Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo paukehan lisänty jos seos menee laihempaan suuntaan, niinkuin talvella yleensä käy. Ette kai kuitenkaan ihan samoilla säädöillä aja kuin kesälläkin? Yleensä vaihdetaan 10-15 isompi pääsuutin ja/tai neulaa pykälä ylös, ainakin jos ajaa jäärataa jossa tulee pitkiä täyskaasuvetoja. Kaikki riippuu tietysti pyörästä ja kesäsäädöistä...Karban, pieni pauke moottorijarrutuksessa kuuluu asiaan. Ilmiö korostuu avarammalla putkella, jolloin paukkuva ääni ei vaimene niin paljon äänenvaimentimessa.
Jos ilmiö alkaa kiusaamaan niin sitä voi rauhoittaa avaamalla hieman seosruuvia.
Kenelläs täällä olikaan tollanen e-mallin Keihin?Oman kokemukseni mukaan DRZ ei kaipaa talveksi rikkaampia säätöjä.
Seosruuvin avaaminen rikastaa seosta. Tämä koskee sekä S/SM mallin Mikunia että E-mallin Keihiniä. Vajaatahtisten kaasareissa on useimmiten seosruuvin sijasta ilmaruuvi jonka säätö on päinvastoin kuin nelareiden kaasareissa.
Itse kyselin myös viime viikolla alkukäyrää kolmesta eri paikasta.Onko kukaan ostanu abp-racingin alkukäyrää? näyttäs olevan 119 eskooCRD käyrää näyttäs saavan suomesta mut maksaa enemmän!?![]()
http://www.abp-racing.de/bike/drz400.html mitähän tohon on tehty ku ei oikein tuo saksa luonnistuaika hyvin näyttäs olevan tehoa...?![]()
CRD:n alkukäyrä ja Leon kannu. Ei sovi yhteen, kuten sopi esim. akra ja crd. Eli on samankokoiset putket ja joutui sitten perjantai-illan ratoksi tekemaan laipan siihen. Tiivis siitä ei tullut mutta ei nyt ihan kaameesti vuotanutkaan.Näyttäis olenvan Kalpalla Leo Vincen vaimennin, vai onko koko putki??? Paljonko jouduit maksamaan?
Mistäs olet nuo vallan komiat takkiteipit hommannu???
Kiitokset Kalpalle!!!CRD:n alkukäyrä ja Leon kannu. Ei sovi yhteen, kuten sopi esim. akra ja crd. Eli on samankokoiset putket ja joutui sitten perjantai-illan ratoksi tekemaan laipan siihen. Tiivis siitä ei tullut mutta ei nyt ihan kaameesti vuotanutkaan.Näyttäis olenvan Kalpalla Leo Vincen vaimennin, vai onko koko putki??? Paljonko jouduit maksamaan?
Teipit tuli jenkeistä, ebayn kautta oon nyt löytänyt osia tohon aika paljon. Jenkit on kova lähde DRZ -osille, löytyy todella paljon kamaa ja hinnat on selkeesti eurooppaa halvemmat.
Kuljetuskulut jenkeistä riippuu siitä mitä tulee ja kuka tuo.Kiitokset Kalpalle!!!CRD:n alkukäyrä ja Leon kannu. Ei sovi yhteen, kuten sopi esim. akra ja crd. Eli on samankokoiset putket ja joutui sitten perjantai-illan ratoksi tekemaan laipan siihen. Tiivis siitä ei tullut mutta ei nyt ihan kaameesti vuotanutkaan.Näyttäis olenvan Kalpalla Leo Vincen vaimennin, vai onko koko putki??? Paljonko jouduit maksamaan?
Teipit tuli jenkeistä, ebayn kautta oon nyt löytänyt osia tohon aika paljon. Jenkit on kova lähde DRZ -osille, löytyy todella paljon kamaa ja hinnat on selkeesti eurooppaa halvemmat.
Paljonkos nuo rahdit maksaa, jos mä innostun jenkeistä jotain tilaamaan?
Bai tö wei, minkäslaisia takarenkaita ihmiset on laittanu tohtorin alle pyörimään?
Mä olen lukenu tod.näk. kaikki mahdolliset ja mahdottomat rengaskuvastot läpi, tiukasti etsien sopivaa kuviota 150/60-17 koossa. Avon taitaa olla ainut, mikä tekee vähänkään "karkeampaa" kuviota tuossa koossa. Tekeekö sillä Avonilla mitään? Supermoto kisarenkaana (sliksi) Avon taitaa ymmärtääkseni olla aika hyvä ja varteenotettava kilpailija Dunlopille...?
Jotkut on sitä Pirellin MT60 Corsaa laittanut ja hyvin mahtuu. 160/60-17 on sen koko. Mulla on itellä tollanen Avon Distanzia takana, 150 leveenä. En oo tosin ajanut sillä vielä muuten kuin pihalla joten kokemuksia ei isommin oo.Bai tö wei, minkäslaisia takarenkaita ihmiset on laittanu tohtorin alle pyörimään?
Mä olen lukenu tod.näk. kaikki mahdolliset ja mahdottomat rengaskuvastot läpi, tiukasti etsien sopivaa kuviota 150/60-17 koossa. Avon taitaa olla ainut, mikä tekee vähänkään "karkeampaa" kuviota tuossa koossa. Tekeekö sillä Avonilla mitään? Supermoto kisarenkaana (sliksi) Avon taitaa ymmärtääkseni olla aika hyvä ja varteenotettava kilpailija Dunlopille...?
300 - 400e suomesta sliparit ja ulkomailta 400-600e kokoputkistot.Päivää että pätkähti!
Paljonkos ihmiset on joutunu maksamaan slipareista tai koko putkitoista?
Suomesta 450e kokoputkisto ja sai odottaa 2kk. Ulkomailta sama putkisto (dirtbike.at) samaan hintaan ja toimitusaika viikko.Päivää että pätkähti!
Paljonkos ihmiset on joutunu maksamaan slipareista tai koko putkitoista?