• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

DR-Z 400 sm supermoto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kala-aapo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikä ole kehumista aftermarket-akuissakaan. Talvella jouduin hommaamaan taas uuden akun dertsiin, eli siis mulla on 4v pyörässä kolmas akku menossa.

Olis muuten joitakin lisämausteita kaupan:

Mainos

oon tekemässä pyörääni tuolla tumpputalkin puolella neuvottua free power modia, kun akku tyhjenee muutamassa viikossa... jos joku jaksaisi suomentaa (tai kertoa miten itse teki) seuraavan: I cut the red and black wires off of the regulator/rectifier about 4 inches from the case and spliced on 14 gage marine grade wire using marine grade terminals, proper crimpers, heat shrink and sleeving for a nice neat job and ran both wires directly to the battery terminals. eli lähinnä alleviivatusta tarvisin pientä suomennos apua
nixweiss.gif
Free power mod ei vaikuta akun tyhjenemiseen, ainoastaan täyttymiseen.

miten sulla kaikki herkut on myynnissä? pitää nyt tarkastaa mittarilla, missä kunnossa akku on. luultavasti siinä vika. miten noi akut menee niin nopeasti? onko ne vaan niin paskoa? niin ja tuskin tosta free power modista on mulle mitään hyötyä, kun akku oli aamulla tyhjä ja pyörä ei ollut ollenkaan käynnissä latauksen jälkeen

Itse asiassa mulla on pyörä myynnissä. Kuvittelin, että kukaan ei halua ostaa pyörää kaikilla mausteilla ja siitä syystä tilpehörit on myynnissä erikseen.

Pyörän myynnin syynä on ajanpuute: ostin kota-arin enkä kerkeä ajamaan kuin hyvä että yhdellä pyörällä. Rykkönenkin joutais myydä mutta vaimo ei lupaa. Aikoo alkaa itse taas ajamaan kunhan selviää vauvaprojektista (meille on tulossa syyskuussa 4. muksu).

edit. miekään en käsitä miksi just dertsissä se akku ei kestä, kaikissa muissa vehkeissä mulla akut on kestäneet paremmin.

Juu, tyytyväinen olen ollut. Pyörä on hyvinkin hintansa väärtti, luotettava (pl akku) ja monipuolinen. Paljon modausmahdollisuuksia.

nyt on akku testattu ja täysin hengetönhän se oli. hyvä sinäänsä, kun mielessä pyöri jo pyörän sähköremontti.

Tuli tossa laitettua omaan kiinni toi muzzyn tehari ja keihin frc39 kaasari, pyörän käytös muuttui "hieman"
biggrin.gif
. Tein sen 3x3 modin samalla. Vielä täytyis saada kaasaria vähän säätöihin.. Aika helvetinmoinen taistelu oli että sai kaasarin järkevästi mahtumaan..Mutta oli se sen arvosta
sport05.gif

Kohta olisi yksi sm400 lisää myynnissä kunhan saadaan kesälomat vaan pidettyä. ok-talon rakentaminen kun vie kaikki rahat ja hiukan enemmänkin. tai sitten otan lisää lainaa ja pidän derzin.. perus virit on paitsi alkukäyrä vaan uupuu. kyselemällä lisätietoja

perus virit on paitsi alkukäyrä vaan uupuu. kyselemällä lisätietoja
Pyörää en kaipaa, mutta onkos sulla jotain pakoputkistoon liittyviä ylimääräisiä osia joutilaana? Olisin kiinnostunut kohtuuhintaisista orkkis- tai tarvikeosista alkukäyrästä eteenpäin. Vaihto Yoshimuran rosteriseen kokoputkistoon onnistuu myös, katsotaan välirahat kohdalleen!

Toki muutkin saa tarjota, jos löytyy ylimääräisenä...
wink.gif

Mailaa tomi (piste) kononen (ät) gmail (piste) com tai soita (040) (7615989)

VITTU
veryangry.gif

hyvin alkaa kesäloma... lauantai meni mukavasti kaverin häissä
033102beer_1_prv.gif
melkoisessa krapulassa herään aamulla hotellista, kun itäkeskuksen poliisi soittaa ja ilmoittaa, että suzuki on yritetty kidnapata.. kauhealla kyydillä hämeenlinnasta kotiin ja etsimään pyörää läheisestä puistosta josta pikkupojat olivat sen löytäneet (ja jääneet vahtimaan
smile_org.gif
) pikainen tutkiskelu krapulaisilla silmillä: peilit paskana, vilkut revitty irti, maski paskana, virtalukko yritetty murtaa, kytkinkahva poikki ja jarrukahva aivan solmussa. kunhan hikoilu loppuu ja olo vähän paranee, niin on tarkemman tutkimuksen aika.. mitä täyskasko tällaisessa tilanteessa korvaa? pelkästään osat vai voinko kärrätä pyörän liikkeeseen ja vakuutukset kattaa koko hoidon?

No osittain tyhjänpanttina sitte..
biggrin.gif
Täytyy silti ajella välillä ettei kone jäähdy... Ota ny Karban se mopo sieltä tallistas ja tuu ajeleen.

Back