Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

wanico sanoi:Vai että on Ducatissa huono seisontatuki?
Sitten kannattaa hankkia tuo Ducati Babe. Näyttäisi seisovan ihan ilman tukea.
Veikkaan et on aika paljon ruuhkaa ständillä seuraavat kolme päivää.

gixxerman sanoi:Onko tämä nyt sitten se Ducatibabe,jolla kestää....?![]()
boy007 sanoi:ei ole, mallin oikea jalka ja sivuseisonta tuki näkyvät alreunassa.
Tuli todistetuksi että olen vitun insinööri!
?boy007 sanoi:googlasin side stand ducati accident,...
boy007 sanoi:...

boy007 sanoi:ei ole, mallin oikea jalka ja sivuseisonta tuki näkyvät alreunassa.

Motoristi1958 sanoi:Kyllä kunnollisen sivuseisontatuen tulee kestää muutakin, kuin paikallaan seisottaminen sen varassa, sanokoon Trafi mitä hyvänsä - ja nyt tuli kyllä pahemman laadun moka siihen suuntaan.
Nimittäin, jos keskiseisontatukea ei ole niin kuin on monen monessa pyörässä, ketjujen rasvaus käy näppärästi kaverin avustuksella, kun kaveri nostaa takapyörän irti sivuseisontatuen varassa ja toinen sitten pyörittää rinkulaa ja rasvaa ketjun.
Lisäksi viime kesänä eräässä käymässäni laatukoulutuksessa varmasti laatuopastaja näytti miten pyörä pyöräytetään ympäri paikallaan vain sivuseisontatuen varassa. Kuulema tarpeen jos on oikein ahdas paikka. Ei ole kyllä tullut vielä eteen ja hirvittäisi alkaa tekemään yli 250 kiloisilla malmikasoilla, tosin kouluttajan pyörä painoi sekin arviolta vajaat parisataa - ja niin meni että heilahti.
No, eipä tule tullut mieleenkään, ja koskaan, ettei mopon sivujalka kestä istuskelua mopon jakkaralla, tai mopon takasen nostamista ylös sivujalkaa hyväksikäyttäen.Z-man sanoi:Se, että useimmilla pyörillä tuota pyörittelyä ja istuskelua voi tehdä ei välttämättä tarkoita, että ne on tehty sitä varten..
juhis_ sanoi:Harrastaako täällä moniki mopon päällä hengailua sivuseisontatuella? Kuullostaa aika vitun typerältä.
Ytsför sanoi:Mun mielestä kuulostaa ihan normaalilta ja aika yleiseltä.