Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edessä 2.5 takana 2.9 pitää varmaan koittaa ens kesänä korkeampia paineita (renkaaksi tulee supercorsat) jos laittais sen 3.1 taakse...?No ilmeisesti tai sit ajat "väärillä" paineilla... jompi kumpi.Tarkastan paineet aina kun pistän pyörän liikenteeseen. Kesäisin lähes joka päivä, eli paineet on kohdallaan. Corsa kesti takana vajaa 4tkm eikä edes polteltu! Onkohan mun ajotyylissä jotain vikaa?
Kyllä noi kumit kestää kun niis on oikeat paineet ja niillä ajetaan.
3.1 - 3.2 taakse ja eteen 2.7 - 2.8, kylmällä renkaalla ei sitten siedä vedättää paljoakaan. Itse havaitsin kun kylmällä renkaalla lähti vedättämään niin ensinnäkin oli liukas ja toisekseen renkaasta kuoriutui kerros kumia irti, eli pinta kuumeni nopeasti ja runko oli kylmä.Edessä 2.5 takana 2.9 pitää varmaan koittaa ens kesänä korkeampia paineita (renkaaksi tulee supercorsat) jos laittais sen 3.1 taakse...?No ilmeisesti tai sit ajat "väärillä" paineilla... jompi kumpi.Tarkastan paineet aina kun pistän pyörän liikenteeseen. Kesäisin lähes joka päivä, eli paineet on kohdallaan. Corsa kesti takana vajaa 4tkm eikä edes polteltu! Onkohan mun ajotyylissä jotain vikaa?
Kyllä noi kumit kestää kun niis on oikeat paineet ja niillä ajetaan.
Niinkuin sanoit, kyllä katurengaskin pitää yllättävän hyvin, kunhan sen lämpötila on oikea. Sillä vaan täytyy ajaa lyhyempiä settejä (ettei se ylikuumene), pyöreämmin ja roikkuen, ettei kanttaa sitä reunan yli. Jos se menee yli, pyörä lähtee kuulopuheiden mukaan lapasesta niin ettei ehdi kissaakaan sanoa.Paineet kannattaa katsoa tarkasti kyllä. Sain kammo sladin etuselle viime syksyn viimeisellä ratakeikalla Motoparkissa ja vain tuurilla sain pyörän pystyyn ennenkuin asvaltti loppui. Siitä varikolle sitten ihmettelemään että missä vika ja etunen oli ihan kylmä kun taas takanen sopivan lämpöinen. Etusessa oli ilmeisesti liian vähän painetta vaikka olin ne olevinaan tarkistanut kohdalleen.