Athenanko meinasit laittaa? Mistä ajattelit hommata?Mulla himottas 436cc bigbore kitti. Waimo on jo miltei ylipuhuttu myöntämään ostolupa![]()
Vielä kävin pärtsäilemässä, mutta jäätä oli jo sen verran, ettei ollut kauhian kivaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Athenanko meinasit laittaa? Mistä ajattelit hommata?Mulla himottas 436cc bigbore kitti. Waimo on jo miltei ylipuhuttu myöntämään ostolupa![]()
Ei taida olla sitä kuuluisaa Einomerkkiä, eli E-hyväksyntää tuossa hormissa, vai onko?Olis muuten vajaan tonnin käytössä ollut Yoshimuran RS3 kokoputki myynnissä.
295 puntaa eli 450 eeroa + postikulut kahteen suuntaan on ihan liikaa verrattuna Athenan hintaan joka on tinkaamatta 605€.Tuommonen sivu (klik) tuli joskus netissä vastaan. Tuossa Athenassa olisi kyllä mukavana puolena, että alkuperäistä sylinteriä ei tarvitsisi porailla.
Mulla on Mikunin TM40sen suutindatat drz:taan, itelle ajattelin sellasen laittaa kiinni heti kun saan alkukayran jostain.Mopoliikkeestä kaveri soitteli ja pyysi huomiseksi jeesaamaan, tuli siinä saman puhelun aikana kait ostettua tuo Athenan kitti![]()
Nyt sitten pitää alkaa ebaystä kyttäileen vielä sitä FCR:ääkin vai riittäsköhän tuo suoraveto 36 Mikuni mihinkään? FCR:lle, kun löytys suutindataa TT:stä niin ettei tarvis arpoa turhia...
Tuosta TM40:stä vielä, ABP:n mukaan on liian iso DRZ:taan, "The 40er is to big.Mulla on Mikunin TM40sen suutindatat drz:taan, itelle ajattelin sellasen laittaa kiinni heti kun saan alkukayran jostain.Mopoliikkeestä kaveri soitteli ja pyysi huomiseksi jeesaamaan, tuli siinä saman puhelun aikana kait ostettua tuo Athenan kitti![]()
Nyt sitten pitää alkaa ebaystä kyttäileen vielä sitä FCR:ääkin vai riittäsköhän tuo suoraveto 36 Mikuni mihinkään? FCR:lle, kun löytys suutindataa TT:stä niin ettei tarvis arpoa turhia...
argh tata nappista, oon jenkeissa ja taa nappis ei perinteisesti osaa aata eika oota![]()
3x3, putkisto + TM40
135
22.5
neula yks vako ylhaalta
ilmaruuvi kolme kierrosta auki
Toi vissiin menee sitten suoraan S/SM mallin kurkkuihin, ainoo mita tarvii on sellanen sovite sinne ilmaboksin puolelle. kiihtdytyspumpun saadoista ei mitn tietoo. no toi pitaa kuitenkin penkittaa niin siella varmaan joku osaa sanoo.
Kunhan palaan suomeen ja saan mopon oikeelle tallille niin laitan kuvia ja infoo miten homma onnistui.
Joo näin maalaisjärellä aateltuna ei se milli voi olla liikaa jos kerta FCR 39 hyvin pelittääJoo, ABP:n kommentin voisi melkein ottaa suosituksena laittaa se TM40.![]()