• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Delvacit Yamahaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motusalem
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
itseasiassa en ole bensamoottorille tarkoitetuilla öljyillä ajanutkaan viiteentoista vuoteen vaikka bensa-auto on ollut koko ajan. 200l tynnyreissä saa firmat edullisesti koneisiin öljyä...
Ikävä murskata kuvitelmat: olet ajanut 15v bensamoottoriin tarkoitetulla öljyllä.

Mobil Delvacissa on myös bensamoottoriluokitus:API CI-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF/SL/SJ.

Pakollinen: Tissit....
smile_org.gif

Mitenkä tuo Delvacin puhdistava vaikutus käytännössä toimii? Jotenkin miettii, että kuluttaako se konetta?

Telvakit puidaan paskanjauhannassa tai Delvac-osiossa
062802moto_prv.gif

Itse käytän venetervaa, kytkin pelaa kuin unelma  
033102ass_1_prv.gif

Pakollinen: Tissit....
smile_org.gif

Mitenkä tuo Delvacin puhdistava vaikutus käytännössä toimii? Jotenkin miettii, että kuluttaako se konetta?
...ja kukkis vielä päälle...

Mutta aiheesta, vahva mutu olisi niin että, puhdaskone kuluu vähemmän kuin likainen. Voin olla tietysti väärässäkinm, mutta silloinhan valmistaja joutuisi uuteen moottoriin lisäämään likaa, kun se lähtee tehtaalta.
nixweiss.gif

Ite vaihdoin delvacit pari päivää ja n:100km sitten,edelliset öljyt oli TB superbike ja ei hyvä vaihteita ei tahtonu saada päälle kytkin oli vähän ns.on/off mutta kun vaihdoin vacit koneeseen niin ehkä vanhan mopon mekaaniset äänetki hiljeni himpunverran ja vaihteet napsahtaa päälle paremmin, myös kytkin on pehmeämpi...
lookaround_orig.gif
bowdown.gif
Nyt oon tosin vaihtanu Motulin 5100 10/50:t ja on mun mielestä paremmat öljyt ku Delvacit.
:sorge vaan:
062802moto_prv.gif

Vaihdoin Fasuun MX:ät jonkun Castrolin MP-liemen tilalle ja ainakin kytkin toimii nyt selvästi jouheammin.

Vaihdoin Fasuun MX:ät jonkun Castrolin MP-liemen tilalle ja ainakin kytkin toimii nyt selvästi jouheammin.
Käytin pikkufasussa Delvaccia ja todellakin meni luikkaammin vaihteet, kuin edellisessä ölpässä.

Nyt on kumminkin rykkönen alla ja tällä hetkellä näyttää laatikko tältä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4662651.jpg

Kenties Delvacin kanssa ei olis tämmöistä jälkeä
biggrin.gif
, mutta veikkaus on korjaajan kanssa, notta joko on olleet välykset jo liian tiukat tehtaalta tullessa, joko on ollut huono öljy, tai joko on ollut huono syöttö ölpälle, mutta näin se on vaihteiston kakkosratas päättänyt jumittaa kelluvaan laakeroitiinsa ja luovuttaa yhden hampaistaan, vaikka on öljyssä lillunut..

Itse olen pari tonnia sykkinyt tuolla Teboilin Suberbike 10W50 - ölpillä ja edellisistä öljyistä en sitten tiedäkkään..

Back