Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eikäs showan ss-8 vastaa sae 10W:tä. Minulla olisi ainakin tämmönen kuva.En oo vielä tuota tehnyt, mut veikkaan et menen 10 W hen kun aika tulee ja ruuvista vähän enemmän auki. Vakio taitaa olla 5W (Showa SS8).
Edellinen pyörä tykkäs tuosta muutoksesta, kun käytös oli samantapainen. Jäykempi jousi tietty olis seuraava askel.
Tuohon öljy asiaan mielelläni kuulen kokelmuksia muilta jotka on Daytonan keulaan sitä vaihtanut, mikä on ollu hyvä?
Entä onko jousen vaihtaneilla kommentteja miten muuttui? Onko joku ollu hintanssa väärti?
Tietty kuskin paino on relevantti tässä. Itellä n 90 kg nahkoissa.
eikäs showan ss-8 vastaa sae 10W:tä. Minulla olisi ainakin tämmönen kuva.
Mitäs ne tämmöiset kustantaa ja mistä saa hankittua? Öljyjen vaihto edessä talven aikana, niin samalla vois ne jousetkin vaihtaa.Noh mulla on hyllyssä Hyperpron progressiiviset jouset
Sama fiilis. Tulee turhan kova, jos saa niiaamisen jotenkin aisoihin.Noh mulla on hyllyssä Hyperpron progressiiviset jouset, kun alkoi harmittamaan Alastarolla kun joko jarruissa keula pohjasi tai jäykemmällä tuntui että lipsuu mutkassa... Oli kylln renkaatkin jo loppu... Öljyt tuli mukana ja säätö ohjeet... katotaan keväällä miltä ne tuntuu...
About 170,- öljyineen takajousi 150,- (matkahuollossa) Oitracon.fi / OivaMitäs ne tämmöiset kustantaa ja mistä saa hankittua? Öljyjen vaihto edessä talven aikana, niin samalla vois ne jousetkin vaihtaa.Noh mulla on hyllyssä Hyperpron progressiiviset jouset
Showan malli on SS-8 öljyt pitäis olla kai 7,5Weikäs showan ss-8 vastaa sae 10W:tä. Minulla olisi ainakin tämmönen kuva.En oo vielä tuota tehnyt, mut veikkaan et menen 10 W hen kun aika tulee ja ruuvista vähän enemmän auki. Vakio taitaa olla 5W (Showa SS8).
Edellinen pyörä tykkäs tuosta muutoksesta, kun käytös oli samantapainen. Jäykempi jousi tietty olis seuraava askel.
Tuohon öljy asiaan mielelläni kuulen kokelmuksia muilta jotka on Daytonan keulaan sitä vaihtanut, mikä on ollu hyvä?
Entä onko jousen vaihtaneilla kommentteja miten muuttui? Onko joku ollu hintanssa väärti?
katoin sprintin huoltomanuaalista niin siellä keulaöljyn vaihto ohjeissa sanotaan öljyiksi showan ss-8 ja pyörän teknisissä tiedoissa mainitaan öljyiksi sae10W.Showan malli on SS-8 öljyt pitäis olla kai 7,5Weikäs showan ss-8 vastaa sae 10W:tä. Minulla olisi ainakin tämmönen kuva.En oo vielä tuota tehnyt, mut veikkaan et menen 10 W hen kun aika tulee ja ruuvista vähän enemmän auki. Vakio taitaa olla 5W (Showa SS8).