• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

DD-lukko vai pikalukko kypärään?

DD-lukko ja pikalukko kypärään -

• DD-lukko

Ääniä: 64 72,7%
  • pikalukko

Ääniä: 22 25,0%
  • ei mitään lukkoja veetään hihna auki

Ääniä: 2 2,3%

• Ääniä yhteensä
    88
DD ehdottomasti. Toimii myös eräässä muussa yhteydessä
biggrin.gif
tounge.gif

Itselläni on nykyisessä pikalukko, mutta edellisessä ollut DD on mielestäni parempi. Sitten seuraavaan taas...

Nykyisin 5 vuotta palvellut Shoei Z-one jossa on tietty DD, ja se on mielestäni hyvä. Nyt pitäis kypärä päivittää ja ajattelin semmosta avattavaa, Shoein Multitechissä on DD mutta ei aurinkovisiiriä ja Shubertissa olis aurinkovisiiri mutta pikalukitus, pulmallista. Vai onko?

DD olis mukava, sitä kun muutenkin käytän, mutta yhtään hyvää avopottaa en vielä ole DD:llä löytänyt, joten kypärässä toistaiseksi pikalukko...
eek.gif

eikseny oo yks hailee mikä lukko rällässä on, pääasia et pysyy päässä
smile_org.gif
..tällä ollu josjonkinmoisia virityksiä mut viel oon EMPYssä
smile_org.gif

DD:tä kannatan itse koska sen saa pikaisesti tiukalle jos mennään "pikkusen kovempaa"....kaupunkiin tullessa voi vetästä hihnaa puol senttii löysemmälle...

Itse oon kokeillu molempia, ja kyllä se pikalukko vaan on kätevämpi/nopeampi... Mutta ei se tupla D huono oo, pitää vaan opetella se kiinnitys...
Jos oisin saanu valita uuteen kypärääni kiinnityksen niin se olis ollu pikalukko.

Ajoon lähtiessä pitäisi aina rauhoittua ja d-lukon huolellinen kiinnilaittaminen on tässäkin mainio apu.

Miulla ei ollu enne ollu ku noit "pikalukkoja".

Viime kesänä ostin sitte uuden kypärän ja hoxasin kotona et siin DD-lukko. Vähä aikaa kyll ihmettelin et "mahtaako tää tumpelo jäädä kypärä päähä loppuelämäxee, ku remmit umpisolmus" mut hyvinhä siin meni, äkkiä sen oppi käyttään.

Yhtä kauan siin menee ku koittaa siihe rossikypärään tähdätä sitä pikalukkoa kohilleen  
crazy.gif

Pitäsi varm. laittaa vähä karvoi reijän ympäri, ni osuis helpommi..  
tounge.gif

Back