
Tottakai on myös niitä rataässiä ja supermiehiä, kenelle ei ole koskaan sattunut mitään, eikä tietenkään satu!![]()
Ja jokainen joka ei myy omaisuuttaan, vaimoaan ja vaikka mummoaan ostaakseen ton, ansaittee kans reilun monotuksen kasseille vähintään koeajon jälkeen, on se vaan niin hiano.Jokainen tuollaisen pyörän ostaja, joka ei vie mopoa radalla isoa kovaa, ansaitsisi reilun monotuksen kasseille vähintään jokaisen huollon yhteydessä.![]()
Jos nainen ajaa, niin potkitaanko poikaystävä tai av(i)omiesJa jokainen joka ei myy omaisuuttaan, vaimoaan ja vaikka mummoaan ostaakseen ton, ansaittee kans reilun monotuksen kasseille vähintään koeajon jälkeen, on se vaan niin hiano.Jokainen tuollaisen pyörän ostaja, joka ei vie mopoa radalla isoa kovaa, ansaitsisi reilun monotuksen kasseille vähintään jokaisen huollon yhteydessä.![]()
![]()
![]()
No sehän tässä onkin, kun ei omaisuuttaa tahi vaimoo oo myytäväksi, ja mummotkin rupee olemaan siinä hapessa, että ei niistä kukaan enää mitään maksa.Ja jokainen joka ei myy omaisuuttaan, vaimoaan ja vaikka mummoaan ostaakseen ton, ansaittee kans reilun monotuksen kasseille vähintään koeajon jälkeen, on se vaan niin hiano.Jokainen tuollaisen pyörän ostaja, joka ei vie mopoa radalla isoa kovaa, ansaitsisi reilun monotuksen kasseille vähintään jokaisen huollon yhteydessä.![]()
![]()
![]()