Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Free power mod ei vaikuta akun tyhjenemiseen, ainoastaan täyttymiseen.oon tekemässä pyörääni tuolla tumpputalkin puolella neuvottua free power modia, kun akku tyhjenee muutamassa viikossa... jos joku jaksaisi suomentaa (tai kertoa miten itse teki) seuraavan: I cut the red and black wires off of the regulator/rectifier about 4 inches from the case and spliced on 14 gage marine grade wire using marine grade terminals, proper crimpers, heat shrink and sleeving for a nice neat job and ran both wires directly to the battery terminals. eli lähinnä alleviivatusta tarvisin pientä suomennos apua![]()
todellakinMutta oli se sen arvosta![]()
Pyörää en kaipaa, mutta onkos sulla jotain pakoputkistoon liittyviä ylimääräisiä osia joutilaana? Olisin kiinnostunut kohtuuhintaisista orkkis- tai tarvikeosista alkukäyrästä eteenpäin. Vaihto Yoshimuran rosteriseen kokoputkistoon onnistuu myös, katsotaan välirahat kohdalleen!perus virit on paitsi alkukäyrä vaan uupuu. kyselemällä lisätietoja
No eiköhän tuo täyskasko korvaa myös työnmitä täyskasko tällaisessa tilanteessa korvaa? pelkästään osat vai voinko kärrätä pyörän liikkeeseen ja vakuutukset kattaa koko hoidon?
Käviskös vaikka alkuperäinen:Mistä DRZ:taan tarakka ? Pieni mutta tukeva.
Tais olla jotain 50-60 euroa.Käviskös vaikka alkuperäinen:Mistä DRZ:taan tarakka ? Pieni mutta tukeva.Mulla on tuollainen paikallaan.![]()
Osanumerolla 990D0-29F00-060 löytynee lähimmältä Suzuki kauppiaalta![]()
Mitennii tyhjänpanttina, just tulit eilen mua vastaan Pihlavassa. Joku neito oli vielä kyydissä.