Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin sä sitä tarviit??Jos joku haluu luopua alkuperäsestä änkkäristään niin voisin ostaa.
Mihin sä sitä tarviit??Jos joku haluu luopua alkuperäsestä änkkäristään niin voisin ostaa.![]()
Bai tö wei, tiedätkös mistä sais HHHHALVALLA teräspunosletkun tohtorin etujarruun?
Pääseeks järvenpääläiset mukaan?!Bai tö vei...ihan tämän asian vierestä.
Kuinkas monella Järvenpään etelä puolella asuvalla on pikku tohtori?
Ois ihan kiva pitää joku "miittinki" tai mutkapätkäajelusessio...tai jotain...
Taidan käydä hakee Tokimotosta Brakingin crossipyöriin tarkoitetun letkun. Eli tuommoisenMulle myös teräspunosletku, ilmoittele jos saat hyvän tarjouksen.
Ei se Järvenpää vielä liian kaukana ole, joten johtoryhmän kokoontumisen jälkeen kelpuutamma teidät mukaan. Terveisin minä ja mun kuusi eri persoonaa.Pääseeks järvenpääläiset mukaan?!Bai tö vei...ihan tämän asian vierestä.
Kuinkas monella Järvenpään etelä puolella asuvalla on pikku tohtori?
Ois ihan kiva pitää joku "miittinki" tai mutkapätkäajelusessio...tai jotain...Ois kiva käydä porukalla joskus ajelemassa. Tosin en kyllä ihan vielä ajamaan pääse kun on jalka paketissa..![]()
![]()
Meni pikkutohtori ympäri. (opettelin keulimista tietenkin suljetulla alueellaMikäs kinttuun on sattunu?
Kiitos, Kari! [hyppyläpsyjä]Tässä suizan manuskasta skannit kohdasta "keulaöljyjen vaihto" tms, tätä ei tossa aiemmin linkatussa S:n ohjeessa ole.
http://imageevent.com/tlsdoug/drz400smk5/information
Ai, säkin olet keulinu sen ympäri. Mä en ole sit ainutMeni pikkutohtori ympäri. (opettelin keulimista tietenkin suljetulla alueellaMikäs kinttuun on sattunu?) Siinä rytäkässä jalkapöydästä/nilkasta hajos neljä luuta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..![]()
Ei oo vielä varmaa tietoa. Nyt ollu jo viis viikkoa, toivottavasti ens viikolla sais kipsin veks! Ois kiva jo päästä ajelemaan, pyöräkin on jo korjattu. (eikä siinäkään menny ku 5 viikkoa!)Onkos jalka kauankin vielä paketoituna?