• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

driversionin kate.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kideon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuota, en ihan varma ole onko samanlainen, mutta Kappahan tekee pleksiä tuohon XJ600s:kin. En ole nähnyt missään kunnon kuvaa siitä pleksistä, jotta voisin verrata sitä esim. siihen mikä itselläni on.

Itse ajatellut metsästää kokokatetta omaan pyörään, tahtoo käydä polvien päälle kylmillä ilmoilla. Kontit kun on ennestään huonot.

Tuota, en ihan varma ole onko samanlainen, mutta Kappahan tekee pleksiä tuohon XJ600s:kin. En ole nähnyt missään kunnon kuvaa siitä pleksistä, jotta voisin verrata sitä esim. siihen mikä itselläni on.

Itse ajatellut metsästää kokokatetta omaan pyörään, tahtoo käydä polvien päälle kylmillä ilmoilla. Kontit kun on ennestään huonot.
Joo olen kans kattellut samaa katetta omaan muttei oikeen monelta suuntaa tyrkytetä....

oiko kellään tietoa mistä saisin tuulilasin katsokaa linkki tuo vasemmanpuoleinen pyörä.
http://www.twistedthrottle.com/imageca....361

kideon_63@hotmail.com
Käviskö Diversion 900 -96 alkuperänen visiiri? Sain mopon mukana, mutta osa on vielä vanhalla omistajalla. Itellä Divarissa touringpleksi joka on kyllä aika mukava matkanteossa.
Onko touringpleksi selvästi mukavampi kuin alkuperäinen? Kiinnostaa. Mistä ostit?

Joo olen kans kattellut samaa katetta omaan muttei oikeen monelta suuntaa tyrkytetä....
tuommoisen löysin kun aikani hain. Täytynee pistellä sähköpostia mitä maksaisi XJ:n alakatteet... Lasikuitukatteet
lookaround_orig.gif

Mahtaako kenelläkään olla kokemusta paikasta?

Back