• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

DR-Z 400 sm supermoto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kala-aapo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos joku haluu luopua alkuperäsestä änkkäristään niin voisin ostaa.
Mihin sä sitä tarviit??
confused_orig.gif

Bai tö wei, tiedätkös mistä sais HHHHALVALLA teräspunosletkun tohtorin etujarruun?

Jos joku haluu luopua alkuperäsestä änkkäristään niin voisin ostaa.
Mihin sä sitä tarviit??
confused_orig.gif

Bai tö wei, tiedätkös mistä sais HHHHALVALLA teräspunosletkun tohtorin etujarruun?

Askartelumateriaaliks...

Powerbike Raisiossa tekee mallin mukaan (tai tekeehän niitä moni muukin, mutta toi on kavereiden liike niin aattelin siksi sieltä hankkia). Mulla on tarkotus tässä viimeistään ens talven aikana teettää siellä ja samaan vaivaan saa tietty toisenkin väsättyä. Jos jaksat odotella niin ilmoittelen sitten ku pääsen sinne asti alkuperäisen jarruletkun kanssa..

Bai tö vei...ihan tämän asian vierestä.
Kuinkas monella Järvenpään etelä puolella asuvalla on pikku tohtori?
Ois ihan kiva pitää joku "miittinki" tai mutkapätkäajelusessio...tai jotain...
Pääseeks järvenpääläiset mukaan?!
smile_org.gif
Ois kiva käydä porukalla joskus ajelemassa. Tosin en kyllä ihan vielä ajamaan pääse kun on jalka paketissa..
bawling.gif

Bai tö vei...ihan tämän asian vierestä.
Kuinkas monella Järvenpään etelä puolella asuvalla on pikku tohtori?
Ois ihan kiva pitää joku "miittinki" tai mutkapätkäajelusessio...tai jotain...
Pääseeks järvenpääläiset mukaan?!  
smile_org.gif
Ois kiva käydä porukalla joskus ajelemassa. Tosin en kyllä ihan vielä ajamaan pääse kun on jalka paketissa..  
bawling.gif
Ei se Järvenpää vielä liian kaukana ole, joten johtoryhmän kokoontumisen jälkeen kelpuutamma teidät mukaan. Terveisin minä ja mun kuusi eri persoonaa.

Mikäs kinttuun on sattunu?

ebay-pönttökaupassa tuli kylkiäisenä tollanen kannun suoja:

990D0-29F00-068.jpg

Jos jotain kiinnostaa niin voin myydä pois. Vaikka 15e tai vaihto johonkin.

Mikäs kinttuun on sattunu?
Meni pikkutohtori ympäri. (opettelin keulimista tietenkin suljetulla alueella
wink.gif
) Siinä rytäkässä jalkapöydästä/nilkasta hajos neljä luuta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..
Ai, säkin olet keulinu sen ympäri. Mä en ole sit ainut
062802jumpie_prv.gif

Mä en onneksi satuttanut ku pikkasen kyynärpäätä mutta henkinen kolaus olikin sit jo valtaisa...

Onkos jalka kauankin vielä paketoituna?

Onkos jalka kauankin vielä paketoituna?
Ei oo vielä varmaa tietoa. Nyt ollu jo viis viikkoa, toivottavasti ens viikolla sais kipsin veks! Ois kiva jo päästä ajelemaan, pyöräkin on jo korjattu. (eikä siinäkään menny ku 5 viikkoa!)
Ajovarusteiden ja ansionmenetyksien kohtalosta ei ole vieläkään mitään tietoa! Pohjolassa tuntuu kaikki ketävän ja kauan..
mad.gif

Se nilkkahan on menny rikki sit ihan tosissaan. Minkälasia kenkiä käytät ajaessa?
Mä oon ajanu koko tän kesän crossi saappaat jalassa, ja ihan vaan sen takia ettei jalat hajois niin herkästi. Viime kesä oli semmoset pehmoset katumotoristin kengät ja Lavangossa osui, tai oikeestaan hipaisi semmosta pihakiveä ja jalka oli kaks viikkoa kipiä. Uskoin kerrasta.

Menikös pyörä huonoonkin kuntoon?

Tommoset Oxtarin TSC Sport gore-texit mulla oli jalassa. Ton TSC systeemin pitäs nimenomaan estää nilkan liiallinen taipuminen, mutta eipä auttanu ku hajos koko systeemi.
Nyt ku noikin kengät hajos niin pitää ruveta itekkin käyttämään crossi saappaita. Vaikka kaine jalat voi niissäkin hajota, jos sopivasti sattuu..
confused_orig.gif

Kyllähän crossi-saappaissakin jalat rikki saa.
Mulla jäi sillon ku keulin ympäri, oikea jalka takarenkaan alle jotenki ihmeelisesti, ni jalkaa ei sattunu yhtään. En menny takakautta ympäri, vaan siilleen takaviistoon, eli näin (näyttää kädellä)
biggrin.gif

Miten onko joku jo vaihtanu ohuemman pytyn alatiivisteen, mul ois osa kädessä ja tuli takaa tieto et nokkien ajotus muuttuu, eli miten on nokkapyörät lukittu hammaspyöriin nähen, onko miten tiukka sovite eli tarviiko lainata jotain suzukin höpöhöpö työkaluja et onnistuis?
(näkis varmaan tuolta räjäytyskuvista, mut on niin vitun laiska.)

Moro!

Tässä olis muutama innokas aloittelija lähdössä motoilla Ahvenistolle. Aika on 31.07.2006, eli ensi maanantai. Mukana nyt minä DR-Z 400 SM:llä ja kaverit toiselta foorumilta (KTM 640 LC4 motovantein ja KTM 950 SM)

Aamulla 9-13 olisi vapaa aika ajella, jolloin pääsee ajamaan 15min vuoroissa autojen kanssa. Hinta 40€/ajaja. Ajatuksissa oli myös radan varaus omaan käyttöön, jos sais muutaman varman tulijan. Hinta 100€/tunti, jolloin jo muutaman kuskin voimin pääsisi kahden-kolmen tunnin varauksessa samoihin, kuin vapaassa ajossa.

Aamulla olis meininki ajella etelästä vanhaa tietä Hämeenlinnaan ja tulomatkalle yritetään keksiä sopivan mutkainen sorapätkä.

Lisää aiheesta täältä

Päivähän siinä vierähtää! Miten on, innokkaita lähtemään?? Laittakaan vaikkapa mailia mulle (tomi (piste) kononen (ät) gmail (piste) com)

Tomi

Back