Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Nykyisin 5 vuotta palvellut Shoei Z-one jossa on tietty DD, ja se on mielestäni hyvä. Nyt pitäis kypärä päivittää ja ajattelin semmosta avattavaa, Shoein Multitechissä on DD mutta ei aurinkovisiiriä ja Shubertissa olis aurinkovisiiri mutta pikalukitus, pulmallista. Vai onko?
DD:tä kannatan itse koska sen saa pikaisesti tiukalle jos mennään "pikkusen kovempaa"....kaupunkiin tullessa voi vetästä hihnaa puol senttii löysemmälle...
Itse oon kokeillu molempia, ja kyllä se pikalukko vaan on kätevämpi/nopeampi... Mutta ei se tupla D huono oo, pitää vaan opetella se kiinnitys...
Jos oisin saanu valita uuteen kypärääni kiinnityksen niin se olis ollu pikalukko.
Viime kesänä ostin sitte uuden kypärän ja hoxasin kotona et siin DD-lukko. Vähä aikaa kyll ihmettelin et "mahtaako tää tumpelo jäädä kypärä päähä loppuelämäxee, ku remmit umpisolmus" mut hyvinhä siin meni, äkkiä sen oppi käyttään.
Yhtä kauan siin menee ku koittaa siihe rossikypärään tähdätä sitä pikalukkoa kohilleen
Pitäsi varm. laittaa vähä karvoi reijän ympäri, ni osuis helpommi..